quote:
op 11-13-1999 om 12:02 PM schreef SunChaser het volgende:
ik bekijk de streams hier, maar ik zie niks. Zijn er meer sites waar alle streams te zien zijn?
Aha Harry thanks dat verklaard de vliegroute
quote:
op 11-13-1999 om 11:58 AM schreef oliebol2000 het volgende:Sinterklaas kon wel eens komen want Willem zingt een sinterklaas liedje...dat kan natuurlijk ook de verrassing zijn.
Hmm, Sinterklaas heh, en Hunter had 't er over dat er mogelijk een cabaretier langs zou komen. Herinneren jullie het optreden van Hans Teeuwen als Sinterklaas bij Debiteuren/crediteuren nog .
Zouden ze die uitgenodigd hebben
Neeeeee, lijkt me niet
Sluit
Anouk lijkt weer de oude, ze is de tafel aan het afnemen en helpt willem de boel op te ruimen in de keuken, ze verwachten duidelijk iets of iemand. Op zich geen rare gedachte dat Sinterklaas komt want die wordt vandaag overal ingehaald. We zullen het zien vandaag
Willem wacht op warm water voor het schoonmaken van de koelkast.
Verder niet veel te melden nog dan alleen dat het huis wordt schoongemaakt.
ze hebben het nu over sinterklaas
Verder is er erg weinig te zien, een goede gelegenheid om aan mijn middagrust te beginnen, tot straks..
quote:
op 11-13-1999 om 12:33 PM schreef oliebol2000 het volgende:
12.32 de stoelen staan op tafel, Ruud komt er aan met die namaakmielerolding
Zo'n ding heet een rolveger! Wij hadden er vroeger ook een thuis. Veel leuker om mee te spelen dan een stofzuiger
Trouwens; aan alle streamverslaggevers mijn complimenten voor de enorme bak werk die jullie verzetten!!!
Nog steeds maar 1 werkend scherm. Willem is in de tuin bezig. Hij verwijderd wat van de uitgeschoten kool en stopt die in de composteerbak naast het kippenhok. Hé, dat vogelhuisje zie ik nu voor het eerst staan.
De kippen volgen hem op de voet. Gek eigenlijk, alle 18 vissen hebben een naam, maar de kippen niet. Zou ik allang gedaan hebben. Hoeveel kippen zijn er nou eigenlijk: 5 + 1 haan of 6 + 1 haan?
Zo te zien moeten we nog een hele middag wachten voordat er iets gebeurd. Nou is Sinterklaas ook nog maar net met de boot aangekomen, dus zo snel had hij ook niet in het BB-huis kunnen zijn
ik zie nu weer beeld van binnen en volgens mij was het de 1 wielerfiets
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 13 November 1999).]
Ik maak in ieder geval tegen 17.30 de avond/nachtstreams wel aan zodat het hier niet te lang wordt met scrollen...
Okee ik zie net dat ik 't zelfde zeg als mobro en ook ik kan 't niet zien, ze is aan 't knippen, het lijkt wel of ze kleine pakjes maakt... misschien voor Sinterklaas?
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 13 November 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |