abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219380
quote:
op 11-13-1999 om 12:02 PM schreef SunChaser het volgende:
ik bekijk de streams hier, maar ik zie niks. Zijn er meer sites waar alle streams te zien zijn?

SunChaser probeer het eens hier: http://bigbrother.veronica.nl/?

Aha Harry thanks dat verklaard de vliegroute

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_219381
quote:
op 11-13-1999 om 11:58 AM schreef oliebol2000 het volgende:

Sinterklaas kon wel eens komen want Willem zingt een sinterklaas liedje...dat kan natuurlijk ook de verrassing zijn.

Hmm, Sinterklaas heh, en Hunter had 't er over dat er mogelijk een cabaretier langs zou komen. Herinneren jullie het optreden van Hans Teeuwen als Sinterklaas bij Debiteuren/crediteuren nog .
Zouden ze die uitgenodigd hebben
Neeeeee, lijkt me niet

Sluit

pi_219382
12.10 Willem is geheel in de sinterklaas stemming. Hij zingt liedjes en ook het liedje van Zwiebertje. "daag kindertjes, het is een pret, we gaan nog lang niet naar bed"

Anouk lijkt weer de oude, ze is de tafel aan het afnemen en helpt willem de boel op te ruimen in de keuken, ze verwachten duidelijk iets of iemand. Op zich geen rare gedachte dat Sinterklaas komt want die wordt vandaag overal ingehaald. We zullen het zien vandaag

pi_219383
12.32 de stoelen staan op tafel, Ruud komt er aan met die namaakmielerolding

Willem wacht op warm water voor het schoonmaken van de koelkast.

Verder niet veel te melden nog dan alleen dat het huis wordt schoongemaakt.

zaterdag 13 november 1999 @ 12:34:00 #30
566 mobro
mostly reader
pi_219384
zijn echt met een grote schoonmaak bezig nu , de stoelen staan op tafel en zelfs de plinten moeten eraan geloven, alles word van zijn plaats gehaald, het geluid is op het moment (12.36) erg slecht, maar dat er wat te gebeuren staat (bezoek?) is zeker

ze hebben het nu over sinterklaas

pi_219385
"1 uur, en we hebben niks meer te doen" zegt K.
Het schoonmaken is dus klaar. Laat 'm dan maar komen, die verrassing.
  zaterdag 13 november 1999 @ 13:14:00 #32
566 mobro
mostly reader
pi_219386
zitten nu met z,n allen aan de keuken tafel(in afwachting van??) en hebben een gesprek over formule 1
pi_219387
13.36 Ruud is in de tuin en besproeid de stenen, waarom weet ik eigenlijk niet. Waterverspilling of verveling.

Verder is er erg weinig te zien, een goede gelegenheid om aan mijn middagrust te beginnen, tot straks..

zaterdag 13 november 1999 @ 13:55:00 #34
1166 Kleine PiepDruif
meer lezer dan plaatser...
pi_219388
quote:
op 11-13-1999 om 12:33 PM schreef oliebol2000 het volgende:
12.32 de stoelen staan op tafel, Ruud komt er aan met die namaakmielerolding

Zo'n ding heet een rolveger! Wij hadden er vroeger ook een thuis. Veel leuker om mee te spelen dan een stofzuiger

Trouwens; aan alle streamverslaggevers mijn complimenten voor de enorme bak werk die jullie verzetten!!!

Ik heb echt zulk haar!

pi_219389
14.12

Nog steeds maar 1 werkend scherm. Willem is in de tuin bezig. Hij verwijderd wat van de uitgeschoten kool en stopt die in de composteerbak naast het kippenhok. Hé, dat vogelhuisje zie ik nu voor het eerst staan.

De kippen volgen hem op de voet. Gek eigenlijk, alle 18 vissen hebben een naam, maar de kippen niet. Zou ik allang gedaan hebben. Hoeveel kippen zijn er nou eigenlijk: 5 + 1 haan of 6 + 1 haan?

Zo te zien moeten we nog een hele middag wachten voordat er iets gebeurd. Nou is Sinterklaas ook nog maar net met de boot aangekomen, dus zo snel had hij ook niet in het BB-huis kunnen zijn

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 13 november 1999 @ 14:21:00 #36
566 mobro
mostly reader
pi_219390
willem vroeg of ie de voorraadkamer in mocht voor het vlees voor vanavond.
toen ie binnen was riep hij bart en zei dat er een verrassing voor hem was, kon niet zien wat het was ,er was bij mij opdat moment alleen beeld van de tuin en geluid van binnen

ik zie nu weer beeld van binnen en volgens mij was het de 1 wielerfiets

pi_219391
Via de realplayerstreams van de Veronica site is iets meer aan streams te ontvangen.
Binnen wordt nu Monopoly gespeeld.
  zaterdag 13 november 1999 @ 14:45:00 #38
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_219392
Die zogenaamde gast zal er nu wel zijn
op 1 en 2 tijdelijk niet beschikbaar
3 de tuin en 4 doet het niet
geluid 0
pi_219393
Ze hebben de eenwieler laten staan in de voorraadkamer, dus W. gaf deze weer aan B. die gelijk in het huis weer verder ging oefenen.
Op dit moment alleen maar tuin op 3, waar je kinderen hoort roepen naar de bewoners.
pi_219394
Geluid komt af en toe door, ze spelen nog monopoly!
Correct me if I´m wrong!!
pi_219395
Ik zie op mijn ene scherm al 10 minuten niks anders dan drie drogende truitjes/hempjes. De censuur van vandaag is kennelijk geleidelijk opgebouwd zodat het niet te opvallend zou zijn.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 13 november 1999 @ 15:00:00 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_219396
ik denk niet dat het censuur is, gewoon slechte verbidingen .. kan ook aan de server liggen en met Anouk (zangeres) was ook alles te volgen op de streams
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_219397
Ja ook ik heb al 10 min die truitjes in beeld afgewisseld met de camara met ruitenwisser. ook heel interessant
pi_219398
Aha, weer binnen beeld, vanuit de zithoek naar de eetkamertafel gefilmd. Ik kan niet zien wie daar zitten maar hoor Karin, Ruud en Bart in ieder geval. ..... moet naar de dagboekkamer, hup beeld weer op de tuin! grrrrrr
15.25 weer beeld Anoek, Ruud, Bart, Willem in ieder geval aan 't monypolien. Ik zie de zithoek maar hoor de keuken. De zithoek is leeg....

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 13 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_219399
Ha ...dat met die camera geven en zelf opnames maken ...die idee had ik al erder in het andere Forum geplaatst..grappig.
Er gebeurd inderdaad heel weinig op de cams,of beter gezegd...ze laten ons niets zien.Ik vind de qualiteit ook eerg slecht..soms heb je zo veel mirrors..en je weet niet echt welke je moet kiezen..dan gaapt iemand weer seconden lang en wij maar achter het scheerm wachten
pi_219400
15.27 nog steeds zijn ze met monopoly bezig en verder is er erg wienig actie, dat zal nog komen dnek ik .

Ik maak in ieder geval tegen 17.30 de avond/nachtstreams wel aan zodat het hier niet te lang wordt met scrollen...

zaterdag 13 november 1999 @ 15:37:00 #47
566 mobro
mostly reader
pi_219401
laten karin zien op de slaap kamer , ze is met iets bezig maar kan niet goed zien wat
iemand anders wel?
pi_219402
Karin zit in de slaapkamer in d'r eentje te prutsen, allemaal spulletjes op bed. Maar wat doet ze toch? De 'bedbakken' en tassen gaan leeg....

Okee ik zie net dat ik 't zelfde zeg als mobro en ook ik kan 't niet zien, ze is aan 't knippen, het lijkt wel of ze kleine pakjes maakt... misschien voor Sinterklaas?

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 13 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_219403
Karin is inderdaad met Sinterklaas cadeautjes inpakken bezig. Het lijkt erop dat de ze bestemd zijn voor de medebewoners.
Op het grotere cadeautje lijkt de naam Ruud op te staan, maar vanwege het beroerde beeld is dit niet met 100% zekerheid te zeggen. De cadeaus worden in een doos onder Karin's bed opgeborgen.
Anouk, Willem, Ruud en Bart zijn nog steeds aan het Monopolyen. Maurice is nergens te zien.
  zaterdag 13 november 1999 @ 16:02:00 #50
566 mobro
mostly reader
pi_219404
maurice ligt op bed een of ander motorboek aan het lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')