Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
En nou weer aan het werk.
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-12-1999 om 10:15 PM schreef Big Brother het volgende:
Doordevil had gelijk dat in de hand van Anouk een nieuwe bewoner aan het groeien was. A la Aliens komt er nu een nieuwe bewoner uit Anouk.Terwijl Maurice en Karin zich bekommeren over de bevallende Anouk zijn Willem em Ruud rustig een potje aan het kaarten.
Iedereen een goede streamday gewenst
Verder hoor ik eigenlijk de kipjes alleen maaar tokken , nou ja tokken, het hoort aan als een zware "bevalling"
De rest van de bewoners liggen nog op één oor, het is natuurlijk ook nog erg vroeg.
De honden in Almere zijn ook weer wakker zo te horen, verder nog geen hond te zien binnen.
Er is het afgelopen uur weinig gebeurd. 2 streams blauw en de vierde kijgt helemaal geen beeld. Stream 3 laat afgewisseld de tuin, de getreepte gordijnen en wat binnenbeelden te zien.
Ruud en Bart zijn nu wakker. Bart heeft een video8 camera gekregen en filmt Ruud terwijl hij wat op de muur boven het aanrecht kalkt.
Wat ie er opschrijft weet ik niet.
Sluit
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 13 November 1999).]
Ik meen begrepen te hebben dat daar bedoelt werd een camera zo als dat ook bij b.v. parachutespringen gebruikt wordt. Wat Ruud nu aan beelden maakt is uit kwaliteits oogpunt vandaan niet bruikbaar. Dan hadden ze hen een ander type camera moeten geven.
10.30 Ruud filmt Anouk in de tuin. Anouk heeft zo'n botergele ochtendjas (bekend van de reclame aan). Ze ziet nog steeds wat witjes, maar zit ondertussen weer als een gek te paffen.
10.35 Ruud, Willem, Karin en Maurice zitten te ontbijten. Willem filmt Ruud.
Ik heb op het ogenblik maar 1 stream die werkt. Twee staan er op blauw, en de vierde geeft allemaal foutmeldingen bij Explorer die ik nog nooit eerder heb gezien. Ook als ik via de officiele site probeer te kijken.
10.45 Net nog een glimp van Bart en Anouk die nu ook aan tafel zitten. Nu ook op deze stream verbinding verbroken (testbeeld)
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 13 November 1999).]
quote:
op 11-13-1999 om 10:11 AM schreef Hunter het volgende:
Hou de boel in de gaten allemaal: we kunnen rond 12.00 u (zo laat kwam zangeres Anouk, toch?) een caberettier of voetballer op bezoek verwachten!
Hunter, Als ik het me goed herinner kwam Anouk rond 16:30 u op bezoek. Maar ik neem aan dat dat geen vaste bezoektijd is. We houden het in de gaten.
W,M en K zitten aan de TT/keukentafel. W filmt het tafereeltje. geen geluid.
Nookie loopt ook weer rond.
Sluit
K: "ik vondt het vannacht koud"
R: "dat was het ook"
en vervolgens weer testbeeld
11.05 A: is ook uit bed en heeft de ochtendjas nog aan maar ze lijkt opgeknapt na gisteravond toen ze ziek was van w.s de gegeten vis.
M: is nog steeds met de video in de weer. Ik vraag me af wat ze ermee moeten maar goed zal zeker een doel hebben.
Ik denk dat we het zelf ook wel mogen zien zegt Bart.
K: "je gaat anders kijken als je jezelf ziet"
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 November 1999).]
Buitenbeelden
de flip-flop regisseur is weer flink bezig dus err is geen touw aan vast te knopen
11.25
bij mij doet alleen str.3 het nog.
Bart filmde net het kippenhok. 3 eieren geloof ik.
het filmen lijkt nu over. Zou Nookie nu eindelijk gaan douchen
Buiten vliegt er weer een vliegtuigje over het huis.
11:32
R heeft net het aquarium bijgevuld met de tuinslang. Er gaat behoorlijk veel water in. Hij merkt het zelf ook op "ER VERDAMPT WEL VEEL WATER, HEE, JOH".
3: voornamelijk tuin
1: anouk aan het filmen oa de vissen
3: ontbijt tafel/tuin
1: telfort, the prognosis even looks better
A + B zijn de dekens aan het uitkloppen buiten, zo te zien houden ze weer een grote schoonmaak.
B: fluit en gaat de kipjes voeren, de kippen weten al precies wat er gaat gebeuren en lopen Bart nu achterna. En hij zingt erbij , "Oooh Johnny zing een liedje voor mij alleen"
Bart lijkt goed gehumeurd, elke dag sterker.
M: is met het afwassen bezig
R: is aan het stofrollen, je weet wel met dat rolding, een soort alternatieve miele
Verder hoor je roepen buiten, mensen die denk ik lang het huis gaan.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, zoals Hunter vertelde staat er iets op het programma. Ik hou de boel goed in de gaten dus tot zo
quote:
op 11-13-1999 om 11:42 AM schreef oliebol2000 het volgende:Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, zoals Hunter vertelde staat er iets op het programma. Ik hou de boel goed in de gaten dus tot zo
Er wordt via de intercom gemeld dat ze nog een kwartier hebben om zich klaar te maken en schoon te maken wat nog schoon moet. Ben benieuwd.
quote:
op 11-13-1999 om 11:52 AM schreef Re het volgende:
ik dacht te horen dat ze nog een kwartier hebben om de camara in te leveren?
Ah, kan ook. Ik kon het niet helemaal goed verstaan. De mannen zijn sowieso slechter te volgen dan de vrouwen, vind ik.
11:55
Karin wordt dan nog op de valreep gefilmd door Bart. Ze doet de groeten aan iedereen thuis.
12:00
W is met Swiebertje imitatie bezig.
R loopt met een bed te slepen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sluit (Datum 13 November 1999).]
M : doet de groeten aan thuis, aan Pap en Mam en aan zijn zus en vriendin.
R: doet de groeten aan Bibi, Trudie en aan Mona, Sabine, Martin, Bianca en Tara.
K: groeten aan michel en dat het goed gaat op school, ik hoop dat het thuis alles goed gaat. Jullie schrijven hele leuke briefjes en dat ook blijven doen. De rest van de familie allemaal de groetjes, ik hou van jullie..daaag
Sinterklaas kon wel eens komen want Willem zingt een sinterklaas liedje...dat kan natuurlijk ook de verrassing zijn.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 November 1999).]
quote:
op 11-13-1999 om 11:42 AM schreef oliebol2000 het volgende:
11.41 Telkens komen vliegtuiges boven het BB huis, dat valt wel erg op de laatste tijd of is daar een vliegveld in de buurt?
Vliegveld Lelystad !!
ik bekijk de streams hier, maar ik zie niks. Zijn er meer sites waar alle streams te zien zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |