Dus als je zegt 'jam met stukken vruchten', dan is dat significant anders dan 'jam met vruchten'? Of het nou een stuk vrucht is of gewoon een vrucht is niet belangrijk. Het gaat erom dat ze in de uiteindelijke jam zitten. Domme wijsneus, je faalt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:05 schreef The_stranger het volgende:
Ik denk dat je bedoelt dat mensen geen grote stukken vrucht in hun jam willen hebben. Jam zonder vruchten in het algemeen is onmogelijk...
Nog even een toevoeging voor de wijsneus: wat je eigenlijk bedoelde te zeggen was "jam die niet GEMAAKT is van vruchten is in het algemeen onmogelijk."quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus als je zegt 'jam met stukken vruchten', dan is dat significant anders dan 'jam met vruchten'? Of het nou een stuk vrucht is of gewoon een vrucht is niet belangrijk. Het gaat erom dat ze in de uiteindelijke jam zitten. Domme wijsneus, je faalt.
Nu faal ik regelmatig, maar nu toch echt niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus als je zegt 'jam met stukken vruchten', dan is dat significant anders dan 'jam met vruchten'? Of het nou een stuk vrucht is of gewoon een vrucht is niet belangrijk. Het gaat erom dat ze in de uiteindelijke jam zitten. Domme wijsneus, je faalt.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nog even een toevoeging voor de wijsneus: wat je eigenlijk bedoelde te zeggen was "jam die niet GEMAAKT is van vruchten is in het algemeen onmogelijk."
Nogmaals, je faalt hard.
Jij bedoelt te zeggen dat jam van vruchten GEMAAKT moet zijn. Daar ben ik het mee eens, want zo is het nou eenmaal. Daar gaat dit topic echter niet over. Ik heb het over vruchten in de jam (DE JAM: DIE DUS AL GEMAAKT IS VAN VRUCHTEN).quote:
Kwestie van begrijpend lezen dus. Een zin die op meerdere manieren op te vatten is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij bedoelt te zeggen dat jam van vruchten GEMAAKT moet zijn. Daar ben ik het mee eens, want zo is het nou eenmaal. Daar gaat dit topic echter niet over. Ik heb het over vruchten in de jam (DE JAM: DIE DUS AL GEMAAKT IS VAN VRUCHTEN).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |