abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60168056
Iedereen weet toch dat er vruchten in de jam horen te zitten. Aardbeien, bosvruchten, etc. horen gewoon in je jam te zitten. Ze maken het juist extra lekker
Als je glad spul op je brood wil moet je maar boter smeren in plaats van jam

Klacht: Mensen die vinden dat jam geen vruchten mag bevatten.
pi_60168078
Waarom schuin?
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:01:31 #3
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_60168097
matig..
I spoke proper England since I was a children.
pi_60168180
Ik denk dat je bedoelt dat mensen geen grote stukken vrucht in hun jam willen hebben. Jam zonder vruchten in het algemeen is onmogelijk...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_60168214
Jam is sowieso vies
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:07:32 #6
81894 godigita
Trollercoaster
pi_60168226
jam
pi_60168280
Boswachter doet andere dingen met jam
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_60168367
Jam moet geen grote stukken bevatten, dat is ranzig
Abrikozenjam
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_60168439
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:05 schreef The_stranger het volgende:
Ik denk dat je bedoelt dat mensen geen grote stukken vrucht in hun jam willen hebben. Jam zonder vruchten in het algemeen is onmogelijk...
Dus als je zegt 'jam met stukken vruchten', dan is dat significant anders dan 'jam met vruchten'? Of het nou een stuk vrucht is of gewoon een vrucht is niet belangrijk. Het gaat erom dat ze in de uiteindelijke jam zitten. Domme wijsneus, je faalt.
pi_60168445
Aardbeiensjem!
pi_60168521
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dus als je zegt 'jam met stukken vruchten', dan is dat significant anders dan 'jam met vruchten'? Of het nou een stuk vrucht is of gewoon een vrucht is niet belangrijk. Het gaat erom dat ze in de uiteindelijke jam zitten. Domme wijsneus, je faalt.
Nog even een toevoeging voor de wijsneus: wat je eigenlijk bedoelde te zeggen was "jam die niet GEMAAKT is van vruchten is in het algemeen onmogelijk."

Nogmaals, je faalt hard.
pi_60168586
Jam zonder vruchten:
pi_60168675
Kuttopic
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60168998
Tsja, die gebleekte en bewerkte vruchtjes die in de normale supermarkt jam zitten hebben qua smaak e.d. geen toegevoegde waarde hoor. Die zitten er daadwerkelijk alleen in om het idee te geven dat er vruchtjes in de jam zitten en dat idee hebben mensen blijkbaar nodig!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_60169071
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:15 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Nu faal ik regelmatig, maar nu toch echt niet.

jam (de)
1 broodbeleg, bestaande uit gelei van met suiker gekookte, fijngemaakte vruchten
Bron

Jam zonder vruchten is dus niet mogelijk, aangezien het dan geen jam is.

Wat jij waarschijnlijk bedoelt is dat er mensen zijn die geen grote stukken vrucht willen proeven/voelen, niet dat ze helemaal geen vruchten in hun jam willen.
Willen ze dat laatste wel, dan zijn ze zo mogelijk nog dommer dan jij.
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:19 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Nog even een toevoeging voor de wijsneus: wat je eigenlijk bedoelde te zeggen was "jam die niet GEMAAKT is van vruchten is in het algemeen onmogelijk."

Nogmaals, je faalt hard.

Leg mij het verschil uit, als je het beter denkt te weten...

Trouwens, vanwaar deze vijandigheid? Teveel suikers gehad?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_60169138
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:42 schreef The_stranger het volgende:

[..]
...
Jij bedoelt te zeggen dat jam van vruchten GEMAAKT moet zijn. Daar ben ik het mee eens, want zo is het nou eenmaal. Daar gaat dit topic echter niet over. Ik heb het over vruchten in de jam (DE JAM: DIE DUS AL GEMAAKT IS VAN VRUCHTEN).
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:48:02 #17
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_60169202
wat een saaie lemming.....
Klonten aardbei in aardbeienjam
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:49:38 #18
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60169245
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60169288
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:45 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Jij bedoelt te zeggen dat jam van vruchten GEMAAKT moet zijn. Daar ben ik het mee eens, want zo is het nou eenmaal. Daar gaat dit topic echter niet over. Ik heb het over vruchten in de jam (DE JAM: DIE DUS AL GEMAAKT IS VAN VRUCHTEN).
Kwestie van begrijpend lezen dus. Een zin die op meerdere manieren op te vatten is.

Mag ik dan ook aannemen dat je geen pinda's in je pindakaas wilt, geen bananen in je bananenpudding, geen kaas in je smeerkaas, geen chocola in je chocoladeijs.

Als je nu gewoon zegt dat je geen stukje, dan wel hele vruchten in je jam wilt, dan heb je een beter kloppende zin. Haal je de stukken vrucht of de hele vruchten uit de jam, dan heb je een gladde massa (en inderdaad veel lekkerder), haal je echter de vruchten uit de jam, dan is het geen jam meer..
In het originele topic doen ze het wel goed trouwens....
C. Sagan
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:51:38 #20
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60169293
Kutlemming.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')