quote:
Lekker geurtjequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
even de koelwatermeneer ter compensatie hoor
jij let op de ogen?quote:
weet ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:07 schreef MPG het volgende:
Die stoppelbaard!
Zo zie ik er ook uit na drie dagen niet scheren
mehehe, jij doetquote:
Het ziet er gewoon niet uit. Plus dat ik geen tieten zie. En geen pruim ook. Waar moet ik dan naar kijken?quote:
lieve schat, denk je dat mijn laptop vol staat met blote mevrouwen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon niet uit. Plus dat ik geen tieten zie. En geen pruim ook. Waar moet ik dan naar kijken?
Had je niet eerst kunnen vragen of je mijn foto's mocht plaatsen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
even de koelwatermeneer ter compensatie hoor
Hij moet ook gaypr0n kijken om te moddenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
mehehe, jij doetonder een foto van de koelwatermeneer
sorryquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je niet eerst kunnen vragen of je mijn foto's mocht plaatsen?
Neequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:11 schreef Muck het volgende:
lieve schat, denk je dat mijn laptop vol staat met blote mevrouwen?
Dat je het hier maar mee moet doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar wat heeft dat ermee te maken dan?
Dat, als jij denkt dat je het zelf beter kan, je het zelf maar beter moet doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar wat heeft dat ermee te maken dan?
Oh juist, ik begrijp hetquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:19 schreef MPG het volgende:
Dat, als jij denkt dat je het zelf beter kan, je het zelf maar beter moet doen.
Gelukkig kijk ik als geoloog niet op een miljoen jaartjes meer of minderquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:24 schreef Muck het volgende:
er komt een dag flesj, dat je ons gewoon begrijpt![]()
noem je me nou ook nog oud?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik als geoloog niet op een miljoen jaartjes meer of minder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |