was een meisjes alto. Met een wit geblondeerd plukje haar, maar helemaal ingepakt met die hoge legerbootz. Jeweetz!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Leuk man, dat je alle mensen die voorbij lopen vermeld in dit topic
tinypic.comquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:40 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
was een meisjes alto. Met een wit geblondeerd plukje haar, maar helemaal ingepakt met die hoge legerbootz. Jeweetz!
waar kun je pics uploaden?
Tyf op met je kut neger-muziek, spring voor de trein niemand houd van jequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef steve-urkel het volgende:
Verdorie zeg. Lopen hier net 2 meisjes van een jaartje of 17 voorbij met een broodje van de supermarkt en hun strings boven de broek. Ik denk, even hun aandacht trekken en zet mijn muziek wat harder.
Jeweetz, die beats van lollipop - lil wayne en chris brown en usher shittoz enzo..
blijken ze vast van die ganze jannes sletjes te zijn natuurlijk![]()
had ik nu maar wel die nieuwe shittoz van jannes gedraaid. GA DAN!
And we have a lucky winner !quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je had die kk ho'tjes gewoon tantoehard moeten smacken mang. Dat waren geen tanga's G. 4 sh0.
Dit is pas een domme post.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
And we have a lucky winner !
you, mister, just won the last ticket for the fail-train, cheer for him people !!
pssst, er is een 2e plaats, zo te zien wil je zo graag meequote:Op donderdag 17 juli 2008 20:51 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dit is pas een domme post.
Goed man, reageren met clichés van 4chan of uit welke krocht van het internet je dit anders hebt gehaald.
Dat zijn meestal kampers, die willen wel. Het probleem is dat je niet zoals bij turken broer achmed op je dak krijgt. Maar 5 familieleden in een Mercedes-Benz met ijzeren stavenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef Paramnesia het volgende:
Ten derder: Jannes beebs zijn meestal geen sletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |