Hoe heb je trouwens geslapenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:53 schreef Topspin het volgende:
Best lekker nummer dit, volgens mij nog niet eerder gehoord voor zover ik het kan herinneren.
Heb zin om naar een pretpark te gaan, voel me verveeld. Geen efteling maar iets met meer hefigere attracties.
Hoi Jannekequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Jannekje7 het volgende:
De tenen van Willie Wortel... tsja...
Hoi allemaal..
Dus....quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Jannekje7 het volgende:
kHeb een microfoon tussen mn tieten zitten
Heb geslapen als een blok, eerst van 22:00 tot 05:00. Daarna even opgestaan om buiten een sigaret te roken en toen tot 1300 doorgeslapen ongeveer. Zonder zware verstorende dromen te hebben gehad. Heb slaappillen ingenomen: inslaper, doorslaper en ander rustgevend middel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heb je trouwens geslapen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Jannekje7 het volgende:
kHeb een microfoon tussen mn tieten zitten
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
Oh ja, de radio kan weer aan
Avond allemaal
en waar michiel is is ook Maricha ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooo! Was helemaal vergeten dat Michiel in Valthermond zat.
Ik heb nog een nieuwe zonnebril nodig. Hoopte er vorige week 1 in het belastingvrije San Marino te kunnen scoren, maar zonder belasting en met tot 60% korting (de verkoper was Nederland-gek) waren de brillen daar nog te duur om te durven dragen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht er hier iemand nog een leuke nieuwe bril nodig hebben, muisje-eliza is een prima opticien
* einde reclame *
Ben je naar dr toe geweest dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht er hier iemand nog een leuke nieuwe bril nodig hebben, muisje-eliza is een prima opticien
* einde reclame *
Donequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kun je op je site inregelen dat hij de topics default sorteerd op omgekeerde volgorde op naam van het topic, meeste interessante zijn de laatste topics
En de reden dat je een microfoon draagt is...?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja, ik had m eerst achter mn oor gestoken als zo'n callcentermiep, maar dat was niet handig, dus nu maar zo...
Is het een keten of alleen plaatselijke opticien?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
* einde reclame *
heb een wat duurdere bij haar aangeschaft en leuke korting gehad, zal hem wel showen als ik hem hebquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe zonnebril nodig. Hoopte er vorige week 1 in het belastingvrije San Marino te kunnen scoren, maar zonder belasting en met tot 60% korting (de verkoper was Nederland-gek) waren de brillen daar nog te duur om te durven dragen.
kZit via msn te bellen met een vriendinquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En de reden dat je een microfoon draagt is...?
Ik ga niet noemen waar ze werkt, ze werkt bij een bij een keten opticien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:07 schreef Topspin het volgende:
[..]
Is het een keten of alleen plaatselijke opticien?
Heb vorig jaar nog een bril bij pearl gekocht, zitten ondertussen al krassen op omdat ik met mijn trui heb schoongemaakt. Heb een verzekering afgesloten tegen schade dus ik moet nog eens terug gaan om de glazen te laten vervangen. 35 euro verzekering niet voor niets betaald ook.
Contactlenzen ook vorig jaar gekocht. Achteruit gegaan in sterkte. Van -3,5 naar -4 per oog. Eerste keer sinds jaren dat ogen achteruit zijn gegaan.
Is het overigens altijd zo dat 3FM 's nachts geen reclame-blokken doet uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |