Thanks voor de info, Marc! Inderdaad wel opvallend dat een complete ploeg uit de toer is gestapt want dat was deze toer volgens mij nog niet gebeurd. Het was altijd een individu die de toer heeft verlaten maar nu dus een hele ploeg. Ik vind het ook iets wat naïef van die renners dat ze dachten dat het niet op te sporen zou zijn, maar goed dat is achteraf misschien wat makkelijk praten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:22 schreef Marc63 het volgende:
Geen nieuwe vorm, maar wel de nieuwste vorm (zogenaamde 3e generatie). Die was voor zover de renners wisten nog niet op te sporen, maar de Franse laboratoria wisten beter. Er zullen dus nog wel meer renners gepakt zijn die het nu in hun broek doen (dan kunnen ze het ook niet in een potje doen). Saunier Duval (ploeg van Ricco) is in zn geheel afgestapt en dat vind ik ook wel enigszins verdacht.
Zie wel de hoogtepunten van de Tour tijdens het NOS Journaal. Al is het moeilijk om hoogtepunten in 1 a 2 minuten te stoppen. Misschien dat het daarom bij mij ook eigenlijk niet echt leeft. Ik zit er echt totaal niet in.quote:En ondanks alle dopingperikelen, vond ik het vandaag een leuke etappe. Vooral het falen van de treintjes voor de sprinters in de finale was leuk. Jammer dat de winnaar dan toch weer voorspelbaar is, maar het is bewonderenswaardig dat Cavendish zo snel is (en laten we hopen dat ie het op eigen kracht heeft gedaan).
het blijft een zeer risco volle sport, zeker op de gladde kinderkopjes die je vind in veel steden in frankrijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:23 schreef Topspin het volgende:
Ik vind de tour ongeloofwaardig geworden en zeker vervuild door al die dopinggevallen. Dat de nummer 1 vervangen wordt door nummer 2 maakt het dan nog steeds het kijken waard, alles schuift gewoon op in het klassement dus dan veranderd er in principe niet zo heel erg veel.
De tour kijk ik dan ook vaak om de sprints en val partijen plus dat de renners tot het uiterste proberen te gaan, val partijen kan ik best waarderen zolang er geen doden vallen
Een afdaling met veel bochten vind ik ook knap, heb pas geleden zelf weer gefietst sinds lange tijd en dan weet ik dat sturen niet altijd even makkelijk is.
En ze maken al ik weet niet hoe lang dezelfde grappen. In het begin vond ik het nog wel leuk, maar na verloop van tijd had ik het idee dat ik steeds naar dezelfde uitzending zat te luisteren. En dan worden de minder leuke dingen waar je in eerste instantie wel mee kon leven steeds irritanter. En daarnaast vind ik de muziek in het programma ook veel slechter dan anderhalf jaar geleden. Ik meen mij te herinneren dat ze toen nog geen Jeroen van der Boom en Jan Smit draaiden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
C&S zijn nooit leuk, enige wat leuk is is de intro, die niet door hun zelf gedaan wordt
ze denken zelf dat ze grappig zijn en zijn dat totaal niet.
Hoe heb je trouwens geslapenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:53 schreef Topspin het volgende:
Best lekker nummer dit, volgens mij nog niet eerder gehoord voor zover ik het kan herinneren.
Heb zin om naar een pretpark te gaan, voel me verveeld. Geen efteling maar iets met meer hefigere attracties.
Hoi Jannekequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Jannekje7 het volgende:
De tenen van Willie Wortel... tsja...
Hoi allemaal..
Dus....quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Jannekje7 het volgende:
kHeb een microfoon tussen mn tieten zitten
Heb geslapen als een blok, eerst van 22:00 tot 05:00. Daarna even opgestaan om buiten een sigaret te roken en toen tot 1300 doorgeslapen ongeveer. Zonder zware verstorende dromen te hebben gehad. Heb slaappillen ingenomen: inslaper, doorslaper en ander rustgevend middel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heb je trouwens geslapen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Jannekje7 het volgende:
kHeb een microfoon tussen mn tieten zitten
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
Oh ja, de radio kan weer aan
Avond allemaal
en waar michiel is is ook Maricha ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooo! Was helemaal vergeten dat Michiel in Valthermond zat.
Ik heb nog een nieuwe zonnebril nodig. Hoopte er vorige week 1 in het belastingvrije San Marino te kunnen scoren, maar zonder belasting en met tot 60% korting (de verkoper was Nederland-gek) waren de brillen daar nog te duur om te durven dragen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht er hier iemand nog een leuke nieuwe bril nodig hebben, muisje-eliza is een prima opticien
* einde reclame *
Ben je naar dr toe geweest dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht er hier iemand nog een leuke nieuwe bril nodig hebben, muisje-eliza is een prima opticien
* einde reclame *
Donequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kun je op je site inregelen dat hij de topics default sorteerd op omgekeerde volgorde op naam van het topic, meeste interessante zijn de laatste topics
En de reden dat je een microfoon draagt is...?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja, ik had m eerst achter mn oor gestoken als zo'n callcentermiep, maar dat was niet handig, dus nu maar zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |