Is dat een band, of bedoel je gewoon Shaggy?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoor ik nou de zanger van mega boombastic , kom even niet op de naam
Dat meen je niet?! dus maken ze een plaat die de afgelopen weken al is grijs gedraaid Megahit en dan laten ze een kwaliteitsproduct zoals de nieuwe single van Hit Me TV gewoon maar weer links liggen. Echt, als ik een dag voor baas mocht spelen bij 3FM dan zou ik als eerste de policy m.b.t. het kiezen van de Megahit aanscherpen. Vroeger was de lijn duidelijk. Nieuw (-Nederlands) product wat ook nog eens leuk klonk werd Megahit. Tegenwoordig worden andere criteria gehanteerd en ik heb er sterk mijn twijfels over.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stenders heeft gisteravond al verklapt dat Viva de MH van volgende week is.
Bleek andere band te zijn, waarvan de zanger dezelfde lage zang had als shaggy in megaboombasticquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is dat een band, of bedoel je gewoon Shaggy?.
zoekt de verschillenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, last.fm heeft een nieuwe layout! http://www.last.fm/user/RoelJewel Nice.
Ik vind het niets de nieuwe layoutquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, last.fm heeft een nieuwe layout! http://www.last.fm/user/RoelJewel Nice.
zijn er al veel het met je eensquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het niets de nieuwe layout
Heb daar al gepostquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn er al veel het met je eens
De nieuwe last.fm site
Ik mis Jamie Lidell nog... en Chemical Brothers natuurlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo alle glazenhuis toppers zijn weer voorbij gekomen
De eerste twee uur konden ze werken met een playlist, dus dat zou wel eens vanuit Hilversum ingestart kunnen zijn (had Michiel ook ff tijd om te genieten van de optredens tussendoor). Laatste uur zal Michiel zelf in moeten starten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Straks Stenders op locatie.. Gelukkig is dinges er niet.
Waarom geeft de dallet geen nieuwe liedjes door?Editors
Waarom zou hij op locatie moeten zijn? Er is al een paar weken geen 3voor12 Radio Live.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Stenders lijkt niet op locatie te zijn want de producers zitten gewoon in de studio en dat is anders niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |