\quote:
dat is ifjn om te horen. IK heb t nu ook op mijn rug en op mijn borst. zwaar irritantquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:27 schreef bioloogje het volgende:
jeuk is in 1 dag over. Heb ik ook wel eens gehad op mijn rug. heel erg irritant.
Stoer hoor. Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:16 schreef Stommie het volgende:
pleeg zelfmoord, mss kom je dan zelfs op de frontpage
jij snapt het, plakjes komkommer zijn lekker verfrissendquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Weer gaan liggen en je bekleden met plakjes komkommer en je ruikt nog lekker ook dan.
Dus je bent in slaap gevallen, toen is je borst verbrand, toen draaide je in je slaap om en is je rug ook verbrand ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat is ifjn om te horen. IK heb t nu ook op mijn rug en op mijn borst. zwaar irritant
nauturlijk paar dagen gezond. laatste keer toen ik in slaap viel wa sop mn rugquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef n0r het volgende:
[..]
Dus je bent in slaap gevallen, toen is je borst verbrand, toen draaide je in je slaap om en is je rug ook verbrand ?
Ik heb dus een paar dagen gezond. Alleen de laatste keer viel ik in slaap.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef n0r het volgende:
[..]
Dus je bent in slaap gevallen, toen is je borst verbrand, toen draaide je in je slaap om en is je rug ook verbrand ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |