Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]<--- zo keek ik terwijl ik dit las
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:52 schreef freddygonzales het volgende:
Oh, en constant anaal levert wel degelijk een permanent verragt poepertje op, oftewel, je poep kun je niet meer ophouden en flikkert er zo uit.Cool hè dat anaal,
DAT DING IS GEMAAKT OM TE POEPEN!!
Waarheid als een koe!
RSiequote:Yvonne 18-5-2008 @21:23
Oh, en constant anaal levert wel degelijk een permanent verragt poepertje op, oftewel, je poep kun je niet meer ophouden en flikkert er zo uit.Cool hè dat anaal,
DAT DING IS GEMAAKT OM TE POEPEN!!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Hendig en Hendig Sjiek gebruiken ze in Limburger sowieso al keivaak.
Dus ik ook.
En verder gebruik ik vaak: Lollerpownd en lollerborstel.
Geniaalquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol mijn vriendin heeft hendig sjiek al als een uitspraak van mij geaccepteerd!
en iedere keer als ik mijn gstar polo aantrek zeg ik "(met een limbo accent) G-star truitje"
Had jij niet zo'n leraar die in KPD kwam met homotopics? of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:04 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zei tegen een leraar Telepwn en die moest lachen, dus waarschijnlijk kijkt mijn leraar mee
ik heb wel een dat ik (waarschijnlijk net als jij) zit te fokken onder werktijd en dat ik weer een maikuuul uitspraak las en dat ik me echt zoooooo in moet houden om niet te gaan lachen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:32 schreef RSie het volgende:
die smileys zijn inderdaad ook irritant, als ik hier op mijn werk zit te typen wil het nog weleens gebeuren dat ik al een smiley in mijn hoofd heb en die zelf met mijn gezicht ga uitbeelden. gelukkig hebben mijn collega's dit nog niet opgemerkt (wacht maar tot ik met de spank- of zweep smiley aan kom zetten hehehe)
ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb wel een dat ik (waarschijnlijk net als jij) zit te fokken onder werktijd en dat ik weer een maikuuul uitspraak las en dat ik me echt zoooooo in moet houden om niet te gaan lachen!
lulquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja op dat soort moment kijk mijn collega met wie ik mijn kantoor deel een beetje raar naar me
ikke moest ook erg lachen om deze
[ afbeelding ]
geweldig toch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |