quote:Ajax in de buurt van vraagprijs Aissati
Van onze speciale verslaggever
EINDHOVEN, donderdag
Ismail Aissati (19) staat vanochtend hoogstwaarschijnlijk voor de laatste keer op het trainingsveld van PSV. Ajax verhoogde gisteren het bod op de middenvelder en is de vraagprijs van de landskampioen genaderd. „Er is nog een gat, maar wij willen ook graag een constructieve oplossing”, reageert technisch manager Adrie van Kraaij van PSV.
De Eindhovenaren wilden Aissati in eerste instantie niet aan de concurrent verkopen, maar zijn inmiddels van dat standpunt afgestapt. De gesprekken tussen de drie betrokken partijen verlopen in goede sfeer, ondanks dat er een dispuut bestaat over de het contract van de Utrechter. PSV zegt dat Aissati mondeling akkoord is met een verlenging tot de zomer van 2012, de speler zegt dat die instemming niet geldig is omdat PSV een aantal beloften niet is nagekomen. „Maar van een arbitragezaak heb ik nog niets gehoord. Dat willen we allemaal voorkomen”, aldus Van Kraaij.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:14 schreef 9christensen het volgende:
wat zal die een fluitconcert krijgen in eindhoven
Daardoor gaat ie dan als een speer en maakt ie in de blessure tijd de beslissende treffer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:14 schreef 9christensen het volgende:
Wat dacht je in Utrecht...quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:14 schreef 9christensen het volgende:
Leuk wordt dat, Wesley Sneijder-achtige taferelen bij FCU-uit!quote:
Ik versta hier toch echt, Ajaxsatti is van ons.......quote:
Nee, das onze geheime agentquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we Perez niet in een deal betrekken
Ik snap wat je bedoelt, maar wat moeten ze anders zeggen: Aissati zou wel eens naar onze grootste concurrent kunnen gaan. Lijkt me niet dat dat zo slim is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef dndiek het volgende:
Nou, lekkere teksten weer vanuit Eindhoven dan; Aissati gaat zeker niet naar Ajax
Ik lees net nog dat ze mee willen werken aan een transfer en dat het er dicht tegenaan zitquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef dndiek het volgende:
Nou, lekkere teksten weer vanuit Eindhoven dan; Aissati gaat zeker niet naar Ajax
Ze hadden ook gewoon hun mond kunnen houdenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:47 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar wat moeten ze anders zeggen: Aissati zou wel eens naar onze grootste concurrent kunnen gaan. Lijkt me niet dat dat zo slim is.
Ze hadden beter iets anders kunnen zeggen, maar ja.
Dat weet ik maar eerder werd gemeld dat Aissati niet naar Ajax mochtquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik lees net nog dat ze mee willen werken aan een transfer en dat het er dicht tegenaan zit
Gelukkig heeft hij ook niet zo'n vertrouwen in z'n bronquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef sjimz het volgende:
PyTh heeft in de wandelgangen gehoord dat het 3 miljoen + Leonardo is.
We zullen zien.
Schop het ene probleem eruit. en haal het andere binnen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef sjimz het volgende:
PyTh heeft in de wandelgangen gehoord dat het 3 miljoen + Leonardo is.
We zullen zien.
Bijna even hilarisch als een ruil met Kenneth Perez.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schop het ene probleem eruit. en haal het andere binnen.![]()
Ik zou het hilarisch vinden.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bijna even hilarisch als een ruil met Kenneth Perez.
Darío Cvitanich is gehaald als spits, mag ik hopen. Hij is samen met Klaas Jan Huntelaar de enige spits in de selectie, dus zijn kansen komen wel. Zeker als er iets geforceerd moet worden, zal er weleens met twee spitsen gespeeld worden. Daarbij kan hij komend seizoen mooi wennen aan Ajax, zodat hij er staat als KJH vertrekt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Ajax gaat goede zaken doen als het Aissati binnenhaalt. Volgens mij gaat hij helemaal doorbreken als hij vertrouwen krijgt, want dat hij kan voetballen staat vast. Ook financieel aantrekkelijk, want mocht Aissati het waarmaken dan kan hij over enkele jaren voor de hoofdprijs naar een buitenlandse club, en pist PSV weer naast de pot.
Alleen vraag ik me af of die nieuwe Argentijn die Ajax heeft aangetrokken er ook zo blij mee zal zijn.
Want als Huntelaar blijft dan gaat het waarschijnlijk banken worden voor die jongen..
Of Marco moet Aissati gewoon keihard op de bank plempen natuurlijk.!
Percentage bij doorverkoop gaat zeker bedongen worden bij verkoop aan ajax, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:39 schreef venomsnake het volgende:
Aissati het waarmaken dan kan hij over enkele jaren voor de hoofdprijs naar een buitenlandse club, en pist PSV weer naast de pot.
Het is een goedkopere oplossing dan hem eerst laten scouten door FCG.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:48 schreef venomsnake het volgende:
Opzich wel goed beleid dan, als hij als backup is gehaald, veel invalbeurten krijgt, en volgend seizoen Huntelaar gaat vervangen. Er moet in ieder geval veel vertrouwen zijn in die jongen, want goedkoop is hij niet. maar ik dacht dat hij ook op 10 kon spelen, en dat ook zou gaan proberen komend seizoen. Want Aissati is natuurlijk een buitenkansje voor Ajax, dat hadden ze niet zien aankomen.
En volgens DAM is het een goede voor Ajax! Dus dan moet het wel zo zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:57 schreef venomsnake het volgende:![]()
.
Niet alleen goedkoper, ook een betere oplossing imo. Mits hij regelmatig speeltijd krijgt natuurlijk.
Nu kan zo'n gast een jaar wennen aan de manier van spelen bij Ajax en alle randzaken rondom de club.
Ben wel benieuwd naar die speler, toch even topscorer van Argentinie..
Tsja, wat is dat? Hooguit 20%? Moet Ajax 'm voor 25 miljoen verkopen wil je er nog een echt leuk centje aan overhouden. En dan houdt Ajax er alsnog 20 miljoen van overquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Percentage bij doorverkoop gaat zeker bedongen worden bij verkoop aan ajax, daar ben ik van overtuigd.
Ben je daar nou weer met je losse flodders?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, das onze geheime agent
Gewoon negeren DAM is niet wijsquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:42 schreef Trancelocator het volgende:
Ronde 4.
[..]
Ben je daar nou weer met je losse flodders?
Naah ik denk dat dit wel hoger zal liggen, 30-40%quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, wat is dat? Hooguit 20%? Moet Ajax 'm voor 25 miljoen verkopen wil je er nog een echt leuk centje aan overhouden. En dan houdt Ajax er alsnog 20 miljoen van over
En jij denk dat Ajax zo stupide is om bijna de helft van de toekomstige waarde van een speler af te staan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah ik denk dat dit wel hoger zal liggen, 30-40%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |