Het is dan ook niet voor niets dat de mensen uit dat land allemaal moddervet zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:41 schreef Hagelkaas het volgende:
In de VS bezorgden ze het gewoon in mijn hotel
Whahaquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Stel dat ze dat wel hadden hé, kwamen 50% van die vette varkens in Amerika en tevens de rest van de wereld nooit hun huis uit
Goh,quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:43 schreef fm07 het volgende:
[..]
Ik heb me hier in verdiept en geprobeert om zoiets te beginnen, eigelijk wilden we een koeriersdienst beginnen door heel Nederland met een 5 uurs policy dat (behalve de waddeneilanden) buiten de spits binnen 5 uur elk pakketje tot 100 kilo ergens in Nederland zouden bezorgen.
Toen kwamen we op het idee mac voer door amsterdam te gaan bezorgen, probleem met plan B is dat mac voer al zowat koud is als je het een keer krijgt dus met bezorgen heb je dan een koude hap.
Het zou in samenspraak met Mac Donalds zelf moeten gaan zodat het eten voor de bezorging net wat warmer de deur uit gaan als de standaard big mac.
Probleem was echter ze wilden er niet aan , zelf initiatief nemen en langs de Mc Drive rijden is geen optie . Ten eerste moet je dan elke dag als het druk is 100 keer langs de mc drive (opzich het probleem niet) Echter het word vanuit mac donalds verboden en als je dan dus 100 keer langs komt kwestie van tijd voor ze je pakken. Boetes waren destijds ca 10.000 euro max Tja als net beginnen bedrijfje geen doen aan dus
Of een bestellijst opnemen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:43 schreef fm07 het volgende:
[..]
Het zou in samenspraak met Mac Donalds zelf moeten gaan zodat het eten voor de bezorging net wat warmer de deur uit gaan als de standaard big mac.
Ik zou bestellenquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:43 schreef fm07 het volgende:
Toen kwamen we op het idee mac voer door amsterdam te gaan bezorgen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:46 schreef MLF het volgende:
als je een hap neemt valt aan de andere kant alles eruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |