Eigenlijk een briljant plan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:38 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Begin er zelf een. Overal adverteren met McBezorgService, en dan gewoon zelf langs de McDrive rijden en naar de klant brengen.
Goudmijntje
Ik heb me hier in verdiept en geprobeert om zoiets te beginnen, eigelijk wilden we een koeriersdienst beginnen door heel Nederland met een 5 uurs policy dat (behalve de waddeneilanden) buiten de spits binnen 5 uur elk pakketje tot 100 kilo ergens in Nederland zouden bezorgen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:38 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Begin er zelf een. Overal adverteren met McBezorgService, en dan gewoon zelf langs de McDrive rijden en naar de klant brengen.
Goudmijntje
Heb je nog meer commerciele wijsheden zo vroeg op de morgen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Als je naar de MacDonald's vestiging zelf gaat doe je impulsaankopen.
Macquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Eigenlijk een briljant plan.
Al zal je waarschijnlijk problemen krijgen met de Mac. Gezien rechten enzo.
Wat wil je weten? Ik bedenk wel watquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:44 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Heb je nog meer commerciele wijsheden zo vroeg op de morgen?
Als je dat al culinair verantwoord noemt, dan ben ik een topkok, wat ik wekelijks trouw elke zaterdagmiddag frituur smaakt toch stukken beter dan die meuk die je daar voorgeschoteld krijgt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:48 schreef Thieske het volgende:
Wat een culinaire barbaren in dit topic zeg!
McDonalds
Nou ik zou het wel weten maar mac donalds wil er niet aan, maar kan me voorstellen dat ze hun naam niet te grabbel willen gooien voor een stelletje amateurs maja laat ze dan zaken doen met DHL ofzo of een andere grote naam in de koerierswereld.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
TS vraagt iets, en weet zelf het antwoord al
fail! slotje en die klets
Die sauzen zijn eigenlijk het enige briljante.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Macman, ik kan net zo goed droge worst van de Hema tussen die broodjes doen, ik proef het verschil niet
Hoezo man? Elke boerenlul kan hamburgers bakken en ze bezorgen op een hendig sjieke brommert.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
maar in Cairo is het mogelijk, gewoon omdat het kan.
Nederland is nou eenmaal het land van bureaucraqtie, politieke danwel justitie voortrekkerij, en regeltjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |