Dan moeten we onderduiken in de LA underground.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Tot hij zijn magische zonnebril opzet![]()
>
Die schuine letters verbloemen niet hoezeer je vast zit in een afgezaagd denkpatroon.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval naar vis ruiken.
Voor de hand liggende grappen zijn soms leukquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:12 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Die schuine letters verbloemen niet hoezeer je vast zit in een afgezaagd denkpatroon.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Zalm daar moet je van genieten
Dus niet alles in een keer naar binnen proppen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:50 schreef Devlinsect het volgende:
verkapt-ik-heb-nog-nooit-gebeft
topic
Beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die zalm uit een pakje vreten sowieso en niet vers van de markt
Mosterd na zalm ? WTF.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:00 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou een ronde Fearfactor overslaan.
Ja, want zalm van de markt die een hele dag in de zomerzon heeft liggen rotten is per definitie beter dan voorverpakte zalm.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die zalm uit een pakje vreten sowieso en niet vers van de markt
Ik weet niet naar wat voor een viskraam jij gaat, maar bij ons op de markt is de kraam overdekt en ligt de zalm op ijs vooral NIET weg te rottenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, want zalm van de markt die een hele dag in de zomerzon heeft liggen rotten is per definitie beter dan voorverpakte zalm.
Ik vreet trouwens ook zo'n heel pak naar binnen. Geen probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |