Maar ze sms'en wel naar huis: "Godverdomme, weer verlorenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
"Meedoen is belangrijker."
"Ben al blij dat ik hier mocht staan."
"Hele ervaring."
Preciesquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ze sms'en wel naar huis: "Godverdomme, weer verloren"
En zwemsters zullen toch ook wel goud pakken. Veldhuis op de 100m en sowieso de 4x100m dames estafette.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef TheVulture het volgende:
De manier waarop je 2e wordt maakt wel uit vind ik... wordt je in een tijdrit 2e op 60 deelnemers maar wordt je al gelijk in het begin door iemand geklopt dan is dat toch anders dan dat de laatste rijder je passeert bijvoorbeeld... zelfde geldt voor een finale bij een ploegensport of in het judo: dan komt een verlies in de finale toch harder aan.
En ik kan me ook vinden dat het er mee te maken heeft met wat voor verwachtingen je aan zo'n toernooi begint...
Qua Oranje denk ik dat Theo Bos, Marianne Vos, Anky van Grunsven en de hockeydames alleen maar tevreden zijn met goud....
Ook de nummer drie, een onbekende Let, juichtequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:49 schreef tong80 het volgende:
Erik Dekker ging achter Cassartelli juichend over de streep toen ie zilver won. Ik wist niet wat ik zag destijds.
Vergeet het, Veldhuis is niet meer dan een outsider op de 100 en op de 4x100 zijn Australië en de VS minstens de gelijke van Nederland, ik denk zelfs gewoon beter.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:36 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
En zwemsters zullen toch ook wel goud pakken. Veldhuis op de 100m en sowieso de 4x100m dames estafette.
Ze heeft toch het wereldrecord?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vergeet het, Veldhuis is niet meer dan een outsider op de 100 en op de 4x100 zijn Australië en de VS minstens de gelijke van Nederland, ik denk zelfs gewoon beter.
Nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ze heeft toch het wereldrecord?
Je lijkt wel een Amerikaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:01 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dat ook tijdens deze Spelen weer even duidelijk is.
Als ik dit zo lees, moet jij dus ook zeker goud kunnen pakkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:34 schreef northernlight81 het volgende:
En als ik Wust hoorde praten dacht ik toendertijd ook dat ik met een verstandelijk gehandicapte te maken had. Precies datzelfde heb ik met Marleen Veldhuis, dus die gaat ook gewoon goud pakken.
Maar niet te vergelijken met hoeveel fijner 2e was dan 1e.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:29 schreef Bruce117 het volgende:
Maar in dit geval was 4e toch fijner geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |