quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:08 schreef jna het volgende:
[..]
Hou!![]()
Speler van Ajax die niet zeker weet of de bal over de lijn was?Gaat ie toch naar AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Scheelt je dus 13 euro per maand dus scheelt je 260 euro in 2 jaar. Als die tel dan meer kost is het voordeel weg toch ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar kom je vaak nog bedrogen uit. Net als die telefoon die ik ga kopen. Sim Only betaal ik ¤ 7,- per maand ipv ¤ 20,- (zelfde btg) waarbij ik bij die laatste 2 jaar aan mn abo vast zit. Dus goedkoper uit ben met sim only.
Natuurlijk zijn er wel toevallige aanbiedingen waarbij je wel goedkoper uit bent. Maar in dit geval weet ik welke mobiel ik wil en is gewoon kopen goedkoper.
Nu jij er bent welquote:
psv werkt nu mee aan een oplossing en Ajax heeft al een 2de bod gedaan wat in de buurt kwam van de vraagprijs. Komt dus wel goedquote:
quote:
uche.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Scheelt je dus 13 euro per maand dus scheelt je 260 euro in 2 jaar. Als die tel dan meer kost is het voordeel weg toch ?
Hmja, dan slaap ik tegenwoordig in tegenstelling tot vroegerquote:
Wat heb je het toch slecht hehquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:36 schreef PieterBas het volgende:
Het is lunchpauze en ik ben even wat telefoontjes aan het plegen.
ja, mensen die onder lunchpauze gaan bellen.. je zou er bijna een KLB-topic over gaan beginnenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmja, dan slaap ik tegenwoordig in tegenstelling tot vroeger
Wazzzaaahhhquote:
Lekker lekker met u?quote:
Yesse zegt meteen niks meerquote:
Prima.... goed feestje gister bij de El... Alleen jammer van de mannen daarquote:
Wat is er gebeurd danquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Prima.... goed feestje gister bij de El... Alleen jammer van de mannen daar![]()
en lekker laat opgestaan
Het is voor het leuke net ff te druk hier... vandaar dat ik nogal afwezig benquote:
mannen die aan je zitten, je aanstaren, tegen je aandansen, je plek willen innemen en gaan duwen en bijna een vriendin wil slaan, en kerels met zonnebrillen die als een idioot dansen, en er was ook een kerel op het balkonnetje die heel actief meedeed en hij had een sjaal om en een lollie in en hij dacht dat ik m leuk vind volgens mij, maar ik was hem gewoon aan het uitlachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |