abonnement Unibet Coolblue
pi_60156292
Of het een showcase of een testcase is mogen jullie zelf weten, ik wil graag mn foto's laten zien én tips en verbeterpunten horen

Van de 1200 geschoten foto's in 14 dagen zat flink wat wildlife, in formaat van mieren tot honden, met alles er tussen, bijen, schildpadden, kikkers, libelle's, grote enge onverklaarbare beesten, een "heb raki en wat wijn op" onscherpe egel. De mooiste 10 heb ik er uit gevist en verkleind naar fok-bestendig formaat


1. bij


2. Hagedis op muur (bovenaf)


3. Insectenbeest


4. Libelle poseert


5. Libelle poseert - 2


6. Aan de wandel met een broodkruimel


7. vlinder (zelfde ooit in Emmen gefotografeerd, is dit toch mooier )


8. Vlinder 2


9. Vlinder 3


10. Nooit verwacht 2 fokkers op vakantie tegen te komen
pi_60162049
Niemand?
pi_60162323
lekkere warme tinten, de vlinders vind ik denk ik het mooist.
verder heb ik het idee dat bijna al de fotos scherper hadden gekund, misschien komt dit ook door je manier van verkleinen,..
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:54:59 #4
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_60162510
Geef het even kans .

Over het algemeen vind ik dat de serie een beetje geel is uitgevallen, maar dat zou met een beetje nabewerking wel weg te trekken moeten zijn.

Toch een leuke macroserie .

Even kort alle foto's langs.

1. Doet me eigenlijk niet zo veel. Het contrast tussen rood en groen is wel goed.

2. Veel omgeving, ik weet niet of het mogelijk was om dichterbij te komen, zodat je meer beest in beeld hebt.

3. *ril* en dat egt genoeg .

4./5. De eerste is veel beter imo, daar valt de vleugel er niet af, zit die mooi in de scherptediepte, en omdat de vleugels iets meer omhoog wijzen lijkt het wat vrolijker .

6. Vind ik iets te onscherp en daardoor onduidelijk.

7./8./9. Eigenlijk van boven naar onder steeds mooier. Bij 7. is de vlinder door zijn eigen vleugel niet zo goed te zien, in 8. is dat al wel veel beter, maar is er nog wat veel omgeving en in 9. heb je 'm perfect te pakken, rustige achtergrond zodat alle aandacht op dat beest komt .

10. Ik denk dat ik 'm leuker had gevonden als de foto meer op ooghoogte was genomen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_60162542
kijken kijken en lekker niks zeggen
Ik vind er eigenlijk maar éen plaatje uitspringen (het zijn mooie foto's hoor, maar er springt er eentje uit.) en da's nummer 1! En dan eigenlijk alleen vanwege de kleur. Ik zou, (mijn mening), iets meer proberen met kleurcontrasten. Ze zijn nu wat gelig en mattig.
Niet zo aardig, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
pi_60167879
9 is perfect.
pi_60183269
denk dat 4 het mooist is in mijn ogen

Van die hagedis het jammer dat er weinig kleur en contrast in zit. maar ook die vind ik aardig gelukt
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')