Nominees:
B -> 4x
A -> 4X
Als dit uitkomt bewijst dat eens te meer de stelling dat Maurice ondanks zijn onopvallendheid/saaiheid telkens aan de nominaties ontsnapt.
De Foxzine polls hebben het altijd bij het rechte eind gehad en kwamen prima overeen met Veronica's cijfertjes. Wat zie we op de poll? Dat Maurice ZEKER geen winnaar wordt (terwijl 4 van de harde kern dicht bijelkaar zitten, staat Maurice een enorm eind voor op hun) en dat de kans 't grootst is dat Anouk er uit vliegt en niet Maurice. Hoewel de 2 dicht bij elkaar staan natuurlijk, maar het verschil is steeds zo geweest.
Let ook op dat, hoewel de verschillen natuurlijk erg klein zijn, Karin de minste stemmen heeft en Ruud de meeste. Opvalland.
quote:
op 11-14-1999 om 06:13 PM schreef Arcee het volgende:
Jongens, kijk nou gewoon ff naar deze poll:
http://www.voorspel.nuDe Foxzine polls hebben het altijd bij het rechte eind gehad en kwamen prima overeen met Veronica's cijfertjes. Wat zie we op de poll? Dat Maurice ZEKER geen winnaar wordt (terwijl 4 van de harde kern dicht bijelkaar zitten, staat Maurice een enorm eind voor op hun) en dat de kans 't grootst is dat Anouk er uit vliegt en niet Maurice. Hoewel de 2 dicht bij elkaar staan natuurlijk, maar het verschil is steeds zo geweest.
Let ook op dat, hoewel de verschillen natuurlijk erg klein zijn, Karin de minste stemmen heeft en Ruud de meeste. Opvalland.
De vraag is even wat de stemmers op jouw site bedoelen: Wie ze verwachten dat weggestemd wordt of van wie ze graag willen dat hij of zij oprot! Je site geeft dat overigens wel goed aan hoor, maar ik vraag me toch af of sommigen bij het stemmen niet aan wishful thinking doen...
Misschien moet je daarin onderscheid maken, of de "Votemaster" -volgorde hanteren: 1) Wie nomineert wie
2) Wie gaan daarom door naar de stemronde
3) Wie stemt het publiek eruit
(waarbij 2 uiteraard automatisch is af te leiden uit 1)
[Dit bericht is gewijzigd door PeteRp (Datum 14 November 1999).]
Kijk maar op welke site je wilt, alle cijfers beamen het.
volgende nominaties:
Ruud: A + B of M
Willem: A + B
Maurice: A + B
Bart: A + M
Anouk: M + R
dus genomineerd Anouk, Bart en Maurice
Maurice er zeker uit
wat resulteert in een eindstrijd tussen Willem, Ruud en Bart (want tegen die tijd is Anouk er ook weg van)
The big winner?? Durven we nog niet te zeggen...
[Dit bericht is gewijzigd door reddevil (Datum 14 November 1999).]
Grtz.
quote:
De vraag is even wat de stemmers op jouw site bedoelen: Wie ze verwachten dat weggestemd wordt of van wie ze graag willen dat hij of zij oprot! Je site geeft dat overigens wel goed aan hoor, maar ik vraag me toch af of sommigen bij het stemmen niet aan wishful thinking doen...
Misschien moet je daarin onderscheid maken, of de "Votemaster" -volgorde hanteren: 1) Wie nomineert wie
2) Wie gaan daarom door naar de stemronde
3) Wie stemt het publiek eruit
(waarbij 2 uiteraard automatisch is af te leiden uit 1)
Dat boeit natuurlijk niet hoe men het interpreteert. Feit blijft dat Maurice na Anouk de eerste is die weggestemd zal worden. ALS hij genomineerd wordt door de bewoners natuurlijk. Dat is een vereiste, maar ja, dat spreekt voor zich.
Trouwens, het is niet mijn site, maar gewoon onderdeel van Fokzine.
Nee, Maurice wint niet!
Er blijven er 3 over, en als hij daar 1 van is wordt hij door NL niet gekozenwegens gebrek aan persoonlijkheid.
quote:
op 11-15-1999 om 08:30 AM schreef Arcee het volgende:
<Bla>Trouwens, het is niet mijn site, maar gewoon onderdeel van Fokzine.
Hoezo staat er dan geen www.fokzine.net in m'n adressbar? Volgens mij heeft de site die je noemt (http://www.voorspel.nu) nix met fokzine te maken.
quote:
op 11-13-1999 om 05:13 PM schreef ranraf het volgende:
Ruud zal zolang als dat mogelijk is vrouwen nomineren, dat heeft hij altijd gedaan. Anyway. Het nederlands publiek zal na Anouk Maurice wegstemmen
Goed gezien, ranraf. Ruud is een latente vrouwenhater en zal zeer waarschijnlijk Karin nomineren. Ook sluit ik niet uit dat hij Maurice zal nomineren, die hij niet als echte man ziet (en vele Nederlanders met hem). Wat het wegstemmen van Anouk betreft weet ik het nog zo niet. We krijgen hier weer het identificatieprobleem: Anouk zal toch herkenbaarder (en zeker aandoenlijker) gevonden worden dan Maurice.
Wat dat betreft heeft Bart gelijk: Maurice zit er alleen nog maar in omdat hij de nominaties altijd wist te ontlopen.
Overigens vind ik Maurice de laatste tijd steeds sterker overkomen. Stukken beter dan die stomme uitslover van een Bart iig. Hij mag dan de meest atletische en intelligente van de groep zijn, dat wil hij zelf ook wel erg graag (laten) weten! Toch gun ik hem een beter lot dan wat op hem te wachten staat als hij hoort dat Sabine er toch met Martin vandoor is.
Ruud: En de helft, da's vijftig procent!
quote:
op 11-13-1999 om 01:15 AM schreef drolage het volgende:
Maurice wordt wel eens afgeschilderd als een stille persoon met weinig persoonlijkheid. Maar intussen glipt hij wel door alle nominaties heen, niemand schijnt echt op hem te letten! Hij zou volgens mij best wel eens de derde hond kunnen zijn die met het bot er vandoor gaat.....
Willem.... Willem gaat het winnen, Willem en Ruud blijven over, Ruud gaat eruit ze splitten de ca$h en gaan fijn samen naar de Hoeren....
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
OerHoer look-a-like contest op:
Maar ik hoop dat hij er nog lang in zal blijven. Van alle bewoners heeft hij het meeste gevoel voor humor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |