abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 14 november 1999 @ 16:50:00 #26
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_219331
toch maar even verwachte nominaties vooraf aan verwachting over de toekomst Bart vs Maurice.
A m + b
B a + m
K a + b
W a + b
R a + m
Anouk eruit.
Daarna gaat het tussen Bart en Maurice wie de meeste stemmen krijgen, er worden er twee genomineerd dus dat kunnen ze allebei zijn.
Bart heeft erg veel moeite zich in te houden.
Mn de avond toen bianca eruit ging kwam hij constant met een hatelijke reactie op alles wat zij zei.
Een volk dat en masse aan het borduren slaat en gezlligheid het hoogste goed vindt houd hier niet van.
Het ligt dus helemaal aan Bart zelf of hij er eerder uitvliegt dan Maurice.
Kan Bart zich inhouden dan verliest Maurice, Bart is denk toch degene die in de ronde erna gaat dus het gaat uiteindelijk tussen Ruud, Willem en Karin .
Kijk ook eens naar de v=5 topic (briljant)
The future is after you
  zondag 14 november 1999 @ 16:57:00 #27
1088 @nette
Liever eigenwijs
pi_219332
Zo invisible is Maurice niet: rebelleren door de batterijen uit de zender te halen. Van de reprimande in de DBK hebben we alleen maar gezien wat V ons wilde laten zien, dus er zal wel met wegzending gedreigd zijn o.i.d. om hem weer in het gareel te krijgen. Verder heeft hij af en toe droge opmerkingen, zoals het verzuipen van Bart in het aquarium om vervolgens tech een kat aan te schaffen. V laat ons weinig M zien en nog minder horen, maar zo'n dot van een opmerking kan toch geen toevalstreffer zijn?
  zondag 14 november 1999 @ 17:03:00 #28
995 PeteRp
What a decade!
pi_219333
Ik had op een naam na dezelfde reeks als jou, Otaku-San. Bart kiest volgens mij niet op Anouk maar op Karin. Jij bent in het rijtje Maurice zelf vergeten! Voeg je hem toe dan krijgt Bart een stem extra en wordt Maurice niet genomineerd, nl A 4x, B4x en M 3x.
Tell the others!
  zondag 14 november 1999 @ 17:13:00 #29
995 PeteRp
What a decade!
pi_219334
Voor alle duidelijkheid nog even mijn lijstjes. Zie voor verantwoording aantal postings hierboven:
K-> B+A
A-> M+B
R-> A+M (wellicht K ipv M)
B-> K+M
W-> B+A
M-> B+A

Nominees:
B -> 4x
A -> 4X

Als dit uitkomt bewijst dat eens te meer de stelling dat Maurice ondanks zijn onopvallendheid/saaiheid telkens aan de nominaties ontsnapt.

Tell the others!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 november 1999 @ 18:13:00 #30
862 Arcee
Look closer
pi_219335
Jongens, kijk nou gewoon ff naar deze poll:
http://www.voorspel.nu

De Foxzine polls hebben het altijd bij het rechte eind gehad en kwamen prima overeen met Veronica's cijfertjes. Wat zie we op de poll? Dat Maurice ZEKER geen winnaar wordt (terwijl 4 van de harde kern dicht bijelkaar zitten, staat Maurice een enorm eind voor op hun) en dat de kans 't grootst is dat Anouk er uit vliegt en niet Maurice. Hoewel de 2 dicht bij elkaar staan natuurlijk, maar het verschil is steeds zo geweest.

Let ook op dat, hoewel de verschillen natuurlijk erg klein zijn, Karin de minste stemmen heeft en Ruud de meeste. Opvalland.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 14 november 1999 @ 18:20:00 #31
995 PeteRp
What a decade!
pi_219336
quote:
op 11-14-1999 om 06:13 PM schreef Arcee het volgende:
Jongens, kijk nou gewoon ff naar deze poll:
http://www.voorspel.nu

De Foxzine polls hebben het altijd bij het rechte eind gehad en kwamen prima overeen met Veronica's cijfertjes. Wat zie we op de poll? Dat Maurice ZEKER geen winnaar wordt (terwijl 4 van de harde kern dicht bijelkaar zitten, staat Maurice een enorm eind voor op hun) en dat de kans 't grootst is dat Anouk er uit vliegt en niet Maurice. Hoewel de 2 dicht bij elkaar staan natuurlijk, maar het verschil is steeds zo geweest.

Let ook op dat, hoewel de verschillen natuurlijk erg klein zijn, Karin de minste stemmen heeft en Ruud de meeste. Opvalland.

De vraag is even wat de stemmers op jouw site bedoelen: Wie ze verwachten dat weggestemd wordt of van wie ze graag willen dat hij of zij oprot! Je site geeft dat overigens wel goed aan hoor, maar ik vraag me toch af of sommigen bij het stemmen niet aan wishful thinking doen...
Misschien moet je daarin onderscheid maken, of de "Votemaster" -volgorde hanteren: 1) Wie nomineert wie
2) Wie gaan daarom door naar de stemronde
3) Wie stemt het publiek eruit
(waarbij 2 uiteraard automatisch is af te leiden uit 1)

[Dit bericht is gewijzigd door PeteRp (Datum 14 November 1999).]

Tell the others!
pi_219337
Winnen zal hij zeker niet, Maurice gaat er gewoon snel uit. Enige van wie hij nog kan winnen kwa kijkersgunst is Anouk, dus hooguit als hij en Anouk genomineerd worden bestaat er een kans dat hij nog mag blijven.
Zodra Maurice het moet opnemen tegen 1 van de andere 4 is het exit voor hem.....

Kijk maar op welke site je wilt, alle cijfers beamen het.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_219338
dit is hoe ik en de mijnen het zien:
volgende nominatie:
Ruud: A + K
Willem: A + B
Maurice: A + B
Karin: A + B of R
Anouk: M + K
Bart: K + M of A
dus genomineerd Anouk, Bart en Karin:
Karin eruit, want die wilt thuis zijn voor Sinterklaas

volgende nominaties:
Ruud: A + B of M
Willem: A + B
Maurice: A + B
Bart: A + M
Anouk: M + R
dus genomineerd Anouk, Bart en Maurice
Maurice er zeker uit
wat resulteert in een eindstrijd tussen Willem, Ruud en Bart (want tegen die tijd is Anouk er ook weg van)

The big winner?? Durven we nog niet te zeggen...

[Dit bericht is gewijzigd door reddevil (Datum 14 November 1999).]

pi_219339
Wat zal Ruud het nog moeilijk gaan krijgen!!
Eerst stuurde hij Sabine weg met als smoes, dat ze commentaar had op het eten.
Hij stuurde Seniel weg omdat ze het laatste was binnengekomen (zeer sterk argument, klasse denkwerk!), om later aan NL te kunnen vertellen dat hij alweer een maatje kwijt is.
Zal binnenkort wel Anouk wegsturen omdat ze te preuts is (geweldig geniepig en berekenend Willem!! jij komt er wel! )
Maar dan gaan de grote problemen komen voor Ruud!! Hij moet dan echt gaan denken, en niet aan gezwollen lichaamsdelen!
Waarschijnlijk zal dan MauwRies er aan moeten geloven, met als reden: hij denkt te weinig aan sex, wee je wel, toch.
Een beetje dubbel maar wel leuk:
Slapjanus kan alleen nog aan sex denken en over slappe zaken ouwehoeren....

Grtz.

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 november 1999 @ 08:30:00 #35
862 Arcee
Look closer
pi_219340
quote:
De vraag is even wat de stemmers op jouw site bedoelen: Wie ze verwachten dat weggestemd wordt of van wie ze graag willen dat hij of zij oprot! Je site geeft dat overigens wel goed aan hoor, maar ik vraag me toch af of sommigen bij het stemmen niet aan wishful thinking doen...
Misschien moet je daarin onderscheid maken, of de "Votemaster" -volgorde hanteren: 1) Wie nomineert wie
2) Wie gaan daarom door naar de stemronde
3) Wie stemt het publiek eruit
(waarbij 2 uiteraard automatisch is af te leiden uit 1)

Dat boeit natuurlijk niet hoe men het interpreteert. Feit blijft dat Maurice na Anouk de eerste is die weggestemd zal worden. ALS hij genomineerd wordt door de bewoners natuurlijk. Dat is een vereiste, maar ja, dat spreekt voor zich.

Trouwens, het is niet mijn site, maar gewoon onderdeel van Fokzine.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_219341
Maar Maurice is wel steeds nadrukkelijker aanwezig (wat overigens niet moielijk is, als je eerst niet aanwezig bent!)
En zolang de overige bewoners hem niet nomineren zal hij er ook niet uitgestemd worden!
Loose all time, Love your mind, Free your soul
  maandag 15 november 1999 @ 15:31:00 #37
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_219342
Weer even on-topic:

Nee, Maurice wint niet!
Er blijven er 3 over, en als hij daar 1 van is wordt hij door NL niet gekozenwegens gebrek aan persoonlijkheid.

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

maandag 15 november 1999 @ 16:24:00 #38
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_219343
Mijn voorspelling voor de volgende nominatieronde: 2 genomineerden, namelijk Maurice en Anouk. En dan ga ik VOO gek bellen, om er zeker van te zijn dat Maurice eruit gaat. Anouk is nl. nog goed voor een paar gedaantewisselingen (verwacht ik) en een paar jankbuien. Dus daar kan ik me voorlopig nog lekker aan ergeren. Terwijl Maurice die 'irritatiegrens' al voorbij is. Ik denk nu helemaal niets meer van Maurice.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 15 november 1999 @ 16:45:00 #39
242 Pinball
Electric Monk
pi_219344
quote:
op 11-15-1999 om 08:30 AM schreef Arcee het volgende:
<Bla>Trouwens, het is niet mijn site, maar gewoon onderdeel van Fokzine.

Hoezo staat er dan geen www.fokzine.net in m'n adressbar? Volgens mij heeft de site die je noemt (http://www.voorspel.nu) nix met fokzine te maken.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_219345
quote:
op 11-13-1999 om 05:13 PM schreef ranraf het volgende:
Ruud zal zolang als dat mogelijk is vrouwen nomineren, dat heeft hij altijd gedaan. Anyway. Het nederlands publiek zal na Anouk Maurice wegstemmen

Goed gezien, ranraf. Ruud is een latente vrouwenhater en zal zeer waarschijnlijk Karin nomineren. Ook sluit ik niet uit dat hij Maurice zal nomineren, die hij niet als echte man ziet (en vele Nederlanders met hem). Wat het wegstemmen van Anouk betreft weet ik het nog zo niet. We krijgen hier weer het identificatieprobleem: Anouk zal toch herkenbaarder (en zeker aandoenlijker) gevonden worden dan Maurice.
Wat dat betreft heeft Bart gelijk: Maurice zit er alleen nog maar in omdat hij de nominaties altijd wist te ontlopen.
Overigens vind ik Maurice de laatste tijd steeds sterker overkomen. Stukken beter dan die stomme uitslover van een Bart iig. Hij mag dan de meest atletische en intelligente van de groep zijn, dat wil hij zelf ook wel erg graag (laten) weten! Toch gun ik hem een beter lot dan wat op hem te wachten staat als hij hoort dat Sabine er toch met Martin vandoor is.

Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

pi_219346
Mag ik even lachen? Maurice en winnen? . Bij de vorige nominatie was er maar 1 niet genomineerde en dat was WILLEM..
Ik hoop net als mijn vader miljonair te worden. Mijn vader hoopt het ook nog steeds te worden.;-)
pi_219347
quote:
op 11-13-1999 om 01:15 AM schreef drolage het volgende:
Maurice wordt wel eens afgeschilderd als een stille persoon met weinig persoonlijkheid. Maar intussen glipt hij wel door alle nominaties heen, niemand schijnt echt op hem te letten! Hij zou volgens mij best wel eens de derde hond kunnen zijn die met het bot er vandoor gaat.....

Willem.... Willem gaat het winnen, Willem en Ruud blijven over, Ruud gaat eruit ze splitten de ca$h en gaan fijn samen naar de Hoeren....

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
OerHoer look-a-like contest op:

pi_219348
Ik denk niet dat Maurice gaat winnen. Daarvoor heeft hij zich niet voldoende positief geprofileerd.

Maar ik hoop dat hij er nog lang in zal blijven. Van alle bewoners heeft hij het meeste gevoel voor humor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')