quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
begrijp het probleem niet......
Gaat er toch om hoe je zelf in je bruine vel zit
Dat lijkt me inderdaad een goede oplossingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:36 schreef JanusAnus het volgende:
Dan noemen ze ze toch negers. Lekker boeien.
Het vel van negers wordt toch gebruikt om motorpakken van te maken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
begrijp het probleem niet......
Gaat er toch om hoe je zelf in je vel zit
ik dacht dat ze negers gebruikten voor extra bescherming op de tanks en vliegtuigen enz?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het vel van negers wordt toch gebruikt om motorpakken van te maken?
Of is dat een fabeltje?
Dat is een fabeltje. Het vel wordt gebruikt om hangmatten van te maken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het vel van negers wordt toch gebruikt om motorpakken van te maken?
Of is dat een fabeltje?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:02 schreef Rosbief het volgende:
Alles wat bruin is noem ik neger, ik ga geen onderscheid maken tussen de ene en de andere drol.
Ik zou het waarderen als je niet spelfouten in mijn bericht plaats als je mij quote.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Scheit roepen in een topic over negers
Ts ......... Ik weet niet hoe jij een je vrienden zijn, maar als ik een Mayatype zou tegenkomen zou ik zo kunnen denken dat het gewoon een negerin is. En andersom heb je dat ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:51 schreef JenDaMan het volgende:
Komt er een mooi halfbloedje voorbijzeggen m'n vrienden 'haha JenDaMan valt op negers
LOLZ!1!!"
GEEN negerin:
[ afbeelding ]
Negerin:
[ afbeelding ]
GEEN neger:
[ afbeelding ]
Neger:
[ afbeelding ]
Duidelijk?
|
Forum Opties | |