zo lelijk zijn ze niet , dus lekker belangrijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat moet je ervoor doen met je hospita?.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:30 schreef Agiath het volgende:
TS is vroeger verkracht door zijn ouders en zit nu bij een corps om zijn verdriet goedkoop weg te drinken.
Jij studeert niet zo te zien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:33 schreef Agiath het volgende:
Toch moet ik toegeven dat ik dat best raar vindt, je ouders meenemen naar een instemming.
TS studeert volgt vakken aan Harvard, vriend is astronaut en TS woont in een penthouse op Ibiza dus, TS is het contact met 'je moeder' roepende VMBOertjes een beetje ontwend.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:38 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Stoer genoeg om je moeder te batsen toen jij met je vader aan het hospiteren was.
En ze wordt ook nog eens emotioneel geraakt door muziek.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:04 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
TS studeert volgt vakken aan Harvard, vriend is astronaut en TS woont in een penthouse op Ibiza dus, TS is het contact met 'je moeder' roepende VMBOertjes een beetje ontwend.
Ik was er niet bij, Ik was Gierigesloeber's ma op een boerenkar kaal aan het scheren. De Wehrmacht bedankt haar nog voor haar diensten, trouwens.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:10 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen maar omdat mijn opa de kist onder zijn pa zijn voeten wegschopte.
Gluckskafer luistert alleen naar jumpstyle, is te dom om te poepen en woont nog bij zijn ouders.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:18 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
En ze wordt ook nog eens emotioneel geraakt door muziek.
Zit je daar in je stinkende flat, met iemand die zit te huilen terwijl ze naar 'Beautiful' van Christina Aguilera luistert of naar 'I'm not a girl not yet a woman' van Britney Spears.
Tijdelijk niet.quote:
Dus jij was die pauper kapperquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, Ik was Gierigesloeber's ma op een boerenkar kaal aan het scheren. De Wehrmacht bedankt haar nog voor haar diensten, trouwens.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:06 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Dus jij was die pauper kapperGelukkig voor je pa dat hij is opgehangen, want mijn opa heeft de rest van je kansloze familie vergast.
En voor die pauperstudentjes aan het Abel Tasman plein in Groningenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:38 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Gluckskafer luistert alleen naar jumpstyle, is te dom om te poepen en woont nog bij zijn ouders.
* Zucht* Zwemmerseczeem opent een VMBOtopic. Kunnen al die potentiele schoffelaartjes zich daarin vastbijten.
Das bij de schildersbuurt in de buurt toch?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En voor die pauperstudentjes aan het Abel Tasman plein in Groningen![]()
Gewoon je afval van 5 hoog in de bosjes mieteren
meer zeeheldenbuurt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Das bij de schildersbuurt in de buurt toch?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
Een flat, een studentenhuis en kapsones![]()
Mooie combinatie [ afbeelding ]
[insert fail]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:26 schreef X. het volgende:
En TS studeert natuurlijk in Enschede. Dus dan is het een beetje raar om iemand anders een epicfail toe te dichten
Huursubsidie krijg ik pas op mijn 23ste.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:48 schreef Zotheid het volgende:
Kamers zijn voor paupers die geen studio kunnen huren.
Kom nou, je douche, toilet en keuken moeten delen.![]()
Ow, en bij mij ging mijn papa ook mee omdat papa ook betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |