Gezellige huizen die ik ken hospiteren niet in een grote groep, dan wordt het namelijk een wedstrijd wie de grootste mond heeft. Als je al hospiteert, doe dan per 2-3 (of zelfs individueel)...quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:26 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Sommge mensen wonen in een gezellig huis.
Wij doen het bijna altijd individueel. Kan je ook horen wat men wil gaan studeren, wat hobbies/interesses zijn, ipv dat het een verbale pissing contest wordt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Gezellige huizen die ik ken hospiteren niet in een grote groep, dan wordt het namelijk een wedstrijd wie de grootste mond heeft. Als je al hospiteert, doe dan per 2-3 (of zelfs individueel)...
Ik ben blij dat onze 'huisbaas' niet zomaar zonder overleg mensen bij ons in huis plaatst. Je moet er toch jaren bij in huis wonen, als het goed is. En wat als het nu een enorme nerd of borderliner is?? Dat zit je ermee..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef Luco het volgende:
Korpshuis bleek achteraf. Nu vermijd ik hospiteren, en regel ik het direct met de huisbaas[/sub]
Tsja, jij bent beide al zo te horen en twee van die ongelukjes per flat wordt natuurlijk wel wat veel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik ben blij dat onze 'huisbaas' niet zomaar zonder overleg mensen bij ons in huis plaatst. Je moet er toch jaren bij in huis wonen, als het goed is. En wat als het nu een enorme nerd of borderliner is?? Dat zit je ermee..
Oh, diste je mij daar even zeg ! Wat ben jij stoer zeg!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:56 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Tsja, jij bent beide al zo te horen en twee van die ongelukjes per flat wordt natuurlijk wel wat veel.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik snap die weerstand tegen het hospiteren ook wel.
Het doet denken aan de arrogantie van bepaalde korpshuizen. Van die dames en herenhuizen die zichzelf 'gerennomeerde' studentenhuizen noemen. Die uit tientallen aspiranten de 'elite' er uit pikken. En die hospitanten maar proberen om als 'elite 'over te komen. Want dan kan pappa trots zijn dat zoontje in het oudste huis van de stad woont.![]()
In onze stad zijn er ook een paar van die arrogante ballenstallen.![]()
Maar zo is onze flat niet. We willen gewoon een gezellige nieuwe huisgenoot die wat toevoegt.
Dus...quote:Men noemt mij een saaie
Een niet lid in t sticht
Beluister net mijn voicemail
Had geen bericht
Ik voel mij soms zo eenzaam
Sta achter in de rij
Ik doe wel een poging
Maar niemand praat met mij
Men noemt mij de koning
Vo, in het sticht
Elke deur gaat voor mij open
Elke uf kent mijn gezicht
Steeds maar weer commissies
In de Woo, of op het dieland
Ik ben altijd met huis en jaarclub
Maar nooit eens even niemand
Ik wou dat ik lid was
Gewoon een keer b’vo was
Ik een corpsbal van niveau was
Het geen stropdas maar een das was
Ik wou juist dat ik knor was
Dat ik eindelijk op mezelf was
Ik een burger met een snor was
Een suf was
Niet de grapjas maar te duf was
Maar ik wou juist dat ik lid was
Dat ik eindelijk populair was
Ik niet steeds zo seksbelust was
Ik op slag milieubewust was
Dat de AVRO-gids van mij was
De uithof te dichtbij was
Ik niet simpel maar een slet was
Mijn studentenhuis een flat was
En het sticht nog steeds het sticht was
Dat mijn zakdoek een pochet was
Ik niet nonstop je van het was
Dat mijn bar juist het buffet was
Dat mijn baan bij het loket was
Dat ik met geblaat besmet was
Dat mijn vestje een gilet was
Dat ik wist wat een jaquet was
Dat mijn auto een kadet was
Dat mijn lunch een omelet was
Dat mijn kerk een minaret was
Dat mijn onderbuik gezet was
Dat ik eindelijk populair was
Ik nog knorriger dan jij was
Ik de eenzaamheid voorbij was
Bij mij is de diagnose knor al jaren geleden gesteld. Meer flatgenoten lijden aan dezelfde conditie. Er valt heel goed mee te leven.quote:
Studenten die in een of andere anonieme betonflat wonen en toch menen commentaar te mogen leveren op anderen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Sorry sloeber, je paste echt niet in onze flatEn je pa ook niet
Veel succes verder.
Ah een studistje.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:11 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Bij mij is de diagnose knor al jaren geleden gesteld. Meer flatgenoten lijden aan dezelfde conditie. Er valt heel goed mee te leven.
Wacht even, is TS een meisjequote:Op donderdag 17 juli 2008 00:20 schreef Gluckskafer het volgende:
Whehe, TS volgt toevallig wel honoursvakken hoor!
En haar vriend gaat later piloot worden
Stoer genoeg om je moeder te batsen toen jij met je vader aan het hospiteren was.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:04 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Oh, diste je mij daar even zeg ! Wat ben jij stoer zeg!
+10quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
TS mist zijn vader omdat die is opgehangen net na de oorlog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |