Geef ook even antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:04 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
.. Zei de stinkend jaloerse VMBOer die wel om half 7 zijn bed uit moet
Nee deze heel zelfstandige figuren rooien het wel op een kamertje alleen in de stad.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen verdoemd om in zo'n studentenhuis te wonen.
Ach, jij weet precies hoe het er bij alle studentenhuizen aan toe gaat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Wát?? je zuipt minder dan een kratje per dag?NEXT!
Heb ik gedaan hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:05 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Geef ook even antwoord op mijn vraag.
Excuus, niet gezien dat je gereageerd had. Maar je kan van Friezen en Groningers ook niet veel meer verwachten. Je kan ze in feite nauwelijks onder de categorie mensen scharen. Een beetje begrip en respect daarvoor mag dus best.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:01 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Wij hebben geen speciale avonden daar voor. Ze komen gewoon overdag langs Maar het is ons wel een keer of 7 gebeurd. Serieus, waarom doen mensen dit nog?
Het zijn vaak Friezen/Groningers die informatica gaan doen. Ze zijn a la Borat uitgezwaaid omdat ze als eerste van hun dorp gaan studeren..
Er is niet echt een andere manier. Je leeft in een groep en wil wel invloed hebben op wie er bij die groep komt. Een ongeschikt persoon kan de sfeer zo verzieken..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:05 schreef Public_NME het volgende:
Het hele concept van hospiteren is gewoon zó ruk. Of je gaat hospiteren en je komt in één of ander pauperhuis met gefreakte weirdos of je zit zelf in het organiserende huis en dan komen situaties zoals hierboven voor. De kans dat het een goede match is gewoon heel klein imo.
Oja voor de reacties komen, ik heb gehospiteerd en ben aangenomen, jaren geleden.
Ook in friesland hebt ze internet om de do's en donts te lezen.... toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:10 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Excuus, niet gezien dat je gereageerd had. Maar je kan van Friezen en Groningers ook niet veel meer verwachten. Je kan ze in feite nauwelijks onder de categorie mensen scharen. Een beetje begrip en respect daarvoor mag dus best.
Zelden een zo treffende FIPO gelezen !quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
TS mist zijn vader omdat die is opgehangen net na de oorlog.
Lekker wijf:quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand de bedoeling uitleggen van het hospiteren?
In welke hippe omgeving woon jij dan? Vast in een begeleid kamerproject ofzo. Heb je gister je internetprivileges weer teruggekregen omdat je je een week niet gesneden hebt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:12 schreef Godlike02 het volgende:
Weten we gelijk waar je naam vandaan komt.
Je voeten rotten er waarschijnlijk al af van de zwemmerseczeem. Dat krijg je in die gore flatjes.
Daar komen ook alleen maar halve tamme met paps en mams op af. Soort zoekt soort
Zelfs allochtonen kunnen nog iets beters krijgen.
wat een droeftoeter ben je.
Het is niet lastig om beter te wonen zo te lezen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:16 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
In welke hippe omgeving woon jij dan? Vast in een begeleid kamerproject ofzo. Heb je gister je internetprivileges weer teruggekregen omdat je je een week niet gesneden hebt?
Sterkte..
Ja, klopt. Maar daarom heb jij nu dus dit topic geopend, om ze op de do's en dont's te wijzen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:12 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ook in friesland hebt ze internet om de do's en donts te lezen.... toch?
Het uitschot bonjouren we weer naar buiten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is niet lastig om beter te wonen zo te lezen.
Zoals jij nu zit hoor je bij het uitschot. Daarom krijg je de rest op visite.
Zo zie je maar weer, ik heb het beste met de mensheid voor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:18 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar daarom heb jij nu dus dit topic geopend, om ze op de do's en dont's te wijzen.
Flatquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Sorry sloeber, je paste echt niet in onze flatEn je pa ook niet
Veel succes verder.
Ik in een flat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:20 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Het uitschot bonjouren we weer naar buiten.
We hebben ooit een gast gehad die bij 15 huizen geweigerd was. Wij waren nummer 16. Ging-ie huilen....![]()
Maar zo te horen ben je toch nog goed terecht gekomen, Godlike.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |