Nou, dat zegt wel heel erg veel over de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:00 schreef Deliah het volgende:
[..]
Honden die het boeit of ouders wel of niet mee gaan.
Woar ga jij danquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog op zoek, ik zal mijn vader niet meenemen
Jij bent de eigenaar van de woning?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoepel op, de huur staat vast en we hebben tien anderen voor jou.
Mooi aangedikt om het nog wat te laten lijken. Hoeveel mensen hebben echt hun vader/moeder meegenomen naar een hospiteeravond? 1 of 2?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef zwemmerseczeem het volgende:
In de zomermaanden neemt er weer een nieuwe genereratie studenten hun intrek in de studentenhuizen.
Wij hebben de afgelopen maanden al heel wat kandidaat medebewoners bekeken en na al die jaren zijn er nog steeds van die sjappen die niet doorhebben dat hospiteren aan de hand van je vader gewoon episch falen is..![]()
Sterven die niet uit ofzo?? Darwin,, waar bent u?? Doe hier eens iets aan!
Klacht: compleet kansloze kamerzoekers die hun pappie of mammie meenemen
Ik heb tenminste geen eczeem omdat ik niet in een pauper flat woonquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Sorry sloeber, je paste echt niet in onze flatEn je pa ook niet
Veel succes verder.
Nee, wij mochten een derde persoon uitzoeken. Maar de huur stond evengoed vast.quote:
Ja, zonder pappie of mammie nog wel.quote:
Gelukkig is niet iedereen verdoemd om in zo'n studentenhuis te wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:54 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik heb het over hospiteren, dus over woongroepen. Waar je aangenomen moet worden door de rest. Een zelfstandige kamer is een ander verhaal, natuurlijk.
Heel mooi natuurlijk dat je mammie meeneemt om te kijken of het huis waar je gaat wonen wel geschikt is (drinken die grote jongens niet teveel bier? Is het wel schoon? Krijgt mammies lieve jongen geen darminfectie van het vuil??)
Maar hoe geschikt het huis ook is, geen hond neemt je aan.
En wat moet je ervoor doen met je hospita?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:29 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ja, zonder pappie of mammie nog wel.
Dit dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
Een flat, een studentenhuis en kapsones![]()
Mooie combinatie [ afbeelding ]
[insert fail]
Wij hebben geen speciale avonden daar voor. Ze komen gewoon overdag langs Maar het is ons wel een keer of 7 gebeurd. Serieus, waarom doen mensen dit nog?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:25 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Mooi aangedikt om het nog wat te laten lijken. Hoeveel mensen hebben echt hun vader/moeder meegenomen naar een hospiteeravond? 1 of 2?
.. Zei de stinkend jaloerse VMBOer die wel om half 7 zijn bed uit moetquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
Een flat, een studentenhuis en kapsones![]()
Mooie combinatie [ afbeelding ]
[insert fail]
Geef ook even antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:04 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
.. Zei de stinkend jaloerse VMBOer die wel om half 7 zijn bed uit moet
Nee deze heel zelfstandige figuren rooien het wel op een kamertje alleen in de stad.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen verdoemd om in zo'n studentenhuis te wonen.
Ach, jij weet precies hoe het er bij alle studentenhuizen aan toe gaat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Wát?? je zuipt minder dan een kratje per dag?NEXT!
Heb ik gedaan hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:05 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Geef ook even antwoord op mijn vraag.
Excuus, niet gezien dat je gereageerd had. Maar je kan van Friezen en Groningers ook niet veel meer verwachten. Je kan ze in feite nauwelijks onder de categorie mensen scharen. Een beetje begrip en respect daarvoor mag dus best.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:01 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Wij hebben geen speciale avonden daar voor. Ze komen gewoon overdag langs Maar het is ons wel een keer of 7 gebeurd. Serieus, waarom doen mensen dit nog?
Het zijn vaak Friezen/Groningers die informatica gaan doen. Ze zijn a la Borat uitgezwaaid omdat ze als eerste van hun dorp gaan studeren..
Er is niet echt een andere manier. Je leeft in een groep en wil wel invloed hebben op wie er bij die groep komt. Een ongeschikt persoon kan de sfeer zo verzieken..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:05 schreef Public_NME het volgende:
Het hele concept van hospiteren is gewoon zó ruk. Of je gaat hospiteren en je komt in één of ander pauperhuis met gefreakte weirdos of je zit zelf in het organiserende huis en dan komen situaties zoals hierboven voor. De kans dat het een goede match is gewoon heel klein imo.
Oja voor de reacties komen, ik heb gehospiteerd en ben aangenomen, jaren geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |