Moet je dan alles leegroven zodat andere kunnen sterven?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ze hebben er toch voor betaald!!11111!!einsz?
Geen idee of dat die er ook waren, zou best wel, maar die Duitsers leveren altijd wel hilarische momenten op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:30 schreef JenDaMan het volgende:
Duitsers vind ik meestal nog vrij beleefde mensen. Moet je eens Russen of Engelsen in je hotel hebben
Inderdaad. Je hebt het nu nog erg goed. Italianen zijn ook niet de fijnste mensen om in je hotel te hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:30 schreef JenDaMan het volgende:
Duitsers vind ik meestal nog vrij beleefde mensen. Moet je eens Russen of Engelsen in je hotel hebben
21.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:34 schreef NoVaRaGnA het volgende:
hoe oud ben je nou TS
Ja.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Generalisatietopic.
Hebben jullie die berichten over onbeschofte Nederlanders soms gemist?
Ik kan en wil geen Duits praten, en die stinklui zijn nog te beroerd om Engels te praten, dus dat ging niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef fotostarter het volgende:
Had je die duitsers er niet op aan kunnen spreken?
Nee. Jij?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Generalisatietopic.
Hebben jullie die berichten over onbeschofte Nederlanders soms gemist?
ik weet niet waar jij komt in duitsland?? en daarbij zijn er meer landen waar er Duits wordt gesproken. Op de zelfde manier zou je ook iets kunnen zeggen van de Engelsen en Amerikanen die kunnen vaak niet eens een andere taal spreken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik kan en wil geen Duits praten, en die stinklui zijn nog te beroerd om Engels te praten, dus dat ging niet.
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:23 schreef Gluckskafer het volgende:
ONZINTOPIC
Alsof iemand 4 borden tegelijk kan dragen.
Ik ben apsoluut geen taalpuurist maar dit is wel heel ergquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:27 schreef 2609 het volgende:
zonder de kanadezen en amerikanen had heel nederland dr vol mee gezeten shit!!
zie in restaurants ze soms wel met meer borden tegelijk lopen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:23 schreef Gluckskafer het volgende:
ONZINTOPIC
Alsof iemand 4 borden tegelijk kan dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |