Ochoa is minder dan die Zweedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:14 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar Ochoa aangeraden, haalden ze die Zweed
Zeker niet, plus hij is 10 jaar jonger. Ochoa zit nu wel op een vervelend moment in een dip zo vlak voor het WKquote:Op donderdag 8 april 2010 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ochoa is minder dan die Zweed
Die Cassio moet ineens het licht zien, want ik heb dat altijd een drama eerste klas gevonden. Beetje een Isaksson 2 qua stijl ook van keepen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zit niet voor niks nog in Mexico maar ik laat jou lekker in je waan
Als ik PSV was zou ik volgend jaar nog verder gaan met Isaak, dan met een Bosman laten gaan en Cassio en Zoet de kans geven. Cassio zou ik volgend seizoen verhuren aan een goede club
Al ruim een jaar of 2 pas.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Alleen als Stekelenburg dit vaker doet.
Valt mee, goede reddingen op EK of WK. Nu echt een grote fout, zie je niet heel vaak.quote:
Blunder tegen Uruguay? Elke wedstrijd falen in de serie A. Vind het wel welletjes nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Valt mee, goede reddingen op EK of WK. Nu echt een grote fout, zie je niet heel vaak.
Het is gewoon een prutser. Tijd voor De Krul in het goal en Vorm als tweede keeper.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Redding tegen Brazilië? Hoofdblessure gehad en nog iets met schouder, heeft niet een blessurevrij seizoen gehad dus, dan heb je al snel een minder seizoen achter de rug,
dit dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is gewoon een prutser. Tijd voor De Krul in het goal en Vorm als tweede keeper.
Snap daar ook al tijden niks van. Zolang Vorm tweede keeper is blijf ik Stekelenburg liever op doel zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Met Krul heb ik trouwens geen problemen, alleen zonde dat het ten koste gaat van Stekelenburg.
Godverdomme, ik moest lachen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:40 schreef Equites het volgende:
Ik vond steek echt prima keepen vandaag hoor.
2e helft liep ie echt te knallen hoor, maar na een tijdje is het op he.quote:
Knallen als in twee fatale blunders? Klopt wel, ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:49 schreef Equites het volgende:
[..]
2e helft liep ie echt te knallen hoor, maar na een tijdje is het op he.
JIj wil zeker Mulder in het doel zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Knallen als in twee fatale blunders? Klopt wel, ja.
nope.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
[..]
JIj wil zeker Mulder in het doel zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |