abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:11:28 #101
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_65323064
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hij had gewoon nooit naar Engeland moeten gaan. Net als die jongetjes van 15-16 die nu gaan.

Maar goed, daar komen ze over een jaar of 5 wel achter.
Ik denk dat 9 van de 10 mensen hier hetzelfde zouden doen. Het grote geld en je kunt later tegen je kleinkinderen zeggen dat je ooit bij Arsenal, Liverpool, Newcastle, etc. onder contract hebt gestaan. Als ze echt talent hebben komt dat ooit wel bovendrijven, of dat nu in Engeland of Nederland is, maakt niet uit. Je kunt dat wat betreft beter mislukken bij Newcastle (maar dan wel in stijl en met een dikke portemenee), dan bij Ajax of PSV (nietszeggend en zonder dikke portemenee).
pi_65323361
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:11 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ik denk dat 9 van de 10 mensen hier hetzelfde zouden doen. Het grote geld en je kunt later tegen je kleinkinderen zeggen dat je ooit bij Arsenal, Liverpool, Newcastle, etc. onder contract hebt gestaan. Als ze echt talent hebben komt dat ooit wel bovendrijven, of dat nu in Engeland of Nederland is, maakt niet uit. Je kunt dat wat betreft beter mislukken bij Newcastle (maar dan wel in stijl en met een dikke portemenee), dan bij Ajax of PSV (nietszeggend en zonder dikke portemenee).
Je komt misschien wel bovendrijven op talent, maar je kan je wel afvragen of je je potentieel wel maximaal benut hebt aan het eind van je carrière.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65324111
Okee, de fout ligt ook deels bij hem. Als hij echt zo gedreven was, dan had hij al 100 keer om zich heen getrapt om weg te komen.
That's all folks!
  zondag 1 maart 2009 @ 16:43:18 #104
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66585577
ik denk dat hij zijn eigen glazen ingooit als hij bij nufc blijft.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 1 maart 2009 @ 16:55:33 #105
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_66585905
Kan iemand vertellen wat zijn sterke punten zijn?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_69474059
quote:
Krul wil profiteren van degradatie Newcastle

Tim Krul degradeerde afgelopen weekend met Newcastle United uit de Premier League. De huidige tweede doelman achter Steve Harper wil volgend jaar de eerste keeper van de roemruchte club uit Newcastle zijn, zo zegt hij tegen Ons Oranje.

Newcastle United verloor zondag met 1-0 van Aston Villa. Dat was nét niet genoeg om de ploeg van Alan Shearer in de Premier League te houden. Bij een 1-1 eindstand was Newcastle namelijk ook volgend jaar nog te bewonderen in de Premier League.

"Dramatisch dat het seizoen zo is geëindigd", opent de jonge jeugdinternational op de KNVB-website. "We liepen al een tijdje tegen het onheil aan te hikken, maar het blijft ontzettend jammer. In de rust hoorden we dat één goal in principe genoeg was voor handhaving. Helaas lukte dat niet. De degradatie is een heel grote klap."

"De club moet weer helemaal op nul beginnen", weet de keeper. "Voor de degradatie zijn natuurlijk factoren aan te wijzen. Dat we vier trainers in één seizoen hebben gehad, hielp niet bepaald mee. Toch is uiteindelijk de groep verantwoordelijk. Er is voldoende kwaliteit, maar het kwam er simpelweg niet uit."

De huidige manager, clubicoon Shearer, leidde de laatste acht duels van The Toons. Ondanks dat hij maar één duel in winst om wist te zitten, heeft Krul hem hoog zitten. "Hij heeft echt alles gedaan wat in zijn mogelijkheden lag. Shearer is een prima trainer, een sterke persoonlijkheid die boven de groep staat. Ik hoop dat hij blijft."

Van het feit dat Newcastle op nul moet beginnen, wil Krul profiteren. "Ik zie momenteel geen reden om Newcastle United te verlaten. Mijn eerste optie is om het nieuwe seizoen als eerste keeper te starten. Dat gevecht wil ik aangaan. Het is zaak om zo snel mogelijk terug te keren in de Premier League en ik hoop dat ik daar een wezenlijke bijdrage aan kan leveren. Dat zou fantastisch zijn."
pi_71759391
Afgelopen weekend schijnbaar verschrikkelijk sterk ingevallen bij Newcastle in de rust. Hopelijk biedt het kansen en perspectief.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:52:42 #108
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_71759599
Hij schijnt echt de grote held te zijn daar op het moment.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_71759689
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afgelopen weekend schijnbaar verschrikkelijk sterk ingevallen bij Newcastle in de rust. Hopelijk biedt het kansen en perspectief.
Hij deed het wel goed ja. Al zaten er wel een paar reddingen tussen die vooral spectaculair waren omdat hij zelf verkeerd stond opgesteld. Commentatoren waren in ieder geval wel positief over "Kroel"
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71772120

die eerste redding is trouwens wel ergggg goed
pi_71772329
Vind hem tegen WBA nou niet echt superreddingen maken, wel goede natuurlijk. Maar ik ben wel een fan van deze jongen sinds de WK-17 . Had op het PSV netwerk gepleit hem als opvolger te halen van Gomes (i.p.v. Isaksson). Helaas slaat Reker mijn goede adviezen in de wind
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:35:39 #112
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71772706
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vind hem tegen WBA nou niet echt superreddingen maken, wel goede natuurlijk. Maar ik ben wel een fan van deze jongen sinds de WK-17 . Had op het PSV netwerk gepleit hem als opvolger te halen van Gomes (i.p.v. Isaksson). Helaas slaat Reker mijn goede adviezen in de wind
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:46:44 #113
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71773105
hij heeft potentie om eerste keeper oranje te worden
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 03:14:17 #114
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71780100
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik had vorig jaar Ochoa aangeraden, haalden ze die Zweed
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:25:44 #115
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71789555
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:14 schreef fetss het volgende:

die eerste redding is trouwens wel ergggg goed
Die laatste is goed zeg
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:12:58 #116
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72067680
Na WBA nog steeds in de basis? De Spurs zouden hem willen kopen...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_73670535
Vandaag heeft hij weer goed gekeeped, zelfs nog een strafschop gestopt. Daarom verdient hij deze kick.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73670664
PSV volgt hem ook, maar dan zal eerst Isaak weg moeten lijkt me en die staat denk ik nog 1,5 jaar onder contract
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 oktober 2009 @ 15:11:42 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73682497
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV volgt hem ook, maar dan zal eerst Isaak weg moeten lijkt me en die staat denk ik nog 1,5 jaar onder contract
tja als je kans krijgt Krul te halen moet je aarzelen vanwege Isaak.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73686063
PSV gaat echt met 3 dure keepers werken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 oktober 2009 @ 18:01:59 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73688005
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV gaat echt met 3 dure keepers werken
dan wip je er een paar
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73688375
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan wip je er een paar
Dat moet je ook maar net kunnen. Zolang Isaak niet weg gaat komt hij sws niet en Isaak doet het nu gewoon goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 oktober 2009 @ 18:17:02 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73688406
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat moet je ook maar net kunnen. Zolang Isaak niet weg gaat komt hij sws niet en Isaak doet het nu gewoon goed
een paar wedstrijden doet hij het goed Krul is sowieso niet minder + Nederlander. Makkelijke keuze lijkt me. Soweiso als Ramos te horen krijgt dat hij kans meer heeft gaat hij.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_73688457
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een paar wedstrijden doet hij het goed Krul is sowieso niet minder + Nederlander. Makkelijke keuze lijkt me. Soweiso als Ramos te horen krijgt dat hij kans meer heeft gaat hij.
Ik wens Ramos veel succes zonder EU pas en geen kans op een verblijfsvergunning in Engeland

Hoe vaak heb je Krul overigens al op het hoogste niveau zien keepen om tot die mening te komen?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:53:59 #125
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_73738655
Krul moet gewoon wekelijks spelen en die kans acht ik bij PSV volgend seizoen het grootst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')