Ik denk dat 9 van de 10 mensen hier hetzelfde zouden doen. Het grote geld en je kunt later tegen je kleinkinderen zeggen dat je ooit bij Arsenal, Liverpool, Newcastle, etc. onder contract hebt gestaan. Als ze echt talent hebben komt dat ooit wel bovendrijven, of dat nu in Engeland of Nederland is, maakt niet uit. Je kunt dat wat betreft beter mislukken bij Newcastle (maar dan wel in stijl en met een dikke portemenee), dan bij Ajax of PSV (nietszeggend en zonder dikke portemenee).quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij had gewoon nooit naar Engeland moeten gaan. Net als die jongetjes van 15-16 die nu gaan.
Maar goed, daar komen ze over een jaar of 5 wel achter.
Je komt misschien wel bovendrijven op talent, maar je kan je wel afvragen of je je potentieel wel maximaal benut hebt aan het eind van je carrière.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik denk dat 9 van de 10 mensen hier hetzelfde zouden doen. Het grote geld en je kunt later tegen je kleinkinderen zeggen dat je ooit bij Arsenal, Liverpool, Newcastle, etc. onder contract hebt gestaan. Als ze echt talent hebben komt dat ooit wel bovendrijven, of dat nu in Engeland of Nederland is, maakt niet uit. Je kunt dat wat betreft beter mislukken bij Newcastle (maar dan wel in stijl en met een dikke portemenee), dan bij Ajax of PSV (nietszeggend en zonder dikke portemenee).
quote:Krul wil profiteren van degradatie Newcastle
Tim Krul degradeerde afgelopen weekend met Newcastle United uit de Premier League. De huidige tweede doelman achter Steve Harper wil volgend jaar de eerste keeper van de roemruchte club uit Newcastle zijn, zo zegt hij tegen Ons Oranje.
Newcastle United verloor zondag met 1-0 van Aston Villa. Dat was nét niet genoeg om de ploeg van Alan Shearer in de Premier League te houden. Bij een 1-1 eindstand was Newcastle namelijk ook volgend jaar nog te bewonderen in de Premier League.
"Dramatisch dat het seizoen zo is geëindigd", opent de jonge jeugdinternational op de KNVB-website. "We liepen al een tijdje tegen het onheil aan te hikken, maar het blijft ontzettend jammer. In de rust hoorden we dat één goal in principe genoeg was voor handhaving. Helaas lukte dat niet. De degradatie is een heel grote klap."
"De club moet weer helemaal op nul beginnen", weet de keeper. "Voor de degradatie zijn natuurlijk factoren aan te wijzen. Dat we vier trainers in één seizoen hebben gehad, hielp niet bepaald mee. Toch is uiteindelijk de groep verantwoordelijk. Er is voldoende kwaliteit, maar het kwam er simpelweg niet uit."
De huidige manager, clubicoon Shearer, leidde de laatste acht duels van The Toons. Ondanks dat hij maar één duel in winst om wist te zitten, heeft Krul hem hoog zitten. "Hij heeft echt alles gedaan wat in zijn mogelijkheden lag. Shearer is een prima trainer, een sterke persoonlijkheid die boven de groep staat. Ik hoop dat hij blijft."
Van het feit dat Newcastle op nul moet beginnen, wil Krul profiteren. "Ik zie momenteel geen reden om Newcastle United te verlaten. Mijn eerste optie is om het nieuwe seizoen als eerste keeper te starten. Dat gevecht wil ik aangaan. Het is zaak om zo snel mogelijk terug te keren in de Premier League en ik hoop dat ik daar een wezenlijke bijdrage aan kan leveren. Dat zou fantastisch zijn."
Hij deed het wel goed ja. Al zaten er wel een paar reddingen tussen die vooral spectaculair waren omdat hij zelf verkeerd stond opgesteld. Commentatoren waren in ieder geval wel positief over "Kroel"quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afgelopen weekend schijnbaar verschrikkelijk sterk ingevallen bij Newcastle in de rust. Hopelijk biedt het kansen en perspectief.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vind hem tegen WBA nou niet echt superreddingen maken, wel goede natuurlijk. Maar ik ben wel een fan van deze jongen sinds de WK-17. Had op het PSV netwerk gepleit hem als opvolger te halen van Gomes (i.p.v. Isaksson). Helaas slaat Reker mijn goede adviezen in de wind
Ik had vorig jaar Ochoa aangeraden, haalden ze die Zweedquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vind hem tegen WBA nou niet echt superreddingen maken, wel goede natuurlijk. Maar ik ben wel een fan van deze jongen sinds de WK-17. Had op het PSV netwerk gepleit hem als opvolger te halen van Gomes (i.p.v. Isaksson). Helaas slaat Reker mijn goede adviezen in de wind
Die laatste is goed zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:14 schreef fetss het volgende:
die eerste redding is trouwens wel ergggg goed![]()
tja als je kans krijgt Krul te halen moet je aarzelen vanwege Isaak.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV volgt hem ook, maar dan zal eerst Isaak weg moeten lijkt me en die staat denk ik nog 1,5 jaar onder contract
dan wip je er een paarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV gaat echt met 3 dure keepers werken
Dat moet je ook maar net kunnen. Zolang Isaak niet weg gaat komt hij sws niet en Isaak doet het nu gewoon goedquote:
een paar wedstrijden doet hij het goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat moet je ook maar net kunnen. Zolang Isaak niet weg gaat komt hij sws niet en Isaak doet het nu gewoon goed
Ik wens Ramos veel succes zonder EU pas en geen kans op een verblijfsvergunning in Engelandquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een paar wedstrijden doet hij het goedKrul is sowieso niet minder + Nederlander. Makkelijke keuze lijkt me. Soweiso als Ramos te horen krijgt dat hij kans meer heeft gaat hij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |