Altijd meteen agressief, die allochtonenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:56 schreef luciferist het volgende:
klacht 2: De zielige conducteurs die het verdiend om neergestoken te worden.
sowieso zijn er mensen op de uni die helemaal geen vakantie hebben, maar ik doelde op de datum, waarom de 16de? waarom op een woensdag?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:04 schreef RoBro het volgende:
Ik mis de logica ook inderdaad. Je OV is niet meer geldig, maar je StuFi wordt elke maand vrolijk gestort
ik dacht dat de wanneer dat zou zijn de buschauffeur mij wel zou tegenhouden...quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe komt het toch dat er elk jaar wel weer iemand (meerderen) zijn die dit hebben? Ik onthield vanaf het begin al 16 juli-16 augustus, bovendien het staat nog op de kaart zelf ook
Ik ben als allochtoon nog nooit agressief geweest, gelieve te stoppen met het generaliseren okquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Altijd meteen agressief, die allochtonen
1948, waarom ook niet hè? Als ze maar een kaartje hadden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:08 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik zat bij de syntus in de trein, die zouden 60 jaar geleden gewoon aanbieden om de joden te vervoeren
Vroegah was dat ook nog te betalen want toen studeerde er maar 3 mensen ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:15 schreef remlof het volgende:
Vroegah was de studenten OV-kaart gewoon het hele jaar geldig. En dat ook nog eens in het weekend én door de week
en dat ook voor een maand he, met een volledig arbitraire datumquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:04 schreef RoBro het volgende:
Ik mis de logica ook inderdaad. Je OV is niet meer geldig, maar je StuFi wordt elke maand vrolijk gestort
Je hoeft niet direct zo agressief te reageren hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben als allochtoon nog nooit agressief geweest, gelieve te stoppen met het generaliseren ok
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe komt het toch dat er elk jaar wel weer iemand (meerderen) zijn die dit hebben? Ik onthield vanaf het begin al 16 juli-16 augustus, bovendien het staat nog op de kaart zelf ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |