Ik laat hem nog wel even staan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef Gamedemon het volgende:
Sjo, ik heb Misschien interesse in die telefoon, nu geen tijd om te kijken wat het precies is...ik laat het je nog weten.
Marktplaats trailers? Zeg Gijs leg die hamer en zaag eens neer wil je!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:50 schreef gijsje79 het volgende:
E3 weinig van gezien, ja wat trailers van marktplaats.
Genoot erg van Fallout,.... de post apocalypse setting van Oblivion zeg maar. Geweldige battle-engine. Voor de rest vond ik het ook allemaal niet bijzonder.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:55 schreef Bastard het volgende:
Vanmiddag paar trailers zitten bekijken... ik had eigenlijk niks met een WOW effect![]()
Ik stomp af
Vanmiddag op die site geweest en trailer bekeken die begint als een soort van reclame filmpje over perfect life... nee vond ik nou ook niet alles. Misschien goed battleengine maar vond het niet mooiquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Genoot erg van Fallout,.... de post apocalypse setting van Oblivion zeg maar. Geweldige battle-engine. Voor de rest vond ik het ook allemaal niet bijzonder.
Niet mooi,..... serieus?,... tja ieder zijn smaak denk ik dan,... Ik vind het prachtig en genoot van de heerlijke setting,....heb echt zin in zo'n grote open RPG! Haal hem voor de 360 denk ik. En ik wil doooolgraag de lunchbox hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanmiddag op die site geweest en trailer bekeken die begint als een soort van reclame filmpje over perfect life... nee vond ik nou ook niet alles. Misschien goed battleengine maar vond het niet mooi
Jajajaja,.. ik kan ook trouwen,... kinderen krijgen en dronken worden ja,... thanks Peterquote:Fable 2 main quest will be around 12 hours long
We had a lot of fun playing Fable 2 last night (more on that in a bit), so we were disappointed when we heard from several Lionhead staffers that the game's main story would take most around 12 hours to complete. It's not that we thought we were getting ripped off, after last night we just hoping the answer would be a little closer to a hojillion.
Also, keep in mind: That's just for the main story. That's not figuring in the time you'll spend gambling, romancing, trying to get fat and all the other side quests that make Fable so Fabley.
Lees deze extreem coole feature,.... 10 punten waarom Fallout 3 Oblivion gaat ownenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:07 schreef Bastard het volgende:
Ok, sfeer heeft het zeker wel
Hou m wel in de gaten en volg je hypetrain !
ik vind 12 uur eigenlijk prima voor een gamequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jajajaja,.. ik kan ook trouwen,... kinderen krijgen en dronken worden ja,... thanks Peter
12 uur,...............
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lees deze extreem coole feature,.... 10 punten waarom Fallout 3 Oblivion gaat ownenHeb er onwijs veel zin in. Stap in Gijs,.... stap in. Heb 10.000 keer meer zin in Fallout 3 dan in de Fable 2 slasher wat men RPG noemt
![]()
http://www.gamesradar.com(...)20070327151320531089
Mooi gebracht weer van jequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind 12 uur eigenlijk prima voor een gameVeel langer en ik verlies mijn interesse. Je kan namelijk nooit een verhaal 40 uur lang spannend houden, dan krijg je toch automatisch herhaling. Gewoon relatief kort houden, maar wel intenser heeft mijn voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |