abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60147843
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:01 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Bij haar gaat het over haar internetaansluiting, niet over een k*ttelefoon..
Alsof de procedure dan anders is.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_60147930
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:22 schreef skyrebel het volgende:
Telfort rules!!!! Half feb internet aangevraagd, eind feb modem binnen, begin maart aangesloten. Heeft 2-3 weken geduurd, terwijl ze zelf 4-6 weken aangaven. Nog geen minuut down geweest, lekker snel, goedkoop, echt niets om over te klagen.

Telfort
@home 2 dagen...

Telfort is KUT
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:22:04 #28
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_60148426
maar wat nu
Moet ik de advocaat al inschakelen?
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_60148798
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Libertel FTW idd

Wij hebben ook zoiets gehad met Orange, ze konden maanden geen internet leveren maar er werd wel verwacht dat wij betaalden, later ook verdubbeld omdat we een "achterstand" hadden. Ze reageerden nergens op, of we kregen een standaard brief terug. Wij stonden volledig in ons recht en hebben dus geweigerd, waarna zij dreigden met rechtelijke stappen. Is trouwens nooit meer iets van gekomen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60148825
Ohja, en wie heeft dat plaatje nog van "And god said, let's damn those faggots from Slipknot!"?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:50:53 #31
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_60148944
ik heeft ook telfort, nog nergens last van gehad
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_60149013
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Druuna het volgende:
Dus moet ik nu betalen voor internet die ik niet eens heb? Ik heb de modem al teruggestuurd.
Helpdesk is behoorlijk onbeschoft. En zegt zelfs dat ik die modem niet terug had mogen sturen NB.
Tijd voor een advocaat of wat?
Ben je rechtsbijstand verzekerd? Zo ja, inschakelen. Zo niet, kun je er een afsluiten.
En anders kun je altijd nog langs bij bureau rechtshulp. In ieder geval goed al je email en documenten bewaren. Die kunnen nog van pas komen. Succes.

Ow en een laatste tip.. probeer je geduld te bewaren als je een medewerker van Telfort aan de lijn hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:05:57 #33
209360 Druuna
pi_60149203
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:55 schreef MNR het volgende:

[..]

Ben je rechtsbijstand verzekerd? Zo ja, inschakelen. Zo niet, kun je er een afsluiten.
En anders kun je altijd nog langs bij bureau rechtshulp. In ieder geval goed al je email en documenten bewaren. Die kunnen nog van pas komen. Succes.

Ow en een laatste tip.. probeer je geduld te bewaren als je een medewerker van Telfort aan de lijn hebt.
Zeer intelligente lui daar, niet te geloven!
dan een atoom."
pi_60150700
Ook goede ervaring met Telfort, geen vuiltje in de lucht. Heb juist een drama van een half jaar met Planet gehad.
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:38:02 #35
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_60150864
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:03 schreef mstx het volgende:
Telfort

Wij hadden internet+telefonie van Tiscali... dat is nu dus overgenomen door Telfort. Sindsdien valt de telefoon heel vaak uit. Nu kregen wij dus inderdaad ook het advies om het modem in de meterkast te zetten.
Gelukkig loopt het contract in november af.
Klopt, we hebben jou ook gemigreerd

Nee ik werk niet voor Telfort
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:38:41 #36
109577 2609
Paris (L)
pi_60150877
ik heb ook telfort maar nooit problemen!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:40:10 #37
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_60150907
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het was geen ellende, echter is de vraag effe groter dan het aanbod... Nu is gewoon niet het geschikte moment om bij Telfort aan te vragen..

Zat nog te overwegen, maar ik had afgelopen al een aantal signalen gehoord, oplopende wachtrijen, aanvragen die langer duren dan de oorspronkelijke opleverdatum...

Dus dat wordt voor mij ook iemand iets anders. En blijf gewoon bij je eigen provider zolang alles goed werkt...
Dat dus. Op dit moment wordt Tiscali naar KPN/Telfort overgehaald en dat geeft veel problemen. Telfort is niet verkeerd, maar ik raad iedereen aan om te wachten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60151506
Volgens mij als telfort 3 weken lang geen internet geeft kan je je contract kostenloos ontbinden.. of stel ze in ieder geval in gebreke en dat ze dit binnen een redelijke termijn oplossen. mocht dit niet gebeuren dat je dan je contract laat ontbinden. Bij orange was het zo mocht je 3 weken geen internet hebben kon je je contract ontbinden.
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:17:15 #39
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_60153124
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:10 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Slipknot
Snotlip
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_60153525
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:22 schreef Druuna het volgende:
maar wat nu
Moet ik de advocaat al inschakelen?
Eerst aangetekend een in gebreke stelling sturen. Als die op de bus zit je rechtsbijstandsverzekering inschakelen.
  Redactie Games woensdag 16 juli 2008 @ 21:34:47 #41
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60153537
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:06 schreef avalanche1979 het volgende:
Volgens mij als telfort 3 weken lang geen internet geeft kan je je contract kostenloos ontbinden.. of stel ze in ieder geval in gebreke en dat ze dit binnen een redelijke termijn oplossen. mocht dit niet gebeuren dat je dan je contract laat ontbinden. Bij orange was het zo mocht je 3 weken geen internet hebben kon je je contract ontbinden.
Nope, daarentegen, kun je wel de gemaakte abonnementskosten+gesprekskosten terugkrijgen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:23:51 #42
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_60156069
Bij een koop op afstand (dus via internet of telefoon zonder fysiek contact met een verkoper) kan je elke koop binnen 7 dagen ongedaan maken. Mits particulier, voor bedrijven geldt dat niet.
  donderdag 17 juli 2008 @ 02:15:03 #43
209360 Druuna
pi_60158284
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:06 schreef avalanche1979 het volgende:
Ik heb ze via hun site geschreven dat ik geen internet meer van hen wenste,
dat het wel klaar was voor mij.
En dit dertig keer ofzo, toen heb ik ze nog gebelt hierover, deden ze ook heel moeilijk over, dus dit is gewoon een kwestie hoe verdien ik hier nog aan.
Een brief geschreven, krijg geen antwoord, dus morgen gaat er een brief aangetekend naar ze toe.
Ben dit gekietel meer dan zat, pff wat een onzin zeg, om je zo druk te maken over zo'n lullig bedrijf.
Echt een bord voor hun kop. ongelooflijk. Nou ze doen maar, als ik er ook maar een vaag iets van verneem via aanmaning oid dan zit ik bij de advocaat.
Zijn ze nu helemaal gek geworden! Ik heb internet nodig voor mijn werk dus dan kan ik me toch niet permiteren dat ik weken zonder internet zit.
dan een atoom."
pi_60159181
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 02:15 schreef Druuna het volgende:

[..]

Ik heb ze via hun site geschreven dat ik geen internet meer van hen wenste,
dat het wel klaar was voor mij.
En dit dertig keer ofzo, toen heb ik ze nog gebelt hierover, deden ze ook heel moeilijk over, dus dit is gewoon een kwestie hoe verdien ik hier nog aan.
Een brief geschreven, krijg geen antwoord, dus morgen gaat er een brief aangetekend naar ze toe.
Ben dit gekietel meer dan zat, pff wat een onzin zeg, om je zo druk te maken over zo'n lullig bedrijf.
Echt een bord voor hun kop. ongelooflijk. Nou ze doen maar, als ik er ook maar een vaag iets van verneem via aanmaning oid dan zit ik bij de advocaat.
Zijn ze nu helemaal gek geworden! Ik heb internet nodig voor mijn werk dus dan kan ik me toch niet permiteren dat ik weken zonder internet zit.
Waar zit je nu dan? Dat je om kwart over 2 's nachts nog kan internetten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')