Wilbert,quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef IkWilbert het volgende:
Eind vorig jaar een digitale camera gekocht (Casio Exilim Z75). Omdat we de camera niet heel veel gebruiken niet één van de duurste gekocht, dit ook aangegeven tijdens de koop bij de foto vakhandel.
Nu vorige week waren we op vakantie en ik wilde wat foto's maken... helaas de accu deed niets meer. Wanneer ik deze in de lader deed dan begon het rode lampje te knipperen terwijl deze moet blijven branden.
Vandaag terug geweest naar de winkel en het kwam erop neer dat we pech hadden en een nieuwe accu moeten kopen. We waren niet goed overweg gegaan met de accu... volgens de winkel gaat de accu kapot als je deze niet om de zoveel tijd oplaadt. We zouden hem leeg hebben weggelegd... Het gaat om een Lithium Ion Battery van 3.7V 700mAh (productnummer Casio NP-20)
Bovenstaande was mij niet bekend en staat ook nergens in de handleiding. Kunnen we hier nog wat aan doen? Ik ben eigenlijk niet van plan om een nieuw accu te kopen terwijl de camara nog geen 4x is gebruikt.
Gezien, thanks! Ik heb net ook maar even het contactformulier op de casio site ingevuld. Ik zal ook deze mensen eens een mailtje sturenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Wilbert,
Ik heb goed nieuws voor je!
Ik heb een Casio Exilim s600 en hiervan deed de accu ook niet meer en begon ook het roode lampje op de cradle te knipperen. ik had de camera toen langer dan een jaar. deze heb ik toen opgestuurd naar een bedrijf waar ik je de gegevens van zou pmmen (mail adres e.d.) die de garantie afhandelingen van casio doet en toen kreeg ik een nieuwe accu. (hoefde ook alleen de oude accu te sturen)
goed plan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:11 schreef IkWilbert het volgende:
maandag de accu verstuurd en gisteren een nieuwe met de post.
Ik zit te twijfelen om nog even terug te gaan naar de fotovakhandel die mij zo belabbert heeft geholpen, om ze erop te wijzen hoe het ook kan
En weer ben ik blij dat ik m'n camera's (na veel reviews te lezen uiteraard) gewoon online koop. Veel goedkoper en service krijg je bij de fotospeciaalzaak toch niet zo te zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:11 schreef IkWilbert het volgende:
maandag de accu verstuurd en gisteren een nieuwe met de post.
Ik zit te twijfelen om nog even terug te gaan naar de fotovakhandel die mij zo belabbert heeft geholpen, om ze erop te wijzen hoe het ook kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |