Ik ben werkzaam bij een begrafenisondernemer en moet mensen rondrijden in een kist (logisch, ze gaan niet meer in de bijrijderstoel zitten). Maar vandaag is er wel heel wat raar gebeurd. Ik zal eerst even het voorgaande vertellen anders snappen sommige medeFok!kers het niet.
Een hoogzwangere vrouw werd 4 dagen geleden aangereden door een auto en overlijdt hierdoor aan een hersenbloeding. De vrouw moest begraven worden en daarvoor werd het bedrijf waarvoor ik werk ingeschakeld. Ze wordt gekist en opgebaard in de aula (met gesloten kist).
Toen meende ik al wat geluiden te horen, maar omdat dit soort werk redelijk belastend is zei me baas dat ik me niets moest verbeelden en gewoon door moest gaan met mijn werkzaamheden. De vrouw werd gewoon begraven (zoals gebruikelijk is met overleden mensen).
Nu kon ik het toch niet vergeten en heb ik het aan een maat van mij verteld en die heeft zonder te aarzelen de kist op laten graven. Hij is namelijk grafdelver (ja ons kent ons in de business).
Wat blijkt, ligt die vrouw daar levend in de kist met bebloede handen en naast haar ligt een pasgeboren baby. Als dank voor de redding mag ik het kind een naam geven.
En nu komt de klacht:
Hoe the fuck moet je zo een kind nou noemen?
Ik ben nog helemaal niet toe om zo een kind een naam te geven.
Samenvatting
Zwangere vrouw, boem, kist, geluid, begraven, opgraven, bloed, naamloze baby.