quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:26 schreef BaronPils het volgende:
Als er alleen maar 'mooie vrouwen' zouden bestaan, zou ook daar een hierarchie in komen en zou er alsnog een hogere klasse van schoonheid zijn. Oftewel, onze standaarden zouden veranderen.
Ja precies. Zitten al die mooie vrouwen opgescheept met lelijke, dikke mannetjes. Denk niet dat het de voortplanting zal bevorderen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef Taurus het volgende:
Maak er op z'n minst even lelijke mensen van. Als de mannen hetzelfde blijven weet ik niet of dat goed is voor de economie en voortplanting, etc.
God heeft bij jou extra zijn best gedaan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja precies. Zitten al die mooie vrouwen opgescheept met lelijke, dikke mannetjes. Denk niet dat het de voortplanting zal bevorderen.
Vreemde reactie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef wolferl het volgende:
Vreemde klacht.
Ik heb liever een 'lelijke' vrouw voor mezelf, dan een 'knappe' vrouw die ik moet delen met de wereld.
Daar geloof ik niets van. Mannen kiezen vrouwen op uiterlijk en vrouwen kiezen mannen op basis van machtquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef crossover het volgende:
De mooie vrouwen zijn geschapen om de lelijke mannen bezig te houden. Dit is wetenschappelijk bewezen, want mensen kiezen hun partner (vaak) op gelijke mate van fysieke aantrekkelijkheid.
Duidelijk lijkt me.
Zal hij zelf toch ook een redelijk knap uiterlijk moeten hebben, aangezien vrouwen niet altijd alleen naarquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef right_turn het volgende:
[..]
Vreemde reactie.
Neem dan een 'knappe' vrouw voor jezelf. Als je toch de keuze hebt
Ja, maar aangezien alle lelijke/knappe, rijke mannen mooie vrouwen hebben, blijven er voor de lelijke arme mannen alleen nog lelijke vrouwen over.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:34 schreef right_turn het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Mannen kiezen vrouwen op uiterlijk en vrouwen kiezen mannen op basis van macht
Het zit 'm in de volgorde, ik denk dat mannen eerst afgaan op uiterlijk en dan persoonlijkheid. Vrouwen eerst naar persoonlijkheid/uitstraling en dan naar uiterlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal hij zelf toch ook een redelijk knap uiterlijk moeten hebben, aangezien vrouwen niet altijd alleen naar
innerlijk kijken, maar ook uiterlijk. Zoals mannen.
Klopt ook niet altijd, ook bij vrouwen vallen knappe mannen eerder op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Het zit 'm in de volgorde, ik denk dat mannen eerst afgaan op uiterlijk en dan persoonlijkheid. Vrouwen eerst naar persoonlijkheid/uitstraling en dan naar uiterlijk.
Nou.. nee.. Niet zozeer eigenlijk. We zijn net zo oppervlakkig als jullie wat dat betreftquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef crossover het volgende:
Vrouwen eerst naar persoonlijkheid/uitstraling en dan naar uiterlijk.
Ja, zou het percentage lesbiennes dan stijgen? Als er alleen nog maar lelijke mannen zijn en voor de rest is iedere vrouw bloedmooi.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef DSS24 het volgende:
Er past dan niet langer op elke pot een deksel en zullen er steeds meer potten bijkomen.
Denk het wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, zou het percentage lesbiennes dan stijgen? Als er alleen nog maar lelijke mannen zijn en voor de rest is iedere vrouw bloedmooi.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt ook niet altijd, ook bij vrouwen vallen knappe mannen eerder op.
Zeker als je dan met een persoon gaat praten weet je pas of hij wel oke is of een verwaande snob.
En dan kijk je naar die minder knappe vriend en denkt "hey die is toch zo gek nog niet. "
Waarom zie ik dan vrouwen nooit kijken naar knappe mannen? Mijn vrienden hoor ik regelmatig roepen "wow wat een lekkere chick loopt daar" (oid), terwijl ik dat van vriendinnen nooit hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:44 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou.. nee.. Niet zozeer eigenlijk. We zijn net zo oppervlakkig als jullie wat dat betreft
Ja, als ik zou moeten kiezen tussen een hele lelijke man en een hele mooie vrouw, is het twijfelen waard. Hangt er vanaf wat je er allemaal mee zou moeten doen, denk ik haha..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef DSS24 het volgende:
Maarja dat zeg ik als man die op mooie vrouwen valt net als ieder andere gezonde man. Ik persoonlijk zou spontaan lesbisch worden.
Wij keuren echt wel hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Waarom zie ik dan vrouwen nooit kijken naar knappe mannen? Mijn vrienden hoor ik regelmatig roepen "wow wat een lekkere chick loopt daar" (oid), terwijl ik dat van vriendinnen nooit hoor.
Nee dat is niet waarquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat lesbisch zjin meer in de haak is dan homo zijn.
Maarja dat zeg ik ook als man die op mooie vrouwen valt.
heheheh,quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, als ik zou moeten kiezen tussen een hele lelijke man en een hele mooie vrouw, is het twijfelen waard. Hangt er vanaf wat je er allemaal mee zou moeten doen, denk ik haha..
Of het niet laten merken natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wij keuren echt wel hoor.Maar niet zo opvallend als mannen doen.
Mannen moeten natuurlijk wel blijven jagen, als ze al weten dat ze "lekker" zijn, doen ze niets meer.
Zie resultaat na huwelijk, bank hangen bierfles in de hand, dikke pens en hand in de broek.
Ik heb gewoon het vage idee dat lebisch zijn van nature logischer is dan homo zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar
Er zijn meer dan dubbel zo veel homoseksuele mannen dan vrouwen.
Ja, dat is van die hypothetische onzinquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:59 schreef DSS24 het volgende:
[..]
heheheh,
Als je als man zijnde MOET kiezen tussen Brad Pitt pijpen en een ranzige zeug van een vrouw beffen...
Maar twijfel je nou of heb je nu meteen een keus gemaakt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, dat is van die hypothetische onzin
Waarschijnlijk omdat je zelf een afkeer hebt voor seksuele interactie met mannen en juist op vrouwen valt. Daarom zijn lesbiennes voor jou interessanterquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:01 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het vage idee dat lebisch zijn van nature logischer is dan homo zijn.
Ik weet eigenlijk niet waarom.
Je gaat liever voor de zeug?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:59 schreef DSS24 het volgende:
[..]
heheheh,
Als je als man zijnde MOET kiezen tussen Brad Pitt pijpen en een ranzige zeug van een vrouw beffen...
Als je niets laat merken, snappen zelfs die knappe mannen niets.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Of het niet laten merken natuurlijkBeter knap, bescheiden en met zelfkennis dan knap en dat kenbaar maken, dus arrogant.
Ik ga niet kiezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Maar twijfel je nou of heb je nu meteen een keus gemaakt?
Kan je dat wat beter uitleggen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je niets laat merken, snappen zelfs die knappe mannen niets.
Chicken?quote:
Ben jij knap?quote:Kan je dat wat beter uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |