abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:22:32 #1
220454 Zelfspotter
Gestoorde Gekken
pi_60141628
Waarom heeft god lelijke vrouwen gecreëerd? Om de afwas te doen? Als hij nou alleen maar mooie exemplaren had gemaakt dan hadden we tenminste alleen maar mooie wijven op de wereld gehad. Zo van die dames die met Victoria Secrets mee kunnen wandelen. Misschien zou ik dan wel gek worden, maar het is in ieder geval goed voor de voortplanting en economie en alles (muv Milieuvervuiling.)

Plaats jullie mening…

The greatest moment of pleasure comes when ecstasy is long gone.
pi_60141693
wat is mooi/lelijk?

helaas is de mening hier nogal bekrompen wat dat betreft. Het verschilt nogal per regio/periode wat mooi of lelijk is.
pi_60141719
Als er alleen maar 'mooie vrouwen' zouden bestaan, zou ook daar een hierarchie in komen en zou er alsnog een hogere klasse van schoonheid zijn. Oftewel, onze standaarden zouden veranderen.
pi_60141744
Maak er op z'n minst even lelijke mensen van. Als de mannen hetzelfde blijven weet ik niet of dat goed is voor de economie en voortplanting, etc.
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:27:40 #5
81894 godigita
Trollercoaster
pi_60141747
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:26 schreef BaronPils het volgende:
Als er alleen maar 'mooie vrouwen' zouden bestaan, zou ook daar een hierarchie in komen en zou er alsnog een hogere klasse van schoonheid zijn. Oftewel, onze standaarden zouden veranderen.
pi_60141785
De mooie vrouwen zijn geschapen om de lelijke mannen bezig te houden. Dit is wetenschappelijk bewezen, want mensen kiezen hun partner (vaak) op gelijke mate van fysieke aantrekkelijkheid.
Duidelijk lijkt me.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:29:22 #7
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_60141793
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef Taurus het volgende:
Maak er op z'n minst even lelijke mensen van. Als de mannen hetzelfde blijven weet ik niet of dat goed is voor de economie en voortplanting, etc.
Ja precies. Zitten al die mooie vrouwen opgescheept met lelijke, dikke mannetjes. Denk niet dat het de voortplanting zal bevorderen.
pi_60141795
God bestaat niet. Je moeder heeft lelijke kinderen gemaakt. Opgelost. Slotje.
pi_60141819
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ja precies. Zitten al die mooie vrouwen opgescheept met lelijke, dikke mannetjes. Denk niet dat het de voortplanting zal bevorderen.
God heeft bij jou extra zijn best gedaan!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60141822
Adriana.
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:31:08 #11
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60141842
Vreemde klacht.

Ik heb liever een 'lelijke' vrouw voor mezelf, dan een 'knappe' vrouw die ik moet delen met de wereld.
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:32:15 #12
210501 right_turn
It's my turn
pi_60141866
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef wolferl het volgende:
Vreemde klacht.

Ik heb liever een 'lelijke' vrouw voor mezelf, dan een 'knappe' vrouw die ik moet delen met de wereld.
Vreemde reactie.

Neem dan een 'knappe' vrouw voor jezelf. Als je toch de keuze hebt
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60141870
Als er alleen maar mooie vrouwen zouden zijn zou driekwart van de mannen standaard stamelend met zn bek vol tanden staan, en uiteindelijk uitsterven...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:34:25 #14
210501 right_turn
It's my turn
pi_60141915
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef crossover het volgende:
De mooie vrouwen zijn geschapen om de lelijke mannen bezig te houden. Dit is wetenschappelijk bewezen, want mensen kiezen hun partner (vaak) op gelijke mate van fysieke aantrekkelijkheid.
Duidelijk lijkt me.
Daar geloof ik niets van. Mannen kiezen vrouwen op uiterlijk en vrouwen kiezen mannen op basis van macht
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60141956
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef right_turn het volgende:

[..]

Vreemde reactie.

Neem dan een 'knappe' vrouw voor jezelf. Als je toch de keuze hebt
Zal hij zelf toch ook een redelijk knap uiterlijk moeten hebben, aangezien vrouwen niet altijd alleen naar
innerlijk kijken, maar ook uiterlijk. Zoals mannen.
pi_60141984
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:34 schreef right_turn het volgende:

[..]

Daar geloof ik niets van. Mannen kiezen vrouwen op uiterlijk en vrouwen kiezen mannen op basis van macht
Ja, maar aangezien alle lelijke/knappe, rijke mannen mooie vrouwen hebben, blijven er voor de lelijke arme mannen alleen nog lelijke vrouwen over.
pi_60142047
Je hebt inderdaad lelijke vrouwen nodig, om mooie vrouwen te kunnen onderscheiden
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_60142050
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:36 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Zal hij zelf toch ook een redelijk knap uiterlijk moeten hebben, aangezien vrouwen niet altijd alleen naar
innerlijk kijken, maar ook uiterlijk. Zoals mannen.
Het zit 'm in de volgorde, ik denk dat mannen eerst afgaan op uiterlijk en dan persoonlijkheid. Vrouwen eerst naar persoonlijkheid/uitstraling en dan naar uiterlijk.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_60142067
Er past dan niet langer op elke pot een deksel en zullen er steeds meer potten bijkomen.
pi_60142068
Waarom geeft god lelijke mannen gecreëerd?

Ohja, en lelijk is subjectief enzo.
pi_60142105
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef crossover het volgende:

[..]

Het zit 'm in de volgorde, ik denk dat mannen eerst afgaan op uiterlijk en dan persoonlijkheid. Vrouwen eerst naar persoonlijkheid/uitstraling en dan naar uiterlijk.
Klopt ook niet altijd, ook bij vrouwen vallen knappe mannen eerder op.
Zeker als je dan met een persoon gaat praten weet je pas of hij wel oke is of een verwaande snob.
En dan kijk je naar die minder knappe vriend en denkt "hey die is toch zo gek nog niet. "
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:44:42 #22
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_60142154
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef crossover het volgende:
Vrouwen eerst naar persoonlijkheid/uitstraling en dan naar uiterlijk.
Nou.. nee.. Niet zozeer eigenlijk. We zijn net zo oppervlakkig als jullie wat dat betreft
pi_60142189
Sommige VS modellen zijn echt lelijk en bij een beetje Nederlands weer spoelen of waaien ze al weg.

Slechte ontwikkeling voor dat soort....
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:46:48 #24
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_60142213
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef DSS24 het volgende:
Er past dan niet langer op elke pot een deksel en zullen er steeds meer potten bijkomen.
Ja, zou het percentage lesbiennes dan stijgen? Als er alleen nog maar lelijke mannen zijn en voor de rest is iedere vrouw bloedmooi.
pi_60142323
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:46 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ja, zou het percentage lesbiennes dan stijgen? Als er alleen nog maar lelijke mannen zijn en voor de rest is iedere vrouw bloedmooi.
Denk het wel.
Maarja dat zeg ik als man die op mooie vrouwen valt net als ieder andere gezonde man. Ik persoonlijk zou spontaan lesbisch worden.

Ik heb ook het idee dat lesbisch zjin meer in de haak is dan homo zijn.
Maarja dat zeg ik ook als man die op mooie vrouwen valt.

pi_60142329
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:42 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Klopt ook niet altijd, ook bij vrouwen vallen knappe mannen eerder op.
Zeker als je dan met een persoon gaat praten weet je pas of hij wel oke is of een verwaande snob.
En dan kijk je naar die minder knappe vriend en denkt "hey die is toch zo gek nog niet. "
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:44 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Nou.. nee.. Niet zozeer eigenlijk. We zijn net zo oppervlakkig als jullie wat dat betreft
Waarom zie ik dan vrouwen nooit kijken naar knappe mannen? Mijn vrienden hoor ik regelmatig roepen "wow wat een lekkere chick loopt daar" (oid), terwijl ik dat van vriendinnen nooit hoor.
pi_60142333
omdat er minstens net zoveel lelijke mannen rondlopen
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:53:36 #28
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_60142371
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef DSS24 het volgende:
Maarja dat zeg ik als man die op mooie vrouwen valt net als ieder andere gezonde man. Ik persoonlijk zou spontaan lesbisch worden.
Ja, als ik zou moeten kiezen tussen een hele lelijke man en een hele mooie vrouw, is het twijfelen waard. Hangt er vanaf wat je er allemaal mee zou moeten doen, denk ik haha..
pi_60142454
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef crossover het volgende:

[..]

[..]

Waarom zie ik dan vrouwen nooit kijken naar knappe mannen? Mijn vrienden hoor ik regelmatig roepen "wow wat een lekkere chick loopt daar" (oid), terwijl ik dat van vriendinnen nooit hoor.
Wij keuren echt wel hoor. Maar niet zo opvallend als mannen doen.
Mannen moeten natuurlijk wel blijven jagen, als ze al weten dat ze "lekker" zijn, doen ze niets meer.
Zie resultaat na huwelijk, bank hangen bierfles in de hand, dikke pens en hand in de broek.
pi_60142482
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat lesbisch zjin meer in de haak is dan homo zijn.
Maarja dat zeg ik ook als man die op mooie vrouwen valt.

Nee dat is niet waar
Er zijn meer dan dubbel zo veel homoseksuele mannen dan vrouwen.
pi_60142499
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:53 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ja, als ik zou moeten kiezen tussen een hele lelijke man en een hele mooie vrouw, is het twijfelen waard. Hangt er vanaf wat je er allemaal mee zou moeten doen, denk ik haha..
heheheh,

Als je als man zijnde MOET kiezen tussen Brad Pitt pijpen en een ranzige zeug van een vrouw beffen...
pi_60142525
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:57 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Wij keuren echt wel hoor. Maar niet zo opvallend als mannen doen.
Mannen moeten natuurlijk wel blijven jagen, als ze al weten dat ze "lekker" zijn, doen ze niets meer.
Zie resultaat na huwelijk, bank hangen bierfles in de hand, dikke pens en hand in de broek.
Of het niet laten merken natuurlijk Beter knap, bescheiden en met zelfkennis dan knap en dat kenbaar maken, dus arrogant.
pi_60142551
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:58 schreef crossover het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar
Er zijn meer dan dubbel zo veel homoseksuele mannen dan vrouwen.
Ik heb gewoon het vage idee dat lebisch zijn van nature logischer is dan homo zijn.
Ik weet eigenlijk niet waarom.
pi_60142569
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:59 schreef DSS24 het volgende:

[..]

heheheh,

Als je als man zijnde MOET kiezen tussen Brad Pitt pijpen en een ranzige zeug van een vrouw beffen...
Ja, dat is van die hypothetische onzin
pi_60142594
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef crossover het volgende:

[..]

Ja, dat is van die hypothetische onzin
Maar twijfel je nou of heb je nu meteen een keus gemaakt?
pi_60142595
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:01 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon het vage idee dat lebisch zijn van nature logischer is dan homo zijn.
Ik weet eigenlijk niet waarom.
Waarschijnlijk omdat je zelf een afkeer hebt voor seksuele interactie met mannen en juist op vrouwen valt. Daarom zijn lesbiennes voor jou interessanter
pi_60142616
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:59 schreef DSS24 het volgende:

[..]

heheheh,

Je gaat liever voor de zeug? Of toch plotseling homo gevoelens, waar niets mis mee is natuurlijk.
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:00 schreef crossover het volgende:

[..]

Of het niet laten merken natuurlijk Beter knap, bescheiden en met zelfkennis dan knap en dat kenbaar maken, dus arrogant.
Als je niets laat merken, snappen zelfs die knappe mannen niets.
pi_60142618
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Maar twijfel je nou of heb je nu meteen een keus gemaakt?
Ik ga niet kiezen
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:05 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Als je niets laat merken, snappen zelfs die knappe mannen niets.
Kan je dat wat beter uitleggen?
pi_60142629
Over een aantal jaar zijn dit soort vrouwen weer onaantrekkelijk. Vroeger was een dikke vrouw ook aantrekkelijk omdat ze genoeg geld had om te kunnen vreten. Zelfde geldt voor een bleke huid, en dat vinden ze in azie nog steeds aantrekkelijk. Des te bleker de huid des te hoger de sociale status.
pi_60142685
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:05 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik ga niet kiezen
Chicken?
quote:
Kan je dat wat beter uitleggen?
Ben jij knap?

Dat mannen alleen een duidelijke "hint" van vrouwen begrijpen. Dus niets laten merken
aan een man (dat je intresse hebt) werkt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')