abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60140932
Situatieschets: Dit gaat om een winkelsituatie met een direct 1 op 1 contact met de verkoper/verkoopster. Er is GEEN sprake van een lopende band. Slechts een stukje hout niet langer dan 50 centimeter scheidt jullie beide personen.

Gister kocht ik een strippenkaart bij de AKO.
Dan pak ik uiteraard mijn pinpas, uit mijn pasjes mapje uit een klein tasje uit mijn tas.
Prima niets aan de hand.
Ik reken af.

Dan wil ik alles weer terug doen in de omgekeerde volgorde.
Staan ze je altijd weg te kijken

Dus na 3.4 seconden ren ik altijd maar naar buiten met een half open tas

Klacht: Ik ga nu koffie drinken

Let op: Dit topic is niet bedoeld om te klagen over: supermarkten, meerdere spullen, huisvrouwen, oma's, opa's, mensen die überhaupt met losgeld betalen, mensen die losse bonnetjes in hun tas hebben, over mensen met een portemonnee, over mensen met geld, over slome mensen, over lelijke mensen, over je moeder.

OPEN MAAR JE EIGEN TOPIC!!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 16-07-2008 12:32:09 ]
pi_60140982
> BNW

pi_60140985
Klacht 2:
Ik was mijn telefoon kwijt en ik hoorde net ergens het muziekje dat de telefoon zichzelf uitschakelt wegens lege batterij.

Dude
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:54:03 #4
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60140997
ik vind het als ik aan het werk ben altijd zwaar kut, die mensen die er 2 uur over doen om hun tas te pakken, daarom geef ik ALTIJD een tasje dr bij, dan zijn ze zo weg!
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:54:26 #5
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60141012
Tip: 1 stap zijwaarts doen.

Tadaaaa
zzz
pi_60141013
gewoon extra rustig alles inpakken en skeit aan hebben
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:54:35 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_60141018
Die trage bonobo-apen bij kassa's met 300 tasjes, mapjes en friemeltjes die voor/tijdens/na het afrekenen ongelooflijk aan het rommelen zijn als ze al lang en breed klaar hadden kunnen zijn door een beetje efficient alles te organiseren.... Zijn ook gewoon fucking irritant .

Of doe idd. een stap opzij zodat de volgende aan de gang kan.
pi_60141036
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef L.Denninger het volgende:
Tip: 1 stap zijwaarts doen.

Tadaaaa
Ja dat kan dus niet want dan is er geen toonbank/plankje meer om mijn tas op te leggen.
pi_60141048
Oh, daar heb ik zo'n schijthekel aan. Sta je daar te wachten op je voorganger, en subtiel naar het "U kunt gelijk beginnen met pinnen" bordje te wijzen. Gaat zo'n doos nadat alles is afgerekend nog eens op d'r gemakje de bosnuskaart opsnorren. Dan nog eens goed kijken hoe het pasje nou door de pinautomaat moet (al 300 jaar op dezelfde manier mevrouwtje.) En als ze dan na 2 pogiingen er toch in slaagt om 4 cijfertjes in de juiste volgorde in te drukken gaat ze eerst de bon nog eens aandachtig bestuderen om vervolgens netjes de tas in te pakken. Zware dingen onderop, groente en fruit boven op, brood in een andere tas.

HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
pi_60141062
Ik reken altijd af en schuif in één beweging alle losse zaken een metertje opzij zodat de volgende klant voor de kassa kan staan.
Op deze manier kan ik rustig de tijd nemen alls weer ordelijk op te bergen zonder de continuiteit van het afrekenen te verstoren.

En mocht er geen ruimte zijn... lekker even laten wachten!
Daarnaast kan je zelf natuurlijk ook wel wat voorbereiden als je zelf in de rij staat te wachten tot je aan de beurt bent.
Je houdt je pas vast in je hand en zorgt dat het enige dat je nog hoeft te doen na afrekenen je pas terug stoppen is.. en dat is in één beweging gebeurd.....toch?
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:58:48 #11
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60141108
Is ook stront vervelend. Er staan mensen achter je te wachten en jij gaat effe op je dooie akkertje je puinzooi reorganiseren.

Oprotten, dat doe je maar elders
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60141152
ik voel een 2 strijd tussen mannen en vrouwen opkomen in dit topic
pi_60141182
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
ik voel een 2 strijd tussen mannen en vrouwen opkomen in dit topic
voor de goede orde.. ik ben ook een vrouw hoor..
pi_60141188
Of als je rustig in de supermarkt alles aan het inpakken ben en dat mensen dan gaan kijken of ik niet stiekem hun spullen in mijn tas doe.
pi_60141224
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef bleiblei het volgende:
Die trage bonobo-apen bij kassa's met 300 tasjes, mapjes en friemeltjes die bij ongelooflijk aan het rommelen zijn als ze al lang en breed klaar hadden kunnen zijn door een beetje efficient alles te organiseren.... Zijn ook gewoon fucking irritant .
Ik ben prima georganiseerd !

Deze:

In deze:

In deze:

In deze:

woensdag 16 juli 2008 @ 12:04:30 #16
31101 _Led_
pi_60141230
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dat kan dus niet want dan is er geen toonbank/plankje meer om mijn tas op te leggen.
Mens, je hebt toch 2 handen ?
Met eentje hou je je tas vast, met de ander pleur je je spullen erin.
Moet alles nou per se op z'n josties ?
zzz
pi_60141240
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef zovty het volgende:
Oh, daar heb ik zo'n schijthekel aan. Sta je daar te wachten op je voorganger, en subtiel naar het "U kunt gelijk beginnen met pinnen" bordje te wijzen. Gaat zo'n doos nadat alles is afgerekend nog eens op d'r gemakje de bosnuskaart opsnorren. Dan nog eens goed kijken hoe het pasje nou door de pinautomaat moet (al 300 jaar op dezelfde manier mevrouwtje.) En als ze dan na 2 pogiingen er toch in slaagt om 4 cijfertjes in de juiste volgorde in te drukken gaat ze eerst de bon nog eens aandachtig bestuderen om vervolgens netjes de tas in te pakken. Zware dingen onderop, groente en fruit boven op, brood in een andere tas.

HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Daar gaat dit topic niet over. Open je eigen topic
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:05:06 #18
31101 _Led_
pi_60141248
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik ben prima georganiseerd !

Deze:

[ afbeelding ]

In deze:

[ afbeelding ]

In deze:

[ afbeelding ]

In deze:

[ afbeelding ]
Zou je die laatste niet weer in een rugzak doen en die rugzak weer in een koffer ?
zzz
pi_60141258
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Mens, je hebt toch 2 handen ?
Met eentje hou je je tas vast, met de ander pleur je je spullen erin.
Moet alles nou per se op z'n josties ?
En rits moet je met twee handen dicht doen. Dus nee ik heb geen handen over.
pi_60141272
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is ook stront vervelend. Er staan mensen achter je te wachten en jij gaat effe op je dooie akkertje je puinzooi reorganiseren.

Oprotten, dat doe je maar elders
Daar gaat dit topic niet over! Deze mensen verpesten het voor de rest (mij) !!
pi_60141342
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic niet over! Deze mensen verpesten het voor de rest (mij) !!
Daar gaat dit topic wel over, je hebt het notabene zelf geopend.

Met je kuttasjes en pasjes.
  PR/Manusje van alles woensdag 16 juli 2008 @ 12:10:49 #22
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_60141386
Ik stem voor een speciaal huischvrouwen-boodschappen-doen-uurtje. Huischvrouwen mogen alleen in den ochtend boodschappers doen. Na de huisvrouwen mogen de bejaarden met hun rolators de supermarkt in. Zo blijft de rest van de dag over voor mensen die wel normaal booschappen kunnen doen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_60141424
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic niet over.
Als ik dit topic zo lees gaat alleen de OP er niet over.
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:12:46 #24
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_60141431
Wat een randdebiel ben jij, een pasje in een mapje in een tasje in een tasje? Doe normaal
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:13:06 #25
191838 mrfool
Why so serious?
pi_60141437
beetje tempo aan de kassa mag wel, ik heb zelf een hekel aan als oude mensen in de rij voor me staan, ze moeten gewoon een speciale kassa krijgen vind ik, verdomme dadelijk staat de economie stil!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')