voor de goede orde.. ik ben ook een vrouw hoor..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
ik voel een 2 strijd tussen mannen en vrouwen opkomen in dit topic
Ik ben prima georganiseerdquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef bleiblei het volgende:
Die trage bonobo-apen bij kassa's met 300 tasjes, mapjes en friemeltjes die bij ongelooflijk aan het rommelen zijn als ze al lang en breed klaar hadden kunnen zijn door een beetje efficient alles te organiseren.... Zijn ook gewoon fucking irritant.
Mens, je hebt toch 2 handen ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet want dan is er geen toonbank/plankje meer om mijn tas op te leggen.
Daar gaat dit topic niet over. Open je eigen topicquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef zovty het volgende:
Oh, daar heb ik zo'n schijthekel aan. Sta je daar te wachten op je voorganger, en subtiel naar het "U kunt gelijk beginnen met pinnen" bordje te wijzen. Gaat zo'n doos nadat alles is afgerekend nog eens op d'r gemakje de bosnuskaart opsnorren. Dan nog eens goed kijken hoe het pasje nou door de pinautomaat moet (al 300 jaar op dezelfde manier mevrouwtje.) En als ze dan na 2 pogiingen er toch in slaagt om 4 cijfertjes in de juiste volgorde in te drukken gaat ze eerst de bon nog eens aandachtig bestuderen om vervolgens netjes de tas in te pakken. Zware dingen onderop, groente en fruit boven op, brood in een andere tas.
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Zou je die laatste niet weer in een rugzak doen en die rugzak weer in een koffer ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben prima georganiseerd!
Deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
En rits moet je met twee handen dicht doen. Dus nee ik heb geen handen over.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mens, je hebt toch 2 handen ?
Met eentje hou je je tas vast, met de ander pleur je je spullen erin.
Moet alles nou per se op z'n josties ?
Daar gaat dit topic niet over! Deze mensen verpesten het voor de rest (mij) !!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is ook stront vervelend. Er staan mensen achter je te wachten en jij gaat effe op je dooie akkertje je puinzooi reorganiseren.
Oprotten, dat doe je maar elders
Daar gaat dit topic wel over, je hebt het notabene zelf geopend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over! Deze mensen verpesten het voor de rest (mij) !!
Als ik dit topic zo lees gaat alleen de OP er niet over.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |