Als je Paris Hilton adoreert, dan ben je w.m.b. een eeuwige newbie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:37 schreef 2609 het volgende:
ik ben er weer dat is wel voordeel!!
En dat moet KLB-mod worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
Wat betekend dat, newbie ?
Whehe, gaat hard hè.. Schrok er zelf ook van..quote:
quote:
Dat betekent dat je geen olifantenhuid hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en ik voel mij beledigd door de persoon die dit topic opende. Zou een moderator dit topic misschien kunnen verwijderen? Desnoods ga ik over op juridische maatregelen. Ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.
Jij neemt het anders wel heel serieus allemaalquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je geen olifantenhuid hebt.
Dit is slechts Internet.
die klok is kapot, hij loopt niet, geef er eens een ram opquote:
Dat hij zichzelf niet blijft refreshen is de schuld van de maker. En dat ben ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die klok is kapot, hij loopt niet, geef er eens een ram op
Mijn eerste account stamt van rond de eeuwwisseling dus dat valt wel meequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef smoekie het volgende:
[..]
ja maar ja kan ook niet anders jij bent helemaal een focking newbie
TS is een vuil hoerenjoch dat is grootgebracht door een stelletje kutjoegoslaven welke hier illegaal verblijven en worden onderhouden door een stel pooiers.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:53 schreef BobbyB het volgende:
Er wordt niet echt hard meer geflamed, zo is er natuurlijk geen fuck aan. Stelletje pussy's!
Stomme niet-newbie. Vieze wannabe Bob-B. Wie wil er nou op Bob-B lijken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:53 schreef BobbyB het volgende:
Er wordt niet echt hard meer geflamed, zo is er natuurlijk geen fuck aan. Stelletje pussy's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jou ook geen fuck aan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:53 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Stomme niet-newbie. Vieze wannabe Bob-B. Wie wil er nou op Bob-B lijken?Waarom laat je die nepnaam van je niet veranderen, joh? Dom rund. Met die pedo avatar van je
Je kunt je nickname niet meer veranderen, n00b?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb je de FAQ niet 100 keer doorgelezen?![]()
Ik heb hem zelfs 1000 keer gelezen. Waarschijnlijk heb ik steeds net dát stukje gemist. Domme ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt je nickname niet meer veranderen, n00b?
Waarom heb je de FAQ niet 100 keer doorgelezen?
Mislukte ramptoerist.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:53 schreef BobbyB het volgende:
Frustiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Yeah, save it, save it.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs 1000 keer gelezen. Waarschijnlijk heb ik steeds net dát stukje gemist. Domme ik![]()
Flikker toch een eind op met die kutplaatjes. Bij gebrek aan woorden gewoon niet posten is dat nu zo moeilijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |