ik bied me aan als getuige.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en ik voel mij beledigd door de persoon die dit topic opende. Zou een moderator dit topic misschien kunnen verwijderen? Desnoods ga ik over op juridische maatregelen. Ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.
BrauNquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oeh, iemand voelt zich aangetast in haar nietige ego'tje!
Prachtig.
Muts, wat heb jij hier dan gepresteerd? Je bent gewoon een schrale newbie, of kun je middels bepaalde bronnen het tegendeel bewijzen?
In afwachting verblijf ik.
beeeeeeh...(ananas alias PokerKoningquote:
Quote ipv edit. Goedzo, kutnewbie.quote:
nee hoor, kheb hier 3 kids rondlopen, dit is puur ontspanning.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:22 schreef elfzesendertig het volgende:
Maar smoekie... Je zit je dus echt op te winden over één of ander zelf benoemd elitiste waar je nog nooit van hebt gehoord en die jou een kutnewbie noemt?
Ik kan andere dingen bedenken om me druk over te maken![]()
Nu snap ik wel waarom dat jong van mij(10) zich 2fast4noobs noemtquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef De_Ananas het volgende:
En alleen n00bs kennen Badkeukentegel niet, hij zat altijd te bekvechten in z'n eigen topics!
Je doet anders overkomen, getuige je betoog in het beginquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef smoekie het volgende:
[..]
nee hoor, kheb hier 3 kids rondlopen, dit is puur ontspanning.
tja, dat is met schrift he, dan komt het wel eens anders over dan bedoelt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je doet anders overkomen, getuige je betoog in het begin![]()
En misschien zou je zo lief willen zijn om een correctie door te voeren in je quote. Ik gokte namelijk dat TS een vrouw is (kat avatar), dus ik zei "zelf benoemd elitiste. Dat moet dus "zelf benoemd elitist" zijn.
Omdat ik een aandachtshoer ben. Althans, dat is wat men wil geloven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:29 schreef pisnicht het volgende:
ot maar why the heck schrijf je alles italic?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Omdat ik een aandachtshoer ben. Althans, dat is wat men wil geloven.
valt misschien beter op????quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:29 schreef pisnicht het volgende:
ot maar why the heck schrijf je alles italic?
n00bquote:donderdag 12 mei 2005 @ 11:52
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
.neb reohsthcadnaa nee ki tadmO Althans, dat is wat men wil geloven.
jah zag je tog, blinde V.I.B., begin maar vast je bezem te starten want jij moet dringend naar de oogartsquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:56 schreef smoekie het volgende:
en dat schrijf jij?????????????? de V.I.P van FOK?
Focking KUTNEWBIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n donker-bruinbraun vermoeden.
*Checkt profiel*quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef Renesite het volgende:
Mag ik hier komen?
Sjezus, 2005quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |