Ik voel me nu echt een noob, aangezien ik nog nooit van TO heb gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:56 schreef smoekie het volgende:
[..]
TO staat toch voor TopicOpener?TS gebruiken enkel de echte DieHards toch
![]()
TO is hetzelfde als TS alleen TO is de Homo Versiequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:56 schreef smoekie het volgende:
[..]
TO staat toch voor TopicOpener?TS gebruiken enkel de echte DieHards toch
![]()
Vandaar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
TO is hetzelfde als TS alleen TO is de Homo Versie
wel bij de les blijven he. TO is voor focking kutnewbies en TS voor de diehard. Ik spreek liever ook van TS maar in dit geval toch maar TOquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt een noob, aangezien ik nog nooit van TO heb gehoord.TS daar in tegen wordt gewoon standaard bij fora gebruikt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:20 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als je meer posts hebt dan TONG80 of hoe hij ook heten mag.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent geen noob meer als je een reeks goede posts hebt gemaakt.
Dus 10.000 baggerreacties maakt je geen non-newbie, maar eerder 200 keigoede posts.
Snappie?
Nee dan heb je geen leven dat is net weer iets andersquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:20 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als je meer posts hebt dan TONG80 of hoe hij ook heten mag.
Als je:quote:
Mijn dank is groot. Tellen bans in CUL ook?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je:minimaal 2 keer een ban van minimaal 48 uur hebt gehad 8 jaar niks beters te doen had dan fokken de mods het leven zuur maakt
Uiteraard blijf je dan een jaartje weg (onder je echte account tenminste, lurken en posten gebeurt dan onder een kloon) en vervolgens kom je na een jaartje terug en open je een topic waar al je ouwe matties gebleven zijn en hoe geweldig het vroeger wel niet was en hoe kut al die newbies wel niet zijn. Daarna keren in eens uit het niets die ouwe matties ook op (zij zaten natuurlijk ook allemaal te lurken onder een kloon) en ga je lekker mee doen met het klagen.
Pas dan ben je geen newbie meer.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geďnformeerd.
Moet ik dan tot 2014 wachtenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Knip
Hopende u hierbij voldoende te hebben geďnformeerd.
yep, de oldies gelovende wel.quote:
Tellen goede posts ook? Ik open bijna nooit topicsquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:31 schreef smoekie het volgende:
[..]
yep, de oldies gelovende wel.![]()
oh, tenzij je een paar sterke topics opent en of jezelf bewijst.
ja hallo dat weet ik niet hoor, ik ben maar een focking kutnewbie-noob.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:34 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Tellen goede posts ook? Ik open bijna nooit topics
Nou, niet wachten natuurlijk. Je moet wel kwaliteitstopics weten te openen en natuurlijk andere users weten te pwnen met scherpzinnige opmerkingen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn dank is groot. Tellen bans in CUL ook?
Ja leuk, maar wil jij even tegen je fotoboek zeggen dat ie geen berichtjes meer achter moet laten, bedankt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:37 schreef 2609 het volgende:
ik ben er weer dat is wel voordeel!!
maar wat is dan een kwaliteitstopic? een topic waarin al die ouwe oldbies elkaar achteraan hobbelen zonder hun eigen mening te uiten? dus gewoonweg ja en amen zeggen is eigenlijk meer dan genoeg om sneller als oldbie te worden bestempeld zodat je de periode van focking kutnewbie sneller voorbij bent ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, niet wachten natuurlijk. Je moet wel kwaliteitstopics weten te openen en natuurlijk andere users weten te pwnen met scherpzinnige opmerkingen.
[..]
Ja.
wat praat jequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wil jij even tegen je fotoboek zeggen dat ie geen berichtjes meer achter moet laten, bedankt.
Uw sigquote:
quote:mijn fotoboek laat een berichtje achter!!!!
nou dan zal ik over 10 jaar als ik hier dan nog rondhobbel (wat ik betwijfel, daar ik in het echte dingen andere dingen mooier en interessanter vindt) nog steeds een focking newbie-noob zijn want meelullen met de grote garde en ja en amen zeggen is niet aan mij besteed,nooit geweest, en zal ook nooit zo zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:51 schreef BobbyB het volgende:
Ik weet ook niet wat ik moet zien onder een kwaliteitstopic, maar je beschrijving zal wellicht dicht in de buurt komen ja.
ja maar ja kan ook niet anders jij bent helemaal een focking newbiequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef Devz het volgende:
Beter dan die zogenaamd populaire figuren zonder (sociaal) leven, ik mis ze geen seconde.
ik bied me aan als getuige.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en ik voel mij beledigd door de persoon die dit topic opende. Zou een moderator dit topic misschien kunnen verwijderen? Desnoods ga ik over op juridische maatregelen. Ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.
BrauNquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oeh, iemand voelt zich aangetast in haar nietige ego'tje!
Prachtig.
Muts, wat heb jij hier dan gepresteerd? Je bent gewoon een schrale newbie, of kun je middels bepaalde bronnen het tegendeel bewijzen?
In afwachting verblijf ik.
beeeeeeh...(ananas alias PokerKoningquote:
Quote ipv edit. Goedzo, kutnewbie.quote:
nee hoor, kheb hier 3 kids rondlopen, dit is puur ontspanning.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:22 schreef elfzesendertig het volgende:
Maar smoekie... Je zit je dus echt op te winden over één of ander zelf benoemd elitiste waar je nog nooit van hebt gehoord en die jou een kutnewbie noemt?
Ik kan andere dingen bedenken om me druk over te maken![]()
Nu snap ik wel waarom dat jong van mij(10) zich 2fast4noobs noemtquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef De_Ananas het volgende:
En alleen n00bs kennen Badkeukentegel niet, hij zat altijd te bekvechten in z'n eigen topics!
Je doet anders overkomen, getuige je betoog in het beginquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef smoekie het volgende:
[..]
nee hoor, kheb hier 3 kids rondlopen, dit is puur ontspanning.
tja, dat is met schrift he, dan komt het wel eens anders over dan bedoelt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je doet anders overkomen, getuige je betoog in het begin![]()
En misschien zou je zo lief willen zijn om een correctie door te voeren in je quote. Ik gokte namelijk dat TS een vrouw is (kat avatar), dus ik zei "zelf benoemd elitiste. Dat moet dus "zelf benoemd elitist" zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |