Maandag officieel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:58 schreef APK het volgende:
Begint Toronto al op Zaterdag?
Dat is wel een tof idee! Wordt dat ook verspreid over 2 weken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef Colplay het volgende:
Valt mij eigenlijk nu pas op: Waarom doen we de Olympische Spelen niet met dit spel?
Hear hear!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef Colplay het volgende:
Valt mij eigenlijk nu pas op: Waarom doen we de Olympische Spelen niet met dit spel?
nee wordt in de eerste week van de Spelen gehouden. Finales zijn op zondag 17 augustus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is wel een tof idee! Wordt dat ook verspreid over 2 weken?
Darcis breakt weer terug tot 2-3 overigens! Goed bezig!
Mooi, dan liggen Piet en Tim er toch al uit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Colplay het volgende:
nee wordt in de eerste week van de Spelen gehouden. Finales zijn op zondag 17 augustus.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, dan liggen Piet en Tim er toch al uit.
De olympische spelen zijn voor losers. We boycotten NOC NSF, niet zozeer van het waardeloze verhaal rondom Haase. Maar we nemen het op voor kleine homo-sporten die ze wegstoppen in de kantlijn. Dat zo'n ringzwaaier niet mag en onze wildwatervaarder wel is het levende bewijs dat NOC NSF nog corrupter is dan de Chinese regering inzake Tibet. We gunnen Sun Peng goud en dat er maar niemand naar kijkt als hij de finale speelt. We zouden evt. dat toernooi waar Roddick speelt kunnen invoegenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:51 schreef Colplay het volgende:
Het NOC besliste niet over Van Gelder hèquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:59 schreef XL het volgende:
[..]
De olympische spelen zijn voor losers. We boycotten NOC NSF, niet zozeer van het waardeloze verhaal rondom Haase. Maar we nemen het op voor kleine homo-sporten die ze wegstoppen in de kantlijn. Dat zo'n ringzwaaier niet mag en onze wildwatervaarder wel is het levende bewijs dat NOC NSF nog corrupter is dan de Chinese regering inzake Tibet. We gunnen Sun Peng goud en dat er maar niemand naar kijkt als hij de finale speelt. We zouden evt. dat toernooi waar Roddick speelt kunnen invoegen
Hij staat gewoon niet open voor verandering.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:52 schreef APK het volgende:
Wat is 'ie streng hè, onze grote roerganger.
Tja, je zegt zelf dat je eventueel Washington wil toevoegen, maar daar spelen buiten Roddick en een andere verdwaalde topper louter (Amerikaanse) kneuzen.quote:
XL FTW !quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:59 schreef XL het volgende:
We zouden evt. dat toernooi waar Roddick speelt kunnen invoegen
Dan gaat ie de lijstjes ook maar weer zelf bijhouden hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij staat gewoon niet open voor verandering.
Zet dan het hele schema neerquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:49 schreef RayMania het volgende:
Dag 4: Granollers.
Vraag het maar aan GayMania.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft iemand het schema voor morgen al?
Ik bedoelde op mijn eigen ironische manier meer dat ik liever die kneuzenkermis in Washington toevoeg dan de OS. Niet dat ik die kneuzenkermis wil.... integendeel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, je zegt zelf dat je eventueel Washington wil toevoegen, maar daar spelen buiten Roddick en een andere verdwaalde topper louter (Amerikaanse) kneuzen.
Acasusoquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef BVO het volgende:
De meesten hebben de winnaar vandaag iig al verspeeld...
Aangepast. Ik had 'm gekopiëerd van BS, het staat nu weer goed.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Intel, wil je in het schema de 2e Gabashvili van VerdwaasdeVogel in Darcis veranderen? Was een doorgeeffoutje van mijn kant.
Daarom zijn er lijstjes gestuurd met mijn keuzes naar -Vaduz-. Hij zal dus mijn keuzes doorgevenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:28 schreef dndiek het volgende:
Ah, ik zie nu dat ik de komende 2 toernooien op vakantie ben
Je m'excuse. Het is de eerste keer dat ik het doe, volgens mij kan het handiger dan handmatig in Kladblokquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Dag 5: Darcis
ps. Intel, bij mij staat Montanes in het overzicht, maar ik had Acasuso
He's back.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:39 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Vaduz![]()
Ik zit er nog in, die pick komt morgen wel.
En nog eentjequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:18 schreef BVO het volgende:
Bijltjesdag vandaag, zie ik al.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef BVO het volgende:
[..]
En nog eentje.
Is de gok niet waard.
Dag 5: Granollers.
Hij speelde ook gewoon niet heel best tegen Navarro. Maar goed, Hernandez was ook wel een ietwat opportunistisch gokjequote:
Toch een keer te vaak gewisseldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef BVO het volgende:
[..]
En nog eentje.
Is de gok niet waard.
Dag 5: Granollers.
Ok, nu gaat iedereen een tandje bijzettenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:46 schreef XL het volgende:
Ik wil 2 van die shirts... als ze 14 euro zijn....
Eentje voor mezelf en eentje voor de winnaar van de XL tennisgame
Ik wil hem echter niet in het roze
Ambrosius had dag 5 toch gewoon goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef RayMania het volgende:
OUT
Dag 5: APK, BliksemSchigt, BVO, Chriz2k, dekouwe, groenen, Intel, jojomen4, Karrel_Laaglawaai, tennisboy, TheGeneral, Tim86, Vaduz, Ambrosius
Ah, juist! Niet helemaal scherp meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ambrosius had dag 5 toch gewoon goed.
Alleen volgens mij geen keuze meer voor dag 6, dus uitvaller in dag 6.
Dat was het ja. Ik wist nog dat er iets was als het toernooi uitgespeeld werd. Er zijn er nog genoeg die dit kunnenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is de Ron Brandsteder avatar voor APK al klaar
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:28 schreef Colplay het volgende:
Dat was het ja. Ik wist nog dat er iets was als het toernooi uitgespeeld werd. Er zijn er nog genoeg die dit kunnen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:08 schreef Nalbandian het volgende:
Ow man, helemaal vergeten! Normaal vlieg ik er de eerste ronde meestal uit, dus ik was het niet gewend om zo ver in het toernooi te komen.
Ik moetquote:
Denk eerder dat Frederic WC vleugeltjes krijgtquote:Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het zou natuurlijk lekker zijn als Gulbis even flink choket
Die kans lijkt me nihilquote:Op maandag 21 juli 2008 09:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk eerder dat Frederic WC vleugeltjes krijgt
17.00u.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:59 schreef dekouwe het volgende:
als ik goed heb gerekend .. beginnen ze in montreal ( GMT -4 ) om 10:00 wat betekend dus dat ze beginnen te spelen als het hier 16:00 is (GMT +1 )
En toch beginnen ze om 17.00u.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:33 schreef Tim86 het volgende:
Tijdsverschil is 6 uur hoor, niet 7: http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=250
errr volgens mij maak je hier een foutje want wij witten in GMT +1 en niet in GMT +2quote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef APK het volgende:
[..]
En toch beginnen ze om 17.00u.![]()
Event Start Time
2008-07-21 11:00 US/Eastern (GMT-4.00)
2008-07-21 17:00 CET (GMT+2.00)
sinds wanneer speelt clement dan quali's ?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
De quali's van gisteren op de buitenbanen ja.
Sinds hij dit jaar dramatisch aan het spelen is, voor Wimbledon 145e stond en dankzij een kwartfinale daar weer krap in de top-100 staat en zo aangewezen is op de Q.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:50 schreef dekouwe het volgende:
[..]
sinds wanneer speelt clement dan quali's ?
Betfair zoals alle Master niveau toernooien daar te zien zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:57 schreef dekouwe het volgende:
Weet iemand trouwens of er ergens streams zijn ?
zeker op Masters is dat logisch..daar kom je niet zomaar binnen natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds hij dit jaar dramatisch aan het spelen is, voor Wimbledon 145e stond en dankzij een kwartfinale daar weer krap in de top-100 staat en zo aangewezen is op de Q.
En nogmaals dankquote:Op maandag 21 juli 2008 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos81: Gulbis
(ik ben even Nationaal doorgeefluik, had hem gewaarschuwd per sms, maar hij is niet in staat zelf op tijd deze keuze te plaatsen)
Nog effe wachten tot de match is afgelopen voor we mogen gniffelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:43 schreef danusz1986 het volgende:
Gulbis gaat eruit, verliest na een 5-1 voorsprong! K denk toch dat er hier een Davydenkootje aan de gang is. Gewoon de wedstrijd laten lopen.
Zoek even een ander topic.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:22 schreef suus21 het volgende:
waarom mogen tennissers niet gokken op wedstrijden? Het maakt toch niet uit als ze zelf niet op hun eigen wedstrijd gokken...? Ik zie het probleem niet..
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:29 schreef suus21 het volgende:
waarom een ander topic....hoort hier gewoon in thuis modje..
Had er maar 2 foutquote:Op dinsdag 22 juli 2008 04:11 schreef danusz1986 het volgende:
Toch vind k het leuk om te gokken wie er gaat winnen morgen!
Carlos MOYA (ESP) - Tommy HAAS (GER)
Nicolas MAHUT (FRA) - Andy RODDICK (USA)
Gael MONFILS - Igor ANDREEV (RUS)
Frank DANCEVIC (CAN) or Mario ANCIC (CRO) - Novak DJOKOVIC (SRB)
Marat SAFIN (RUS) - Sam QUERREY (USA)
Donald YOUNG (USA) - Gilles SIMON (FRA)
Peter POLANSKY (CAN) - Jesse LEVINE (USA)
Guillermo CANAS (ARG) - Robin SODERLING (SWE)
Fernando VERDASCO (ESP) - Thomaz BELLUCCI (BRA)
Dmitry TURSUNOV (RUS) - Nicolas LAPENTTI (ECU)
Marin CILIC (CRO) - Lukas DLOUHY (CZE)
Tomas BERDYCH (CZE) - Jarkko NIEMINEN (FIN)
Andrey GOLUBEV (KAZ) - Thomas JOHANSSON (SWE)
Jonas BJORKMAN (SWEE) - Arnaud CLEMENT (FRA)
Alexandre KUDRYAVTSEV (RUS) - Philipp KOHLSCHREIBER (GER)
Tommy Haas
Andy Roddick
Igor Andreev
Novak Djokovic ( Maar der kan een verassing inzitten )
Sam Querrey ( Helaas, maar k denk dat Safin moeite heeft met zijn big service )
Gilles Simon
Jesse Levine
Robin Soderling
Fernando Verdasco
Dimitry Tursunov
Marin Cilic
Thomas Berdych
Thomas Johansson
Arnaud Clement
Philipp Kohlschreiber
Jij zou aan dit spel mee moeten gaan doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 03:21 schreef danusz1986 het volgende:
Had er maar 2 foutClement en Kohlschreiber
Another one bites the dust.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:31 schreef APK het volgende:
Dag 3: Gonzalez.
Of zou hij die pot verkopen omdat hij er daarna toch af gaat tegen Federer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |