FOK!forum / Klaagbaak / klantenservicemedewerkers en automatische antwoorden
baskickwoensdag 16 juli 2008 @ 09:56
Klantenservicemedewerkers die door mij aan hen gestuurde e-mail niet lezen en in hun eerste reactie advies geven (al geprobeerd, stond in mijn mail) en als reactie op mijn reactie vragen om een lijst met informatie (gegevens al in mijn eerste mail stonden).

Samenvatting: niet lezen maar gewoon 't standaard-antwoord versturen.

Daar kan TS niet mee omgaan
de_boswachterwoensdag 16 juli 2008 @ 09:59
Of als je een helpdesk belt en dan krijg je weer zoen inburgeringskut aan de lijn, ook zo vaak....
Gooi je er voor de grap een moeilijk woord door: Ieck niet snap wat U bedoelt menier...
Juicyhilwoensdag 16 juli 2008 @ 10:00
Of als je naar UPC belt en je zo`n n00b aan de lijn krijgt TS kan er niet mee omgaan.
Martijn_77woensdag 16 juli 2008 @ 10:18
Get used to it. Dit is de manier zoals tegenwoordig de klanten services werken
de_boswachterwoensdag 16 juli 2008 @ 10:20
Daarom moet je serieus wanneer je een klacht hebt over iets en je dat bedrijf mailt een stukje zin ertussen zitten zoals: likmijnballen
Kun je kijken of ze het ook wel echt lezen, want 9/10x zijn het idd standaard reply's die ze afleiden uit de titel van de mail.
baskickwoensdag 16 juli 2008 @ 10:50
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:20 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je kijken of ze het ook wel echt lezen, want 9/10x zijn het idd standaard reply's die ze afleiden uit de titel van de mail.
Precies dat. Onderwerp A, dan reply B. Klik, klaar.

Vervolgens gemaild dat ik met dergelijke standaard-antwoorden niet geholpen ben (anders had ik de FAQ wel gelezen i.p.v. de klantenservice mailen), komt er een (nu wel passend) standaard-antwoord terug:
quote:
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie. Om te beginnen excuseren wij ons voor het feit dat wij bij u gegevens hebben opgevraagd die u ons in een eerder e-mailbericht al lang had verstrekt. Wij hebben uw complete e-mailbericht helaas niet zorgvuldig genoeg gelezen en bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.

De door u verstrekte gegevens hebben wij doorgestuurd naar onze technische dienst. Deze neemt over enkele dagen contact met u op. Aan de hand van het onderzoek wordt tevens bepaald of u het XXX abonnement kosteloos kunt opzeggen. Eventueel doet onze technische dienst u een ander aanbod. Wij vragen u dan ook het contact met de technische dienst af te wachten.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
XXX Klantenservice BV

XXX
Waarom geloof ik dat oprecht niet ? Anyway, als ze m'n probleem nu maar doorgestuurd hebben naar een capabel persoon. Wordt ongetwijfeld vervolgd