Mogguh,
Mijn laatste abbonnement bij T-mobile is niet als succes afgelopen.
Omdat onze duitse vrienden 1x geen afschrijving konden doen, door eigen fout, heb ik een herinnering gehad dat dat betaalt moest worden.
Ik ben dus gaan bellen en heb gezegd dat ze het konden afschrijven. Dit zouden ze gaan doen en verder nooit meer wat gehoord.
Opeens kreeg ik een brief van incassobureau Lindorff dat mijn schuld van 30 euro was overgedragen aan hun nadat ik na vele aanmaningen van T-Mobile niks betaald heb. Die herinneringen en aanmaningen heb ik dus nooit gehad en ik wist niet beter dan dat t-mobile na mijn telefoontje dat geld af zou schrijven.
Ik ben wel gelijk geregistreerd bij Preventel en dergelijke.
Maargoed, of ik ff mijn restant van het contract af wilde kopen en dus moest ik even 1400 euro betalen.
Ik heb dit in termijnen afbetaalt omdat ik niks meer met T-mobile te maken wil hebben en er maar zo snel mogelijk van af wilde zijn.
Maargoed, nadat alles afbetaalt was heb ik contact met het incassobureau opgenomen en die hebben mij verteld dat alles afgewikkeld is en ze aan T-mobile hebben doorgegeven dat ik alles betaald heb. T-mobile moet me dan van de BKR en Preventel lijst laten schrappen.
Nu wilde ik gisteren een nieu abonnement afsluiten bij een andere provider, Vodafone, en toen werdt ik, gelukkig via internet, geweigerd vanwege dus Preventel.
Ik ben dus helemaal niet van die lijst geschrapt. Heb T-mobile gecontacteerd dat ze mij met spoed van die lijst moeten schrappen, geen reactie van ze gehad nog.
Maargoed om dus een lang verhaal kort te maken. Is het mogelijk een abonnement af te sluiten op de naam van mijn zusje, met mijn bankrekeningnummer? Of kijken ze gelijk ook mijn bankrekeningnummer of zelfs het hele gezin na in die Preventel lijst?
Melt down before me!