als ik kan dan zeker hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
tot zomaar bedankt alvast voor de vakantiewensen
oh, trouwens, bij de volgende meet moet Hob er ook bij zijn natuurlijk![]()
zal ik een zaaltje afhuren voor mn housewarming?
Niet tsja...dat vind ik liefquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar die draait zich altijd, net als ik om, met zn rug naar me toewe liggen altijd rug aan rug
en ik heb gewoon iets nodig om mijn arm op te laten rusten als ik slaap. Al is het maar een handdoek
maar als mn knuffel dan tóch meekan, dan neem ik 'm mee ook
23 jaar en nog met een knuffel slapen... tsja..![]()
Je hebt je kussen al een paar keer niet meegenomenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:34 schreef Leintjeuh het volgende:
MoBlo, ik ben 22 en slaap ook bijna altijd met een vies oud knuffelbeest... Soms neem ik m zelfs mee uit logeren
..... en daar zit hij al 10 jaar in opgesloten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik sliep altijd met mijn aapje tot ik bedacht dat hij met die plastic ogen misschien wel echt kon zien en heel evol was. Sindsdien zit hij in een luchtdichte kist
Ik probeer af te kicken, vind t raar om niet zonder mn eigen kussen te kunnen... Plus het neemt zoveel ruimte in in mn tasquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt je kussen al een paar keer niet meegenomen
Mwah. 6 jaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
..... en daar zit hij al 10 jaar in opgesloten?
Ik zag heel even een stukje met Donald Trump?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn god, ik ben echt erg, ik zit oprah te kijkeneen favorite thijgs afelvering, aaargh gegil
en ja ik zou ook al 2 uur slapen
had ik maar een laptopquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Heb je tegenwoordig ook een laptop, Memo? Vanwege alle typo's(ik maak continue typefouten op de laptop). En slaap is overrated.
Chucky is ook engquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwah. 6 jaar
Ik kreeg hem op mijn zevende verjaardag. En heb er sowieso 7 jaar mee geslapen (want toen was ik dubbel zou oud dat weet ik nog ())
Hij had echt zo een enge blik. En ik had net chucky gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |