abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 1999 @ 22:24:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_219211
En voort gaan wij weer. Ik ben nog een beetje met mijn gedachten bij de late uitzending van gisterenavond. Persoonlijk hoogtepunt vond ik toch weer Ruud, die als een mot werd aangetrokken door de studiolampen en richting studio begon te lopen vlak na de jammerlijke val van Cylil op de rode loper. Iets minder mooi dan in de orkestbak vallen tijdens een auditie, maar toch. Daar heb ik ook wel iets mee, met heel hard vallende volwassenen, het liefst van een fiets, met 40 kilo boodschappen aan het stuur. Als een meteoor naar het asfalt gaan, duidelijk zichtbaar voor 245 andere winkelaars je knie volledig openhalen, broek stuk, jas aan flarden en het dan niet uitschreeuwen van woede en verdriet om zulks een smartelijke val, nee, beetje je kleding herschikken, een niet bestaand pluisje van je arm afhalen en gewoon wegfietsen, met zwaar aanlopend wiel. Wij zijn dol op emoties, maar dan wel achter een schutting.
Emoties. Anouk heeft ze volop in de aanbieding. Kan zomaar volschieten om een mestkevertje met een heel klein beetje een scheef pootje. Kan huilen om gemalen koffie. Echte emoties kan ze duidelijk nog niet aan. Wat een Primal Scream daar in de tuin. Ik dacht eerst dat ze, staand op de boomstam, voor het eerst met de door Bianca geschilderde schutting (Structureel Geweld Berlijn 1924 In Pastel: voorstudie) werd geconfronteerd, maar het betrof hier het herkennen van een menselijke gestalte op 2 kilometer afstand. Ze werd gek. Potentiële volwassene die later op Schiphol heel hard op het raam gaat staan bonken in de aankomsthal.
Maurice is zich goed aan het profileren. Niet het halve werk van Bart, die een beetje lullig katten weigert, de groep negeert en ijskoud Karin nomineert. Nee,
Phil Ijzerdraad haalt, Angry Young Man, Life fast, Die Young, We Moeten Een Daad Stellen, zijn batterijen uit zijn zendertje!!! Daarna paniek in de dagboekkamer. "Maurice, als je het eerlijk zegt vinden papa en mama het helemaal niet erg. Kijk ons eens aan. Zit niet te lachen.e hebben liever dat je eerlijk bent dan dat je steeds een rol ijzerdraad steelt. Til je haar eens op. Wat zie ik!! Er staat batterij op je voorhoofd".
Anouk heeft blijkbaar ook iedere ochtend iets op haar voorhoofd dat alleen zij kan waarnemen. Zelden iemand met zulks een brute kracht vochtregulerende crème in de poriën zien drukken. Crème aanbrengen met aanloop. Willem was vanavond ook driftig het vocht van Anouk aan het reguleren in een gefakete kietelpartij.
Ruud gooit natuurlijk al weken de hele emancipatiegolf op Ctrl-Alt-Delete, maar die eerlijke ejaculatiedrift, het moeten ontladen van de ritmisch tegen de buik klappende, tijdens het zingen met Cyril als drumcomputer dienst doende roede, dat heeft tenminste nog iets naïef oprechts. Zoals Bart al zei, "als ik Ruud zie, dan zie ik mezelf 20 jaar later, waaraan ik nog toe zou willen voegen: als ik Ruud zie, dan zie ik de mens een miljoen jaar geleden. Maar wel oprecht me so horny, Ruud. Willem doet alsof hij lekker uitbundig met die geinige leerlinge uit klas 3B, die zogenaamd alles niet begrijpt en expres haar haar los draagt, wat aan het ravotten is en geniet van vlees op vlees, zijn hand op vlees, zijn hand op vlees van vrouw die onder hem ligt. "Niet kietelaar, niet kietelaar", schreeuwde Anouk steeds, maar tevergeefs.
Heb het een beetje gehad met Willem. Geeft iedere opmerking de lading mee van een Oude Griekse Wijsgeer. Heeft geleerd dat langzaam praten indruk maakt. Legt uit hoe je een visje pocheert met de dictie van Marlon Brando.
Heel mooi vind ik ook, als kijkspel, het filosoferen over een stelling. Daar zitten we net op te wachten. Aan 15 wegwerkers vragen naar de kernafkoeling in de moderne fysica, dat soort taferelen. Ik wil helemaal niet horen wat deze minkukels over van alles en nogh wath vinden. Ligt dat aan mij?
Let u morgen ook nog even speciaal op het prachtige shot in de eindtune van Big Brother, als Maurice, hevig bewegend, steels opzij kijkt en een desperate poging doet om in dezelfde headbangcadans te komen als Ruud en Willem. Tevergeefs.

Tot morgen. Nico Dijkshoorn

[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 12 November 1999).]

vrijdag 12 november 1999 @ 22:31:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_219212
  vrijdag 12 november 1999 @ 22:37:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_219213
I should sue you, mother Fok!ker!
You're killing me!!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_219214
Hij is weer !!!
quote:
Anouk heeft blijkbaar ook iedere ochtend iets op haar voorhoofd dat alleen zij kan waarnemen. Zelden iemand met zulks een brute kracht vochtregulerende crème in de poriën zien drukken. Crème aanbrengen met aanloop.

Wat zij nodig heeft moet je met een betonmixer aanleveren !!!

pi_219215
Doordevel for president!

Welk een zieke geest moet deze man hebben om dag-in-dag-uit tot dit soort prestaties te komen. Absurde fantasie gecombineert met zo'n literair talent moet een zeldzaamheid zijn. Maak je talent te gelde Nico!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  Admin zaterdag 13 november 1999 @ 00:39:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_219216
test
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 13 november 1999 @ 00:53:00 #7
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_219217
test
pi_219218
test geslaagd

Hij was weer toppie !!!!!!!!!!!!

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_219219
kan er niks aan doen Doordevil......

ze blijven goed,weer een pluim hoor!!!!

Lucky 13
pi_219220
Ik probeer de topics van doordevil steeds leuk te vinden... maar het lukt me niet.

Is dit een speciaal soort humor ofzo?
Want ik vind het persoonlijk maar een beetje onzinnig gelul over iets wat zo makkelijk is om "grappig" over te zijn.

Maar ik moet toegeven dat je toch telkens de mensen roert doordevil..
ik lees elke keer je topics en iedereen is laaiend over je, dat is toch een hele prestatie.

Een compliment van Barry.

pi_219221
Barry,

Heb je geen eenzaam gevoel?????
Of heb je zo wie zo geen humor.

-

pi_219222
Doordevil is zoooooo goed.
pi_219223
Ja DD ik ben het helemaal met je eens over Maurice.
Goed stukje
  zaterdag 13 november 1999 @ 11:13:00 #14
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_219224
Nico,

voor het eerst in een week geen gefronste wenkbrauwen!

Niet te scherpzinnig, wel erg geestig. Vooral Willem en Anouk heb je aardig in de smiezen....

pi_219225
Hej Doordevil...dat was m weer..Goed stuk!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  zaterdag 13 november 1999 @ 16:52:00 #16
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_219226
Leuk man, weer omhoog die shit!
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_219227
quote:
op 11-12-1999 om 10:24 PM schreef doordevil het volgende:
"Niet kietelaar, niet kietelaar", schreeuwde Anouk steeds, maar tevergeefs.
...als Maurice, hevig bewegend, steels opzij kijkt en een desperate poging doet om in dezelfde headbangcadans te komen als Ruud en Willem.

ZUSTER!!!!!!!

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_219228
Ik gooi hem toch even omhoog want deze is wel errug goed.
Ik ben online
  maandag 15 november 1999 @ 15:40:00 #19
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_219229
quote:
op 11-12-1999 om 10:24 PM schreef doordevil het volgende:
drumcomputer

Hoe hoger hoe beter..
nog verder naar boven!

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

maandag 15 november 1999 @ 16:34:00 #20
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_219230
Na mezelf van de grond geraapt te hebben en geprobeerd heb weer rustig te ademen, de tranen gedroogd heb en de kramp uit mijn kaken gemasseerd heb, durf ik het stukje niet nog eens te lezen. Bang dat ik iets over het hoofd gezien heb, waardoor ik weer in herhaling val en het uren duurt voordat ik uberhaupt mijn vingers lang genoeg van mijn schuddende buik kan houden om te reageren. Misschien overdrijf ik, maar ik citeer: Ik wou dat ik dat gezegd had!
Doordevil je geeft weer een beetje kleur aan dit saaie leven, Chapeau!
P.S. wanneer komt je eerste bundel uit?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_219231
[ik gooi hem ook nog eventjes omhoog want doordevil verdient een weklijks column in een of ander landelijk dagblad
zelfs ik die vaak wordt beticht vaan een narrige geest kan hier een puintje aan zuigen lof ende hulde voor deze absurde pennestreken
waarvan ik snachts gillend wakker word
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  maandag 15 november 1999 @ 20:54:00 #22
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_219232
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA1

quote:
op 11-13-1999 om 10:09 AM schreef PINOK het volgende:
Barry,

Heb je geen eenzaam gevoel?????
Of heb je zo wie zo geen humor.

- -

Barry hoeft zich in geen geval eenzaam te voelen. Doordevil is wel
aardig, en ik heb ook wel eens echt gelachen om hem. Het houdt alleen
een b'tje op. Dat heeft niks met iemands gevoel voor humor te maken
maar alles met je gevoel voor realiteit. Sommige mensen zijn nou
eenmaal beter in het op de man spelen dan anderen en ik vind zowel
doordevil als jou PINOK daar mooie voorbeelden van...

Niet zo hoogachtend,

GeGs

p.s.: Voor wie het opvallend vind dat ik terug ben... Ik heb eens een
goed gesprek gehad en me gerealiseerd dat ik vroeger vocht ook al
voelde ik me machteloos. Toen vroeg ik me af waarom dat over was.

Het gaat nooit over.

Het gaat nooit _meer_ over.

Het is _NOOIT_ _OVER_ !!!
-----BEGIN PGP SIGNATURE-----
Version: PGPfreeware 6.0.2i

iQA/AwUBODBWjOLsM9T8u6t/EQL9zwCg1BLE+yHOyslkr7BAFtGPegPBkXcAoJ0M
S0uiGc2wOqsFdxymWrriv3Z9
=EiPj
-----END PGP SIGNATURE-----

Live young, die fast.
  maandag 15 november 1999 @ 22:00:00 #23
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_219233
(Beetje laat maar soms heb je een BB-dipje, nu weer up). Ga zo door, lekkerlekker.
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')