YUM! lekker, kan ik dit ook met slagroom eten!?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:06 schreef Malahide het volgende:
Zag tijdens op openingsceremonie iets lekkers uit Malta voorbijkomen. Dat verbaasde me, want toen ik vorig jaar op Malta was viel het aantrekkelijke mannen-gehalte zwaar tegen. Het blijkt de zwemmer Ryan Gambin te zijn. Gay-gehalte is vrij hoog, maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij die linkse maarquote:
Jody Bernal look-a-likequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Malahide het volgende:
De 19-jarige Duitsch-Vietnamese turner Marcel Nguyen... aaaaah, wat een hertje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cutequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Malahide het volgende:
De 19-jarige Duitsch-Vietnamese turner Marcel Nguyen... aaaaah, wat een hertje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja die krant heeft Nick natuurlijk nadat hij hem gelezen had bij het oud papier neergelegdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef SCH het volgende:
Had ergens een naam op de krant geschreven van een bronstige sporter, kan hem nergens meer vinden
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die krant heeft Nick natuurlijk nadat hij hem gelezen had bij het oud papier neergelegd
en jij attendeert hem niet op een fraai exemplaar als daar op ingezoomd wordt ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:30 schreef SCH het volgende:
Nick heeft volgens mij amper door dat de Olympische Spelen al zijn begonnen
Hij is ook gewoon ontzettend schattigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:43 schreef Malahide het volgende:
Omdat Epke gewoon naar de finale gaat verdient hij wel weer een plaatje in dit fabeltastische topic:
[ afbeelding ]
mwah.... wordt er niet echt warm vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
LIjkt me wel wat voor Vulture dit
Engelse zwemmer Simon Burnett
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je op dat soort ballerige types vielquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mwah.... wordt er niet echt warm van
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op dat soort ballerige types viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |