quote:De Kroatische handballer Ivan Cupic heeft een streep moeten zetten door zijn deelname aan de Olympische Spelen na een bizar incident tijdens een trainingskamp.
De 22-jarige Kroaat gleed uit en bleef met zijn trouwring achter de metalen draad van een hekje hangen. Daarbij verloor Cupic een deel van zijn vinger
YUM! lekker, kan ik dit ook met slagroom eten!?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:06 schreef Malahide het volgende:
Zag tijdens op openingsceremonie iets lekkers uit Malta voorbijkomen. Dat verbaasde me, want toen ik vorig jaar op Malta was viel het aantrekkelijke mannen-gehalte zwaar tegen. Het blijkt de zwemmer Ryan Gambin te zijn. Gay-gehalte is vrij hoog, maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij die linkse maarquote:
Jody Bernal look-a-likequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Malahide het volgende:
De 19-jarige Duitsch-Vietnamese turner Marcel Nguyen... aaaaah, wat een hertje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cutequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Malahide het volgende:
De 19-jarige Duitsch-Vietnamese turner Marcel Nguyen... aaaaah, wat een hertje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja die krant heeft Nick natuurlijk nadat hij hem gelezen had bij het oud papier neergelegdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef SCH het volgende:
Had ergens een naam op de krant geschreven van een bronstige sporter, kan hem nergens meer vinden
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die krant heeft Nick natuurlijk nadat hij hem gelezen had bij het oud papier neergelegd
en jij attendeert hem niet op een fraai exemplaar als daar op ingezoomd wordt ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:30 schreef SCH het volgende:
Nick heeft volgens mij amper door dat de Olympische Spelen al zijn begonnen
Hij is ook gewoon ontzettend schattigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:43 schreef Malahide het volgende:
Omdat Epke gewoon naar de finale gaat verdient hij wel weer een plaatje in dit fabeltastische topic:
[ afbeelding ]
mwah.... wordt er niet echt warm vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
LIjkt me wel wat voor Vulture dit
Engelse zwemmer Simon Burnett
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je op dat soort ballerige types vielquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mwah.... wordt er niet echt warm van
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op dat soort ballerige types viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |