Owh ok dan kan het wel maar ik vond het wel vreemd hoe je het zei: "zorgen voor hem als een echte moeder betaamt" wtf klonk als iemand van 30 ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:28 schreef Malahide het volgende:
.
[..]
Ik ben zelf 15, dus het mag best![]()
Alexandre Despatie is overigens straks vanaf 8.30 uur te zien op de duikplank. Dat is te vroeg voor chips en cola hè?
Malahide heeft van mij een Nick Symmonds-agenda gekregen voor haar 15e, hoe vind je dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Owh ok dan kan het wel maar ik vond het wel vreemd hoe je het zei: "zorgen voor hem als een echte moeder betaamt" wtf klonk als iemand van 30 ofzo.
Ik vond het supergeil, maar mijn moeder was keiboos op SCH want Nick is al 24.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Malahide heeft van mij een Nick Symmonds-agenda gekregen voor haar 15e, hoe vind je dat?
Belachelijk toch, zij heeft zelf een vriend die 15 jaar ouder is dus je moeder moet echt niet zeiken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:52 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vond het supergeil, maar mijn moeder was keiboos op SCH want Nick is al 24.
Precies, en mijn moeder was zelf 14½ toen ze mij kreeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk toch, zij heeft zelf een vriend die 15 jaar ouder is dus je moeder moet echt niet zeiken.
Ik vind dat je lekker moet doen wat je wilt Malahide. Leeftijd is volstrekt onbelangrijk. Het gaat om je spirituele ontwikkeling.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Precies, en mijn moeder was zelf 14½ toen ze mij kreeg!
Wat doet 'ie? Handbal? (geen zin om te zoeken)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef B1nulnul het volgende:
Mantell, England:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind hem wel ok
hockeyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
Wat doet 'ie? Handbal? (geen zin om te zoeken)
Holy mother of God!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:23 schreef Malahide het volgende:
Nog leuker was dat ik tijdens het zoeken naar een pic stuitte op deze foto:
Heb niet kunnen achterhalen wie dit is en of het überhaupt een OS-deelnemer is. Herkent iemand hem? Hij is in ieder geval hartstikke sportief om zo voor ons in dit kinderbadje te gaan liggen. De dag kan niet meer stuk.
Alle 4...om me heen..ik op mijn knieeen. Zal ik ze even laten zien waar ik goud mee kan halen als het een olympisch onderdelel word. Word vreselijk GEIL van dit topic.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Alle 4...om me heen..ik op mijn knieeen. Zal ik ze even laten zien waar ik goud mee kan halen als het een olympisch onderdelel word. Word vreselijk GEIL van dit topic.
Ik waardeer je eerlijkheidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Alle 4...om me heen..ik op mijn knieeen. Zal ik ze even laten zien waar ik goud mee kan halen als het een olympisch onderdelel word. Word vreselijk GEIL van dit topic.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
zo die Henk heeft wel een heel guitig gezichtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
![]()
Is Henk Grol al genoemd trouwens:
[ afbeelding ]
lekker koppie, lekker lijf...straight as hell... da's dan weer jammerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo die Henk heeft wel een heel guitig gezicht
je eigen OlympiSCHe spelen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]Kan ik je ergens mee van dienst zijn?
Ik neem lieverquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef SCH het volgende:
Post zelf eens wat Ang3l. Het is nemen en geven hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |