abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60171162
eensch. drinken bij het eten is een must voor mij. vooral melk is lekker
underground forever baby
pi_60171503
Drinken bij het eten is niet goed voor de spijsvertering. Daarmee spoel je de enzymen in je speeksel weg.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:50:41 #93
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_60171714
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:41 schreef intraxz het volgende:
Drinken bij het eten is niet goed voor de spijsvertering. Daarmee spoel je de enzymen in je speeksel weg.
Oh jee toch, niet de enzymen!

. Probeer anders een keer te leven.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_60171819
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ik drink trouwens nooit wat bij het eten. Daar heb ik ook nooit behoefte aan, ik vind het eigenlijk raar dat je tijdens het eten drinkt.
Dat vinden wel meer mensen ja. Had het bij mijn oude werk ook. Als we 's avonds samen gingen eten (werkte bij eetcafé) dan vonden mijn collega's het ook beetje raar dat ik altijd wat te drinken pakte.
Ik vind het wel prettig, neem het niet altijd,is maar net hoe het uitkomt. Vind vooral na het eten lekker om het de nasmaak (die soms niet zo fijn is) weg te spoelen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:58:40 #95
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60171900
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:34 schreef BK_102 het volgende:

[..]

TS is een msn Guido en een "trotse" scooterrijder

[ afbeelding ]

aahh, sietze toen ie 13 was?
pi_60171981
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef junkiesietze het volgende:
Dat herinner me dat nog wel van vroeger, dat ik bij mensen at, en dan kreeg je niks te drinken bij het avond eten of lunch

Wtf is dat voor iets lomps, ik moet toch wat hebben om alles weg te spoelen [ afbeelding ]

bij restaurants krijg je toch ook drinken, zelfs bij de fucking mc donalds krijg je motherfucking drinken[ afbeelding ]

samenvatting: die is er niet
Wees blij dat je bij iemsand wordt uigenodigd om te eten.
pi_60295921
quote:
Niet drinken tijdens de maaltijd

We zijn het bijna gewend. Een drankje tijdens de maaltijd. Echter het is verstandiger om een half uur voor of een half uur na de maaltijd pas wat te drinken. Het drinken tijdens de maaltijd heeft een negatieve invloed op de spijsvertering en kan ook gasvorming veroorzaken. Als je dan toch wilt drinken tijdens de maaltijd drink dan in ieder geval geen prik of melk. Water is dan de beste optie.
http://www.healthylives.n(...)-tijdens-de-maaltijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')