quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:31 schreef AnalQueen het volgende:
Bij een flinke maaltijd, waar ik twee maal opschep, dan jaag ik er zo een liter water doorheen.
Nee, ik heb er dan ook een glas drinken naast staan, maar daar drink ik pas aan als al het eten op is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dus als je gaat uit eten en ze vragen wat je wilt drinken, zeg je "Nee, ik hoef niks". Heb dat nog nooit bij iemand gezien.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik heb er dan ook een glas drinken naast staan, maar daar drink ik pas aan als al het eten op is.
TS is een msn Guido en een "trotse" scooterrijderquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef junkiesietze het volgende:
Dat herinner me dat nog wel van vroeger, dat ik bij mensen at, en dan kreeg je niks te drinken bij het avond eten of lunch
Wtf is dat voor iets lomps, ik moet toch wat hebben om alles weg te spoelen [ afbeelding ]
bij restaurants krijg je toch ook drinken, zelfs bij de fucking mc donalds krijg je motherfucking drinken[ afbeelding ]
samenvatting: die is er niet
ja want drinken tijdens het eten is zo asoquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef starla het volgende:
Maar goed, niet iedereen heeft manieren geleerd.
Sowieso moet je wel drinken bij het eten van dat McDonald's voedsel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan proef je toch niks meer van het eten(voor zover je van eten kunt spreken bij de mcdonald's dan...)
Oh jee toch, niet de enzymen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:41 schreef intraxz het volgende:
Drinken bij het eten is niet goed voor de spijsvertering. Daarmee spoel je de enzymen in je speeksel weg.
Dat vinden wel meer mensen ja. Had het bij mijn oude werk ook. Als we 's avonds samen gingen eten (werkte bij eetcafé) dan vonden mijn collega's het ook beetje raar dat ik altijd wat te drinken pakte.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ik drink trouwens nooit wat bij het eten. Daar heb ik ook nooit behoefte aan, ik vind het eigenlijk raar dat je tijdens het eten drinkt.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:34 schreef BK_102 het volgende:
[..]
TS is een msn Guido en een "trotse" scooterrijder
[ afbeelding ]
Wees blij dat je bij iemsand wordt uigenodigd om te eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef junkiesietze het volgende:
Dat herinner me dat nog wel van vroeger, dat ik bij mensen at, en dan kreeg je niks te drinken bij het avond eten of lunch
Wtf is dat voor iets lomps, ik moet toch wat hebben om alles weg te spoelen [ afbeelding ]
bij restaurants krijg je toch ook drinken, zelfs bij de fucking mc donalds krijg je motherfucking drinken[ afbeelding ]
samenvatting: die is er niet
http://www.healthylives.n(...)-tijdens-de-maaltijdquote:Niet drinken tijdens de maaltijd
We zijn het bijna gewend. Een drankje tijdens de maaltijd. Echter het is verstandiger om een half uur voor of een half uur na de maaltijd pas wat te drinken. Het drinken tijdens de maaltijd heeft een negatieve invloed op de spijsvertering en kan ook gasvorming veroorzaken. Als je dan toch wilt drinken tijdens de maaltijd drink dan in ieder geval geen prik of melk. Water is dan de beste optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |