bij die fucking hete dorito;s die ik nu eet moet je wel drinken, anders ga je doodquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:12 schreef makkie88 het volgende:
eet lekker bij jezelf
Volgens mij krijg je geen drinken maar moet je het kopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef junkiesietze het volgende:
bij restaurants krijg je toch ook drinken, zelfs bij de fucking mc donalds krijg je motherfucking drinken[ afbeelding ]
Ik wil net zeggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:14 schreef gers het volgende:
je kan toch ook om drinken vragen ?
ja maar ik snap niet dat die mensen niks te drinken moetenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:14 schreef gers het volgende:
je kan toch ook om drinken vragen ?
omdat ze geen drinken nodig hebben bij taco'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja maar ik snap niet dat die mensen niks te drinken moeten [ afbeelding ]
Dat hoef je ook niet te snappen, het gaat om jou!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja maar ik snap niet dat die mensen niks te drinken moeten [ afbeelding ]
ohjah je zit de heletijd op refresh te drukkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:20 schreef makkie88 het volgende:
omg, junkie sietze denkt dat ik et nog niet gelezen had:|
Sietze | joehoe... zegt:
check t topic
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:18 schreef junkiesietze het volgende:
whehehe makkie88 spaced m
Its me!->Makkie<-Can you Fase THAT zegt:
I love donkey, donkey don't lie. I love donkey, almost much as piequote:
Dus je dacht laat ik daar eens een topic over deze brainfart openen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef junkiesietze het volgende:
Dat herinner me dat nog wel van vroeger, dat ik bij mensen at, en dan kreeg je niks te drinken bij het avond eten of lunch
jahhh joh, houd je van de straat hehquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus je dacht laat ik daar eens een topic over deze brainfart openen?
volgens mij hoor je al een paar uur in bed te liggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jahhh joh, houd je van de straat heh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |