En de cola was niet te zuipen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ha-Ha noob! ik had 6 flessen cola en 20 witte bollen, dat kostte 5,04, maar ik had ook flesseningeleverd, dus ik zoeen flessenbon aan die miep geven EN TOEN KREEG IK ZELFS GELD ETRUG VAN MN BRIEFJE VAN 5!!!!!!!!
De bollen waren lekker
Duidelijk 0,0 Aldi ervaring.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:25 schreef BdR het volgende:
De Aldi, daar kan je toch allerlei bekende producten kopen, maar dan met een andere naam..
Borky chips, Kica Cali cola, After Nine chocolaatjes
De ALDI heeft inderdaad veel namaakspul, het beveeilt ook geen aanbeveling om dat te kopen trouwens. Sommige dingen kun je overigens best bij de ALDI halen hoor, echter zou ik dingen als bier, cola, koffie etc gewoon bij een winkel halen die wel merken verkoopt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:25 schreef BdR het volgende:
De Aldi, daar kan je toch allerlei bekende producten kopen, maar dan met een andere naam..
Borky chips, Kica Cali cola, After Nine chocolaatjes
niks mis meequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef Rosbief het volgende:
Gadverdamme man, brood van de Aldi![]()
Smerig ventje
Ik heb in mijn studententijd regelmatig boodschappen gedaan bij de Aldi, maar het brood was het enige dat ik ergens anders kocht. Brood van de Aldi is per definitie niet te vreten.quote:
Haha! He, is dat even een leuke woordgrapquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
Leugens. Dat met 1 en 2 cent is al lang afgeschaft
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha! He, is dat even een leuke woordgrapHaha!! Halaldi
![]()
![]()
Hoe kom je erop?
![]()
![]()
![]()
Oh noes, stel je voor dat iemand je kut grap niet leuk vind.quote:
Lidl niet, ik kom er regelmatig en heb nog nooit centen hoeven betalen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de Aldi willen ze die dingen nog..geen geintje!!
Aldi en de Lidl zijn de 2 die het nog vragen
Ja hier jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
Leugens. Dat met 1 en 2 cent is al lang afgeschaft
Niet dus... is niet afgeschaft, wordt niet meer gebruikt, da's wat anders.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:35 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Ja hier ja.
In Frankrijk daarentegen niet, dus daar had dit verhaal een stuk geloofwaardiger overgekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |