Wat een gewone dag zou moeten zijn, bleek een heel avontuur, wat ik jullie vrienden nu ga vertellen.
Vandaag ging ik als eerste naar de kapper. Dus op de fiets, niks bijzonders tegengekomen, kwam ik bij de kapper aan. Dit was niet zomaar een kapper nee, dit was een kapper die werkte met een schuurmachine. Zie plaatje:
![]()
Dit was een hele ervaring maar helaas schuurde de kapper een stukje teveel weg van mijn mooie haar.

Gelukkig kreeg ik toen wel 10 euro korting. Dus ik hoefde maar 40 euro te betalen.
Op de weg terug naar huis begonnen de problemen. De wegen waren zeer druk en ik had nogal honger en dorst. Op een gegeven moment kwam ik bij een drukke weg en kon niet oversteken om aan de rechterkant van de weg te fietsen dus besloot ik maar aan de verkeerde kant van de weg te fietsen.
![]()
Dus ik fiets van die kant verder en toevallig komen er van de andere toevallig een Nederlandse, dit maakt geen fuck uit al waren ze paars, moeder en 3 koters aanfietsen 2 aan 2. En die komen dus op mij af stevenen. Maar ik ga dus niet voor hun op de stoep fietsen en ik tik 1 van die koters tegen zijn fietsie aan en hij valt op de grond. En gelijk begint die moeder te tieren.
Het volgende vond toen plaats:
Zij: KANKERSPOOKRIJDER KIJK WAT JE HEBT GEDAAN
Ik: Ja ik zie het dat doet vast pijn (ik help het jongetje met opstaan)
Zij: BLIJF MET JE TIEFUSHANDEN VAN ME KIND AF
Ik: Rustig ouwe bitch (terwijl ik de vrouw probeer te kalmeren)
Zij: HELP HELP HELP HELP!
Toevallig was er een politieauto in de buurt en daar stappen deze 2 politieagenten uit.
![]()
Zoals je ziet een dunne Nederlander en een dikke turk.
Nederlander: Wat is hier aan de hand?
Zij: Hij was aan het spookrijden en botste tegen mijn kind.
![]()
Nederlander: Klopt dat?
Ik: Ja dat klopt.
Turk: Ok dan maken we hier even een bekeuring, swa. (denk aan het accent)
Ik: Wat is een swa?
Turk: Swa betekent maat.
Ik: Ik ben je maat niet, vriend.
Turk: Ik ook niet jou vriend.
Nederlander: Spreek een agent niet tegen en laat me je ID zien!
Ik: Laat eerst maar eens jouw id zien.
Nederlander laat ziet.
Turk laat niet zien.
Ik: Laat dan zien ataturk.
Hij: Iek heb niet bij me.
Ik: Donder dan maar op, dan hoef ik geen bekeuring te krijgen.
Toevallig wordt er net achter ons aan de andere kant van de weg een oude vrouw overvallen door 2 jongens op een scooter.
![]()
Agenten: Laat we eerst deze even afhandelen.
Net op het moment dat zij dat zeggen worden deze overvallertjes aangereden en toen zag ik dit:
![]()
Die agenten: HOLY SHIT
En ze rennen er snel naar toe.
Op dat moment stapte ik snel op de fiets en sloot me op in me kamer en maakte dit verhaal, terwijl ik keek naar opsporing gezocht waar alleen maar marokkanen in voorkomen.
Klacht: Stukje teveel van haar weg
Klacht: Voor spookrijder uitgemaakt
Klacht: Bloed op me kleren
Klacht: Vandaag