SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owja en natuurlijk pwnd ![b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
het was bij haar thuisquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:23 schreef MASD het volgende:
Ze heeft je gepwnd. Natuurlijk was ze niet van plan te komen, desondanks was je prima vermaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
en zoveel had ik niet gedronken toen ik met haar op het terras zatquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Roze-meisje is een kloon dus meeten zat er toch niet in
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Roze-meisje is een kloon dus meeten zat er toch niet in
wat is dat ook alweer precies? geen zin om te zoekenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:38 schreef jordeeeh het volgende:
TS is een autist en durfde stiekem zelf niet.
wouter dat weet je toch welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is dat ook alweer precies? geen zin om te zoeken
zo een kan niet voor zichzelf opkomen oid?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
wouter dat weet je toch wel? als je dat niet weet gaan we nooit meer meeten
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo een kan niet voor zichzelf opkomen oid?
dit is toch dating.fok.nl?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
Hoax! Er zijn geen vrouwelijke FOK!sters.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
Hoax! Er zijn geen vrouwelijke FOK!sters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |